McCoy mega power slide

tja, ik ben al wat ouder.
de eerste powerslides kwamen met de amerikanen, die begonnen waren op de
beruchte dirt-track banen. (zelfs met H-D)
Het is algemeen bekend dat het straat asfalt in amerika vetter is dan hier
in europa, dus als kinds af aan leer je hier mee omgaan.
later kwam doohan, die zo'n beetje hetzelfde geleerd had in australie.
wat men nu laat zien in de moto-GP is naar mijn mening niet te vergelijken.
toen had je een achterstand als je het niet kon, vandaag de dag bepalen de banden
het verschil!
 
hij doet een wheely? dus gewoon een echte, nette, hoge wheely en tegelijkertijd slide hij een bocht door?

waarom heb ik dat nog nooit gezien?
 
geen hoge wheely, maar een gewone, puur op vermogen.
het is jammer dat ik hier geen video/foto's over kan vinden.
(heb al m'n oude motorbladen met de verhuizing weggedaan)
 
hij doet een wheely? dus gewoon een echte, nette, hoge wheely en tegelijkertijd slide hij een bocht door?

waarom heb ik dat nog nooit gezien?


bij midstar (een schwanz fan) heb ik laatst een video gezien van het seizoen met rainy e.d...... hij kon het ook wel dat driften maar een wheely erbij dat gaat natuurlijk niet....maar dan nog kon mcoy het beter
 
Mooi hoor. Idd jammer dat ie niet veel gefilmd wordt.
Hopelijk rijd ie volgend jaar meer vooraan :?

Vind het altijd gaaf om te zien als men strepen aan het trekken is.
Gister DutchChili bij het uitkomen van de nationale een mooie dikke zwarte streep zien trekken met z'n Continental achterbandje. Helaas was het geen slite :( Dan was het nog mooier geweest :)
 
hebben jullie wel eens gehoord, van ene kevin swantz?
zijn slides, op een zeer grillige 2-takt, waren onnavolgbaar!
en daarbij ging ook het voorwiel nog eens een stuk de lucht in! :}
Klopt heb ik ook mogen zien. Schwantz Rules wat dat betreft, heb hier 3 videojaargangen van Schwantz en zal die ff uitspitten.
 
Klopt heb ik ook mogen zien. Schwantz Rules wat dat betreft, heb hier 3 videojaargangen van Schwantz en zal die ff uitspitten.

Op dinsdag 22 juli 2003 22:22 schreef Mosselman het volgende:bij midstar (een schwanz fan) heb ik laatst een video gezien van het seizoen met rainy e.d...... hij kon het ook wel dat driften maar een wheely erbij dat gaat natuurlijk niet....maar dan nog kon mcoy het beter


oei, tegenstrijdigheden :P
de races van die tijd zijn echt heel cool om naar te kijken idd *D ben benieuwd of het gevonden kan worden, het stukkie dan :)

[me]Aniki heeft niets tegen Schwantz hoor, hij vindt hem ook heel stoer en wilde eigenlijk wel een replica pak :P (ik ben te kort ;( )[/me]
 
hij doet een wheely? dus gewoon een echte, nette, hoge wheely en tegelijkertijd slide hij een bocht door?

waarom heb ik dat nog nooit gezien?


Ik maak een wheely en doe er meteen ff een burnout bij, mar dat doe ik alleen als er niemand bij is :+
 
het ziet er ongeveer zo uit:
full

ik weet je kunt hem niet zien driften, maar meer kon ik niet vinden.
 
bij midstar (een schwanz fan) heb ik laatst een video gezien van het seizoen met rainy e.d...... hij kon het ook wel dat driften maar een wheely erbij dat gaat natuurlijk niet....maar dan nog kon mcoy het beter
:Z

tja, als je het niet weet, hou dan gewoon je mond!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan