MeanBlueMan stopt als Moderator !

Zit je effe niet op te letten... erg jammer dat je bent gestopt als mod, maar gezien ik je eigenlijk alleen maar als mede forummert heb meegemaakt ben ik allang blij dat je als gebruikert nog wel blijft hangen. :t
 
Maar ....en nu komt wellicht een specifieke MBM kant naar voor.... ik ga t nog eens proberen te verduidelijken als ik het idee heb dat veel mensen mij niet begrijpen, sommigen noemen dat doorzeuren O-) Of je het leest is dus een eigen keuze ;)


Naast de klapper die ik gemaakt heb heeft men mij nog eens geruime tijd in een kunstmatige coma gehouden, omdat mijn lijf bij kennis de verwondingen niet aan zou kunnen en ik het loodje zou leggen.
Na een tijdje coma schijnt het niet vreemd te zijn dat er kleine gedragsveranderingen ontstaan.

Ik heb zelf gemerkt dat ik soms wat krachtiger, heftiger, harder tot aan het onbeschofte aan reageerde.
Dit had ik zelf niet in de gaten als ik het typte !!
Alleen als ik het zelf achteraf nog eens nalas.

Ik ben zelf degene die daar in het crew deel een topic over opende met de vraag mij daarmee te helpen, om die momenten gewaar te worden en het erover het hebben hoe ik dat zou kunnen aanpassen
Als er dan 1 crewlid op bepaalde uitspraken van mij reageerd met "Dat is modonwaardig" , " dat is geen voorbeeld" , "dat kan niet als mod" en verder niets, dan is dat niet opbeurend, daar help je iemand niet mee, dat is alleen maar nog eens vingerwijzen naar iets wat ik nb zelf aanhaal.

Ik word daar vreselijk kwaad om, juist omdat ik hulp vraag en had verwacht. Die kwaadheid heeft men schijnbaar ( @Coert65 heeft dat goed verwoord ) op M-F mee gekregen en die kwaadheid zat mij in de weg.

Na het incident een paar dagen geleden waar ik mij echt van geen kwaad bewust ben, waar ik voor wrak werd uitgemaakt, voor zielepoot en een ander vond dat ik maar "aangepast werk op het politieburo moest gaan doen, bloemetjes water geven ofzo" ( zelfs dat kan ik momenteel nog niet trouwens ) waren er ook M-Fers die het enorm voor mij opnamen.
Nadat ik daar in het crew deel een notitie van maakte, omdat ik zelf off-line ging en het naar mijn idee toch wat extra aandacht zou mogen krijgen omdat het t potentieel had uit de hand te lopen....kreeg nb ik opmerkingen dat ik daar anders had moeten handelen als mod zijnde.
Dat was het moment waarop ik er klaar mee was.

Ipv de gevraagde hulp kreeg ik vingerwijzen, keer op keer, ook als ik aangaf dat ik daar niets aan had, dat het mij alleen maar pijn deed om zo behandeld te worden. Dat is de reden dat ik geen mod meer wil zijn, om niet meer geconfronteerd te worden met een vingertje die zegt dat de mod zich niet gedraagt, zonder aandacht te willen hebben voor de persoon erachter die nb zelf om hulp vraagt :)

En dat is de laatste uitleg die ik erover geef. :)
En nogmaals, dit is zoals ik het heb beleeft en weergeef, een ander kan het wellicht heel anders hebben ervaren, die moet dan zelf zijn verhaal maar doen.

Mijn mod-afstand doen heeft dus gelukkig op zich niets te maken met mijn gezondheid of herstel. Dat gaat langzaam, zoals verwacht maar gestaag en ik ben strijdbaar tot en met !!


Blijft, dat een ieder die iets zinnigs erover kan zeggen uitgenodigd word mij te helpen, als ik weer eens de bocht uit zou vliegen.
Hou dan aub wel in de gaten dat ik het zelf, typende, niet eens in de gaten heb.
Aan de andere kant, ik ben nu geen mod meer, ik hoef geen voorbeeld gedrag meer te vertonen en mag net zo grof zijn als iedere andere gewone gebruiker *D ;)
Je legt zelf uit wat mij ook opviel,het heftiger reageren enzzz,vandaar mijn opmerking over het bloemetjes water geven ,een opmerking
waar ik dat mee aan wou geven,maar achteraf beter anders had kunnen formuleren,maar goed het doet verder niets af aan het goede werk wat je voor het MF gedaan heb,jammer dat je niet de steun kon vinden die je zocht,en dat je daardoor wil stoppen,denk maar zo
it,s lonely at the top;)
 
Dus lang verhaal kort....

Eigenlijk had je gewoon een ban moeten krijgen ivm herhaaldelijk een grote muil geven.

Klinkt bekend.
 
Dus lang verhaal kort....

Eigenlijk had je gewoon een ban moeten krijgen ivm herhaaldelijk een grote muil geven.

Klinkt bekend.

Nee, zo erg was het ook niet, anders was dat wel gebeurd.
Volgens de andere mods was het sowieso niet dusdanig dat een gewone gebruiker erop aangesproken zou zijn geworden.
Ik heb er juist de brui aan gegeven omdat ik vond dat ook die ene mening onrechtvaardig was, maar dan moet je moet je dit topic wel lezen natuurlijk.

Je moet nog even wat persoonlijk frustratie kwijt en denkt nu je kans te grijpen ? Eigenlijk vind ik het best zielig dat je dat in een topic als dit denkt te moeten doen.
 
Voor maximaal herstel heeft het al invloed.
Wat motorrijders vaak onderschatten of zelfs helemaal niet onderkennen is de invloed van spieren en spierspanning.
Ik had dat ook wel eens.
Reed ik vanaf t bureau weg en al na een paar bochten dacht ik....wtf, wat rij ik belabberd vandaag ?
Bochten die plots schokkerig gingen en ik was de ' feeling' met de motor kwijt.
Terug naar binnen en een bak koffie en dan even concentreren op m'n rug en schouderspieren. Keer op keer merkte ik dan dat die spieren gespannen waren.
Even paar minuutjes en dan probeerde ik het nog eens, maar dan met die spieren ontspannen. 99% van de gevallen was het probleem voorbij en kon ik weer trots zijn op m'n motor rijden :)
Damn, dit is voor mij eigenlijk best een confronterende eye-opener...
Ik herken namelijk dat gevoel, dat je bijvoorbeeld heen op de motor heerlijk rijd, maar terug lukt het ineens niet, voelt het knullig of houterig en alles behalve vloeiend.
Ik had dan ook altijd het gevoel, als ik nu even stop, afstap en weer opstap, dan is dat weg!

Nooit aan gedacht om dit in spierspanning, of beter gezegd de oorzaak van die spierspanning te zoeken. Want tegelijkertijd kan ik niet echt een reden voor die spanning vinden. Of stress heeft dan wellicht een grotere impact op mij dan ik wil toegeven...

Maar terug on-topic, jammer dat je modje af bent, maar in deze fase van je leven zou ik zeker waar mogelijk negativiteit links laten liggen. Zonder je te vermoeien met de vraag of je gevoel terecht is. Voelt het negatief, parkeer het of stoot het af. (her)evalueren kan altijd nog wanneer je daar de mindset en energie voor hebt.
Nu vooral genieten van die mooie vrouw van je en de leuke dingen in het leven!
Thank you for your service!
 
Damn, dit is voor mij eigenlijk best een confronterende eye-opener...
Ik herken namelijk dat gevoel, dat je bijvoorbeeld heen op de motor heerlijk rijd, maar terug lukt het ineens niet, voelt het knullig of houterig en alles behalve vloeiend.
Ik had dan ook altijd het gevoel, als ik nu even stop, afstap en weer opstap, dan is dat weg!

Nooit aan gedacht om dit in spierspanning, of beter gezegd de oorzaak van die spierspanning te zoeken. Want tegelijkertijd kan ik niet echt een reden voor die spanning vinden. Of stress heeft dan wellicht een grotere impact op mij dan ik wil toegeven...

Maar terug on-topic, jammer dat je modje af bent, maar in deze fase van je leven zou ik zeker waar mogelijk negativiteit links laten liggen. Zonder je te vermoeien met de vraag of je gevoel terecht is. Voelt het negatief, parkeer het of stoot het af. (her)evalueren kan altijd nog wanneer je daar de mindset en energie voor hebt.
Nu vooral genieten van die mooie vrouw van je en de leuke dingen in het leven!
Thank you for your service!

Spierspanning is absoluut vaak een oorzaak !
Ik heb t ook vaak bij andere motorrijders bij gezamenlijke inzetten op m'n werk bv, dat ze reden als een krant terwijl ik dat niet van ze herkende en je gewoon zag dat t niet ging.
Even met ze erover hebben en erop wijzen dat je even hun schouders moeten losmaken en/of ontspannen en vaak ging het na een 10 minuutjes alweer een stuk beter.
Maar ook lessers hebben het vaak, een goede instructeur ziet dat en houdt dan even pauze ipv door te gaan met uitleggen van dingen die dan helemaal niet helpen. Ik zou ook geen 8tje kunnen maken als ik een hoge spierspanning heb bv , echt absoluut niet.

En als ik voelde dat mijn spierspanning zo hoog was, dan kon ik het wel ontspannen, ik voelde dan ook m'n schouders zakken :Y
Maar na 1 minuut kon ik dat weer...dan hadden m'n spieren gewoon ongemerkt weer alles aangetrokken.
 
Nee, zo erg was het ook niet, anders was dat wel gebeurd.
Volgens de andere mods was het sowieso niet dusdanig dat een gewone gebruiker erop aangesproken zou zijn geworden.
Ik heb er juist de brui aan gegeven omdat ik vond dat ook die ene mening onrechtvaardig was, maar dan moet je moet je dit topic wel lezen natuurlijk.

Je moet nog even wat persoonlijk frustratie kwijt en denkt nu je kans te grijpen ? Eigenlijk vind ik het best zielig dat je dat in een topic als dit denkt te moeten doen.
Soort van net zo zielig als een topic openen dat je stopt als moderator zodat het hele forum even mee kan gaan in je zielige klaagzang, dat je zoveel onrecht wordt aangedaan momenteel omdat je van je brommertje bent gereden en eigenlijk niet om kunt gaan met kritiek en het je allemaal even teveel wordt?
 
Soort van net zo zielig als een topic openen dat je stopt als moderator zodat het hele forum even mee kan gaan in je zielige klaagzang, dat je zoveel onrecht wordt aangedaan momenteel omdat je van je brommertje bent gereden en eigenlijk niet om kunt gaan met kritiek en het je allemaal even teveel wordt?
Deze onbeschoftheid is de laatste druppel. Dit is je vijfde en laatste ban.
 
Soort van net zo zielig als een topic openen dat je stopt als moderator zodat het hele forum even mee kan gaan in je zielige klaagzang, dat je zoveel onrecht wordt aangedaan momenteel omdat je van je brommertje bent gereden en eigenlijk niet om kunt gaan met kritiek en het je allemaal even teveel wordt?



6 maand geleden werd ik bijna doodgereden maar ik overleefde, na een tijd coma kwam ik weer bij en een week later was ik buiten levensgevaar.
Die coma lijdt vaak tot kleine aanpassing in iemand zijn manier van reageren, bij mij in een wat hardere manier van reageren.

Om het hoe en waarom daarvan te doorgronden zocht ik hulp bij de diepste increwd ( woordspeling :P ) van dit forum, die gaven aan dat het best mee viel en niet eens erg genoeg om een normale gebruiker om aan te spreken.
Behalve door 1. Ik voelde mij in de rug gestoken door degene die ik juist vaak had beschermd.
Als ik dat als reden kenbaar maak dat ik afscheid naam als mod zijn er dus wederom lui die dat gebruiken om in de aanval te gaan ?

Ik kreeg vandaag van een andere gebruiker een PM die begon met "je bent geen moddertje meer dus houd maar gewoon je smoel tegen mij ..... " en daarna volgden er binnen een paar uur nog 8 PM van dezelfde gebruiker die zo maar door raasden met onfatsoenlijke bejegeningen.

Eerder gaf ik in dit topic al aan dat spanning een lichamelijk effect hebben op spieren.
Dat effect merk ik nu idd weer. Ik merk dat mijn grotendeels kapotte spieren nu strak gespannen staan, als snaren. Die kan ik nu dus niet trainen en die doen meer zeer dan ze in weken hebben gedaan.

Nu kun je vinden dat ik een zielepoot ben en mij aanstel en weet ik wat niet meer....
Maar wat zegt dat over jou, als je iemand die letterlijk en figuurlijk overreden is en letterlijk en figuurlijk kapot is op zo'n laffe manier dan nog eens aanvalt en bewust nog verder de vernieling in probeert te helpen ?? En dat omdat hij ooit Mod was ?

Bij mij zijn oa twee ruggenwervels verwijderd, ik heb letterlijk geen complete ruggegraat meer, wat is jullie excuus ?

.
 
Laatst bewerkt:
6 maand geleden werd ik bijna doodgereden maar ik overleefde, na een tijd coma kwam ik weer bij en een week later was ik buiten levensgevaar.
Die coma lijdt vaak tot kleine aanpassing in iemand zijn manier van reageren, bij mij in een wat hardere manier van reageren.

Om het hoe en waarom daarvan te doorgronden zocht ik hulp bij de diepste increwd ( woordspeling :P ) van dit forum, die gaven aan dat het best mee viel en niet eens erg genoeg om een normale gebruiker om aan te spreken.
Behalve door 1. Ik voelde mij in de rug gestoken door degene die ik juist vaak had beschermd.
Als ik dat als reden kenbaar maak dat ik afscheid naam als mod zijn er dus wederom lui die dat gebruiken om in de aanval te gaan ?

Ik kreeg vandaag van een andere gebruiker, die mij in dit topic ook al eens aanviel, een PM die begon met "je bent geen moddertje meer dus houd maar gewoon je smoel tegen mij ..... " en daarna volgden er binnen een paar uur nog 8 PM die zo maar door raasden met onfatsoenlijke bejegeningen.

Eerder gaf ik in dit topic al aan dat spanning een lichamelijk effect hebben op spieren.
Dat effect merk ik nu idd weer. Ik merk dat mijn grotendeels kapotte spieren nu strak gespannen staan, als snaren. Die kan ik nu dus niet trainen en die doen meer zeer dan ze in weken hebben gedaan.

Nu kun je vinden dat ik een zielepoot ben en mij aanstel en weet ik wat niet meer....
Maar wat zegt dat over jou, als je iemand die letterlijk en figuurlijk overreden is en letterlijk en figuurlijk kapot is op zo'n laffe manier dan nog eens aanvalt en bewust nog verder de vernieling in probeert te helpen ?? En dat omdat hij ooit Mod was ?

Bij mij zijn oa twee ruggenwervels verwijderd, ik heb letterlijk geen complete ruggegraat meer, wat is jullie excuus ?

.
Klinkt het heel lullig als ik nu zeg: i've got your back:+
 
tjee. De gezelligheid van dit forum kent geen grenzen. Ik zeg het niet gauw, maar vroeger was dit wel beter. Ik herhaal mezelf nog maar eens: Wat een volk loopt hier soms rond... :r. En of je nou mod, ex-mod of user bent, zo ga je toch niet met elkaar om man...

@MBM. er is geen enkele reden jezelf op dit forum constant te verdedigen. Hou de eer aan jezelf. Je wint het toch nooit van de blijkbaar in en in trieste figuren die zoals ik het lees, niks anders doen dan 's ochtends opstaan en bedenken hoe ze hun zure kots over de rest van de wereld kunnen verspreiden. Zoals Ijzer het al zei, er moet gewoon mentaal iets mis bij ze zijn.
 
Klinkt als een moeilijke maar terechte beslissing, de revalidatie is al wat telt.
Succes met het vervolg, hopelijk tot op twee wielen!
(Hopelijk voor mij niet in dienstverband.)

Goed om weten dat ik me hier vanaf nu nóg iets minder hoef in te houden. :+
 
6 maand geleden werd ik bijna doodgereden maar ik overleefde, na een tijd coma kwam ik weer bij en een week later was ik buiten levensgevaar.
Die coma lijdt vaak tot kleine aanpassing in iemand zijn manier van reageren, bij mij in een wat hardere manier van reageren.

Om het hoe en waarom daarvan te doorgronden zocht ik hulp bij de diepste increwd ( woordspeling :P ) van dit forum, die gaven aan dat het best mee viel en niet eens erg genoeg om een normale gebruiker om aan te spreken.
Behalve door 1. Ik voelde mij in de rug gestoken door degene die ik juist vaak had beschermd.
Als ik dat als reden kenbaar maak dat ik afscheid naam als mod zijn er dus wederom lui die dat gebruiken om in de aanval te gaan ?

Ik kreeg vandaag van een andere gebruiker, die mij in dit topic ook al eens aanviel, een PM die begon met "je bent geen moddertje meer dus houd maar gewoon je smoel tegen mij ..... " en daarna volgden er binnen een paar uur nog 8 PM die zo maar door raasden met onfatsoenlijke bejegeningen.

Eerder gaf ik in dit topic al aan dat spanning een lichamelijk effect hebben op spieren.
Dat effect merk ik nu idd weer. Ik merk dat mijn grotendeels kapotte spieren nu strak gespannen staan, als snaren. Die kan ik nu dus niet trainen en die doen meer zeer dan ze in weken hebben gedaan.

Nu kun je vinden dat ik een zielepoot ben en mij aanstel en weet ik wat niet meer....
Maar wat zegt dat over jou, als je iemand die letterlijk en figuurlijk overreden is en letterlijk en figuurlijk kapot is op zo'n laffe manier dan nog eens aanvalt en bewust nog verder de vernieling in probeert te helpen ?? En dat omdat hij ooit Mod was ?

Bij mij zijn oa twee ruggenwervels verwijderd, ik heb letterlijk geen complete ruggegraat meer, wat is jullie excuus ?

.
Ik weet dat het heel makkelijk gezegd is en veel moeilijker te doen, maar ik zou proberen het van me af te laten glijden. Hoewel de aanhef van betreffende bericht en (ongetwijfeld ook) de pm's suggereert dat de boodschap over jou gaat is dat zeker niet het geval en zegt een dergelijke reactie meer over de afzender er van.
 
Moet dit nu echt?
Wen er maar aan Coert. Ik begrijp niet hoe iemand zo gemeen kan zijn naar iemand zich kapot moet vechten na een vreselijk ongeluk.
Als je denkt dergelijke dingen zomaar te kunnen zeggen, dan vraag ik me af wat je probleem is.

Er zitten meer van dit soort mensen op dit forum. Ik ken ze niet en ik wil dus ook niet oordelen, maar ik kan met geen mogelijkheid bedenken wat iemand drijft om dergelijke uitlatingen te plegen naar iemand die dit absoluut niet heeft verdiend.

Ik ben met stomheid geslagen en bewonder Duc omdat hij zo aardig is. Bij mij was het een half jaar geworden.
 
Spierspanning is absoluut vaak een oorzaak !
Ik heb t ook vaak bij andere motorrijders bij gezamenlijke inzetten op m'n werk bv, dat ze reden als een krant terwijl ik dat niet van ze herkende en je gewoon zag dat t niet ging.
Even met ze erover hebben en erop wijzen dat je even hun schouders moeten losmaken en/of ontspannen en vaak ging het na een 10 minuutjes alweer een stuk beter.
Maar ook lessers hebben het vaak, een goede instructeur ziet dat en houdt dan even pauze ipv door te gaan met uitleggen van dingen die dan helemaal niet helpen. Ik zou ook geen 8tje kunnen maken als ik een hoge spierspanning heb bv , echt absoluut niet.

En als ik voelde dat mijn spierspanning zo hoog was, dan kon ik het wel ontspannen, ik voelde dan ook m'n schouders zakken :Y
Maar na 1 minuut kon ik dat weer...dan hadden m'n spieren gewoon ongemerkt weer alles aangetrokken.
Omgekeerd voel je heel je lijf als je door ziekte een tijd niet hebt kunnen rijden, ik was kapot na een ritje van 10 minuten,...ik reed tot 11 uur per dag incl woon/werk.
6 maand geleden werd ik bijna doodgereden maar ik overleefde, na een tijd coma kwam ik weer bij en een week later was ik buiten levensgevaar.
Die coma lijdt vaak tot kleine aanpassing in iemand zijn manier van reageren, bij mij in een wat hardere manier van reageren.

Om het hoe en waarom daarvan te doorgronden zocht ik hulp bij de diepste increwd ( woordspeling :P ) van dit forum, die gaven aan dat het best mee viel en niet eens erg genoeg om een normale gebruiker om aan te spreken.
Behalve door 1. Ik voelde mij in de rug gestoken door degene die ik juist vaak had beschermd.
Als ik dat als reden kenbaar maak dat ik afscheid naam als mod zijn er dus wederom lui die dat gebruiken om in de aanval te gaan ?

Ik kreeg vandaag van een andere gebruiker, die mij in dit topic ook al eens aanviel, een PM die begon met "je bent geen moddertje meer dus houd maar gewoon je smoel tegen mij ..... " en daarna volgden er binnen een paar uur nog 8 PM die zo maar door raasden met onfatsoenlijke bejegeningen.

Eerder gaf ik in dit topic al aan dat spanning een lichamelijk effect hebben op spieren.
Dat effect merk ik nu idd weer. Ik merk dat mijn grotendeels kapotte spieren nu strak gespannen staan, als snaren. Die kan ik nu dus niet trainen en die doen meer zeer dan ze in weken hebben gedaan.

Nu kun je vinden dat ik een zielepoot ben en mij aanstel en weet ik wat niet meer....
Maar wat zegt dat over jou, als je iemand die letterlijk en figuurlijk overreden is en letterlijk en figuurlijk kapot is op zo'n laffe manier dan nog eens aanvalt en bewust nog verder de vernieling in probeert te helpen ?? En dat omdat hij ooit Mod was ?

Bij mij zijn oa twee ruggenwervels verwijderd, ik heb letterlijk geen complete ruggegraat meer, wat is jullie excuus ?

.
Wel raar dat je kennelijk in PM,s berichtjes krijgt waarin benadrukt wordt dat je geen moderator meer bent,... dan kun je toch alleen maar concluderen dat je de juiste beslissing hebt gemaakt? Er hangt dan toch way to much gewicht aan het moderaten,..of tenminste wordt dat zo gevoeld door sommigen.
 
tjee. De gezelligheid van dit forum kent geen grenzen. Ik zeg het niet gauw, maar vroeger was dit wel beter. Ik herhaal mezelf nog maar eens: Wat een volk loopt hier soms rond... :r. En of je nou mod, ex-mod of user bent, zo ga je toch niet met elkaar om man...

@MBM. er is geen enkele reden jezelf op dit forum constant te verdedigen. Hou de eer aan jezelf. Je wint het toch nooit van de blijkbaar in en in trieste figuren die zoals ik het lees, niks anders doen dan 's ochtends opstaan en bedenken hoe ze hun zure kots over de rest van de wereld kunnen verspreiden. Zoals Ijzer het al zei, er moet gewoon mentaal iets mis bij ze zijn.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Ook zelfs nog PB's van zulke lui krijgen ook zeg... @MeanBlueMan alsof je het al niet zwaar genoeg hebt. Met de nasleep van het ongeval, het afscheid nemen van het moderatorschap, wat je ook niet echt wilde natuurlijk.
Het is heel makkelijk gezegd, laat het van je afglijden, maar niet iedereen kan dat.
Daarom vind ik, dat je, zeker op een forum als dit, waar we slechts letterjes zijn op een monitor in plaats van mensen face to face, je je zeker moet inhouden aangaande wat je post (hier bedoel ik jou niet mee MBM). Niet dat je niet direct kan zijn hoor, maar hou wat rekening met elkaar, en, douw elkaar niet willens en wetens in de stront. Terwijl toch redelijk duidelijk gemaakt is dat het niet echt lekker loopt. ( Ik druk me wat voorzichtig uit nu).
 
Terug
Bovenaan Onderaan