Megameeting september 2006 vanaf PPP

Status
Niet open voor verdere reacties.
FOK he...da's dus al de 2e keer dit jaar dat ik het mis. Nou moet de vrouw weer werken..sjeez het zit me dit jaar echt niet mee.
Have fun enne...savonds effe opentrekken en een bak herrie op de wippolderlaan...dan geniet ik er ook nog effe van (wateringseveld net achter de makro)

Greetz
 
Ik vertrek NIET vanaf de PPP, ik ga op eigen houtje die kant op.
Zondag is voor mij toch een (beetje) rustdag.

Ik zie jullie daar wel! :W
 
Ik vertrek NIET vanaf de PPP, ik ga op eigen houtje die kant op.
Zondag is voor mij toch een (beetje) rustdag.

Ik zie jullie daar wel! :W
Lekker gezellig ben je :N :+

Ik rust op mijn werk uit }) en laat andere koken (geintje)
 
Laatst bewerkt:
Mensjes even een mededeling:

Momenteel word er op de A12 bij afslag de Meern gewerkt aan de weg. Ik heb het stuk vanmiddag even gereden en het asvalt is compleet weg. Lijkt mij dus niet verstandig om juist vanaf dit punt de snelweg op te gaan. Het is denk ik verstandiger om vanaf AC de Meern naar Maarssen binnendoor te rijden en vanaf hier de snelweg te nemen.

Voor de mensen die naar AC de meern gaan; het is misschien verstandiger om binnendoor te gaan. Mensen die over de A12 komen, houd aub rekening met wegwerkzaamheden

:W
 
Hij was gezellig :) . Alleen sta ik op geen enkele foto nog :P maar goed _O- , ff mijn fotos uploaden :Y Staan er morgenavond op als het goed is :]
 
dr was wel een pic van een blauwe thundercat idd, maar da was ik niet. Of je moet me echt 100% zeker ergens anders op een foto gezien hebben, laat t dan ff weten welke :9 dan zoek ik ook nog ff :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan