mega meeting vanuit apeldoorn!

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Soes,
als de vertrektijd iets verlaat kan worden, dan heb je al ongeveer 15-20 mototren extra.
MF-Oost rijd om 10 uur weg vanuit Hengelo, ik haak aan vanaf Deventer.
Dan zouden wij dus mooi bij WB kunnen samenvoegen :]

10.30 - 10.45 uur moet dan makkelijk haalbaar zijn.

(ik 'sleur en pleur' dit ook ff in het andere topic) :+
 
@ Soes,
als de vertrektijd iets verlaat kan worden, dan heb je al ongeveer 15-20 mototren extra.
MF-Oost rijd om 10 uur weg vanuit Hengelo, ik haak aan vanaf Deventer.
Dan zouden wij dus mooi bij WB kunnen samenvoegen :]

10.30 - 10.45 uur moet dan makkelijk haalbaar zijn.

(ik 'sleur en pleur' dit ook ff in het andere topic) :+
wordt wel krap aan glenn :Y

wij rijden over b wegen naar veenendaal, en dan zijn we er net tegen 11 uur, ivm met het filmen ook onderweg
 
Ja LOL! :Y
Heb zo eens de lijst voor arnhem bekeken en denk dat dat een treurige boel wordt.
Zoals als gewoonlijk is het zoveel gezelliger in Apeldoorn *O* 't Is nog ff afwachten wat mijn maten willen doen, maar die probeer ik gewoon mee te slepen naar WB :]

Heb ik er toch goed aan gedaan te verhuizen van Arnhem naar Apeldoorn :Y :Y

Ik heb eigenlijk ook wel zin om mee te gaan als 't weer een beetje meezit. Misschien dat m'n vriendinneke ook mee wil en anders vraag ik evt. wel een vriend van me mee. Zie ik ook 's de gezichten van dit forum. Maar wie nou wie is.... :? :? :?
 
Laatst bewerkt:
Heb ik er toch goed aan gedaan te verhuizen van Arnhem naar Apeldoorn :Y :Y

Ik heb eigenlijk ook wel zin om mee te gaan als 't weer een beetje meezit. Misschien dat m'n vriendinneke ook mee wil en anders vraag ik evt. wel een vriend van me mee. Zie ik ook 's de gezichten van dit forum. Maar wie nou wie is.... :? :? :?
ik ben soes :+

heb je erbij gezet :Y
 
deze jongen heeft de TL-aftersummermeeting gecanceled, dus tinus en linnes zijn van de partij *O* *O* *O* *O*

[me]TL tinuz hoopt dat het net zo'n grote groep wordt als vorige keer[/me]
 
Als het een beetje mee zit (en mooi weer is, waar Soes vanuit gaat) ga ik ook mee. Ik kom dan direct naar WB, kan ik nog even de moto-GP kijken (is namelijk wel erg spannend de laatste tijd) *O* *O* *O*

Dus COUNT ME IN! *O*
 
Jeronimerel & Missie gaan ook wel mee. :Y

Weet alleen niet of ik naar WB kom,
Is me eigenlijk een beetje te ver om.

Ik laat het wel weten Wouter :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan