Mega Meeting: 8 mei 2005

Alternatieve Mega Meeting Locatie ?

  • Nee -> Veenendaal

    Stemmen: 94 82,5%
  • Ja -> Apeldoorn

    Stemmen: 20 17,5%

  • Totaal aantal stemmers
    114
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan op 9 mei mee naar Frankrijk voor een circuitdag. We vertrekken de 8e al 's-morgens ;(

Moet nu helaas verstek laten gaan in Veenendaal.

Ik had me eigenlijk best wel verheugd op weer eens een MF meeting. Maar wellicht dat ik 's-morgens nog effe snel "de Lucht" aandoe, om vanaf daar de motor meteen weer op de aanhanger te zwieren om naar Frankrijk te gaan O-)

Ik heb dan nog net een half uurtje :+ Heb ik toch nog IETS meegekregen van dat alles.
 
Laatst bewerkt:
Er staan er een paar dubbel zie ik :P ...nummer 140 R1 petje + vriendin komen op 387 en 388 weer terug :)
 
Er staan er een paar dubbel zie ik :P ...nummer 140 R1 petje + vriendin komen op 387 en 388 weer terug :)


Problem solved ;)


Kan op 9 mei mee naar Frankrijk voor een circuitdag. We vertrekken de 8e al 's-morgens ;(

Moet nu helaas verstek laten gaan in Veenendaal.

Ik had me eigenlijk best wel verheugd op weer eens een MF meeting. Maar wellicht dat ik 's-morgens nog effe snel "de Lucht" aandoe, om vanaf daar de motor meteen weer op de aanhanger te zwieren om naar Frankrijk te gaan O-)

Ik heb dan nog net een half uurtje :+ Heb ik toch nog IETS meegekregen van dat alles.

U bent door gestreept '(

Ik wil ook graag mee!

Met mn GS 500!

Lijkt me erg gezellig!

Ik woon in Ter Aar, close to Alphen aan den Rijn!

CU

U bent toegevoegd :)
 
Ik heb het verhaal van die zieke iemand even gemist maar om een medemens op die manier te plezieren is voor mij een kleine moeite!
 
wij komen ook met een groepje uit het zuiden:

Y.C.R1
Bikefreak
Al Bundy
Jundie
Biking
Yama Tim
Kawa ger
ThaSentinel

en mischien nog een aantal meerijders

tot dan groetjessss
 
hey motorfreaken, ben ik ook welkom?
Uiteraard met mijn motortje

Foto=QFMVA3JZ[img]
 
[me]prutzer Komt ook ff kijken met een kluppie, zal wel weer een dolle boel worden net als vorig jaar }) }) }) }) [/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan