Mega Meeting: 8 mei 2005

Alternatieve Mega Meeting Locatie ?

  • Nee -> Veenendaal

    Stemmen: 94 82,5%
  • Ja -> Apeldoorn

    Stemmen: 20 17,5%

  • Totaal aantal stemmers
    114
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is me gelukt om een collega van me ook zover te krijgen dat ie met mee meegaat.
Hij heeft afgelopen weekend voor het eerst in ander half jaar zijn zxr weer eens gestart en hij had de smaak gelijk weer te pakken.
Hij zal er deze dag dan dus ook bij zijn.
Ik noem hem voor het gemak maar even ickieick!

staat genoteerd ;)
 
Denkt dat et vervoer bij mij wel goed gaat komen...

dankzij de mensen van et topic harderwijk en omgeving :} :} :} :} :} :}

Weet nog nie percies bij wie ik 8ter op jump.. maare komt vast wel goed ;)
 
Kunnen we de meeting niet als een soort van protestrit organiseren tegen de nieuwe 25kw regeling?

Motorfreaks: De motoronderdelenlijn


Lijkt me wel een goed idee?

Zo kun je die hele 8'ste mei wel gaan vullen met allerlei dingen, dat gaat dan nog een drukke dag worden ;)

[me]Phr3ak houdt het voorlopig bij dat fly-bye-ritje voor die zieke meneer die in de begin post genoemd wordt :) [/me]
 
Gefixed ;)

Tevens is de begin post aangepast :)


Yup idd begin van de post is aangepast in goed overleg met phr3ak :D Op veler verzoek is de route gewijzigt, maar lees dat maar bij het plan denk dat de meeste het niet erg vinden...

En alvast allemaal bedankt :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

(Kleine kans dat de route richting bennekom niet doorgaat is er natuurlijk wanneer het erg slecht gaat met de man of wanneer hij in het ziekenhuis komt!!!! Ik laat dit dan bij tijds weten!!!!!)
 
Yup idd begin van de post is aangepast in goed overleg met phr3ak :D Op veler verzoek is de route gewijzigt, maar lees dat maar bij het plan denk dat de meeste het niet erg vinden...

En alvast allemaal bedankt :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

(Kleine kans dat de route richting bennekom niet doorgaat is er natuurlijk wanneer het erg slecht gaat met de man of wanneer hij in het ziekenhuis komt!!!! Ik laat dit dan bij tijds weten!!!!!)


Dan verleggen we toch gewoon de route tot langs het ziekenhuis :? ;)
 
Ik heb mij al wel aangemeld in het topic van Cllut maar hier nog niet bedenk ik mij net |( dus bij deze :)
Ik kom samen met nog een stel bikers.
 
Lijkt me niet zo heel verstandig, aangezien er mensen in het ziekenhuis liggen die rust nodig hebben. En als er dan een paar honderd motoren langs rijden.. :X

Als die man dat nou net prachtig vindt ;)

En zolang hoeft dat nou ook weer niet te duren, gewoon ff langs rijden, TOET TOET BROEM BROEM O-) ... Dan heeftie tenminste nog wat lol in dat ziekenhuis :)
 
RLB meldt zich! Maat van me gaat ook mee: Shabby. Mijn eerste meeting :9 ... Vind 't erg spannend allemaal :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan