Meeting CBR600F Deel 2!!! (in het zuiden des lands)

idd kleine fotootjes... '(

maar stefan heeft vast wel de grotere versie's :+
 
Wow, mooie foto's stefan! Heb je daar nu een trucje voor om er zoveel tegelijk te posten? Of is het gewoon een heleboel tikwerk?
 
Ziet er zeker goed uit stefan! Ik denk dat we weer moeten mailen als we de foto in het groot willen?
 
Zitten kicken foto's tussen Stefan, ik weet al welke ik in het groot wil!
 
Laatst bewerkt:
Jongens het was weer een mooi dagje. Tijd voor een nieuwe meeting omgeving arnhem (veluwe) ;) :] .

@stefan thx voor de piccies.
 
Wow, mooie foto's stefan! Heb je daar nu een trucje voor om er zoveel tegelijk te posten? Of is het gewoon een heleboel tikwerk?


Eigen webhosting bedrijfje, en een scriptje op een van de servers die gewoon een forumpost genereerd aan de hand van de bestanden in een bepaalde directory :)

Een goede systeembeheerder, is een luie systeembeheerder :+
 
Iedereen die het foto-download systeem gebruikt heeft, graag ff laten weten wat je er van vind, en mogelijke verbeteringen doorgeven *D
 
Iedereen die het foto-download systeem gebruikt heeft, graag ff laten weten wat je er van vind, en mogelijke verbeteringen doorgeven *D


je moet iedere keer opnieuw aangeven dat je die foto van MEET 05-07 wil hebben en niet van MF- MM :(



















:+
werkt prima zo!! hooguit zou je ze nog uit een lijst moeten kunnen kiezen zodat je de bestandsnaam er niet bij hoeft te zoeken.. als we het nou toch over luiheid hebben :+
 
Iedereen die het foto-download systeem gebruikt heeft, graag ff laten weten wat je er van vind, en mogelijke verbeteringen doorgeven *D

ik vind het top die site!! :Y en heel handig voor ons haha
en gewoon standaard 1 euro voor een foto vragen,want vrijwillige bijdrage word toch niet gestort denk ik...

wist niet dat je ook voor bruiloften e.d in te huren was :+
 
Iedereen die het foto-download systeem gebruikt heeft, graag ff laten weten wat je er van vind, en mogelijke verbeteringen doorgeven *D

Het zal vast fantastisch werken.......... maar bij mij lukt het niet, ligt waarschijnlijk aan de instellingen van mijn comp.?
Ik krijg elke keer de volgende melding
Bestand niet gevonden. Controleer de bestandsnaam nogmaals goed! Als je het niet zelf hebt gesloopt, mail dan even. :?
 
Laatst bewerkt:
Het zal vast fantastisch werken.......... maar bij mij lukt het niet, ligt waarschijnlijk aan de instellingen van mijn comp.?
Ik krijg elke keer de volgende melding
Bestand niet gevonden. Controleer de bestandsnaam nogmaals goed! Als je het niet zelf hebt gesloopt, mail dan even. :?

img en jpg met CAPS AAN intikken,mss helpt dat???
 
je moet iedere keer opnieuw aangeven dat je die foto van MEET 05-07 wil hebben en niet van MF- MM :(



















:+
werkt prima zo!! hooguit zou je ze nog uit een lijst moeten kunnen kiezen zodat je de bestandsnaam er niet bij hoeft te zoeken.. als we het nou toch over luiheid hebben :+


Lijst is er juist bewust niet, om ervoor te zorgen dat de foto's niet gejat of misbruikt worden.
 
Het zal vast fantastisch werken.......... maar bij mij lukt het niet, ligt waarschijnlijk aan de instellingen van mijn comp.?
Ik krijg elke keer de volgende melding
Bestand niet gevonden. Controleer de bestandsnaam nogmaals goed! Als je het niet zelf hebt gesloopt, mail dan even. :?

in het vakje IMG_6733.JPG invullen bijvoorbeeld...

en de cbr meeting kiezen natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan