Megameeting september 2006 vanaf PPP

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W Even een vraagie, Waar of Wat is PPP?

Ik van TS van AC de Meern meeting voor de MM, en ik zie dat jullie overwegen om eerst langs gouda te gaan. Als het goed komt gouda vervolgens naar ons toe, en lijkt me leuk als jullie ook even langs droppen. Gaan we gezellig met z'n alle naar de MM *O*

TS let me know of jullie ook mee gaan :W
PPP = PlasPoelPolder, industrieterrein aan de A4 bij Rijswijk
 
:W Even een vraagie, Waar of Wat is PPP?

Ik van TS van AC de Meern meeting voor de MM, en ik zie dat jullie overwegen om eerst langs gouda te gaan. Als het goed komt gouda vervolgens naar ons toe, en lijkt me leuk als jullie ook even langs droppen. Gaan we gezellig met z'n alle naar de MM *O*

TS let me know of jullie ook mee gaan :W

Als iedereen daar mee eens is, lijkt het mij wel leuk om 10.00 uur in de Meern ff in te voegen in de groep daaro :Y
Als we dan ook nog de groep in Gouda oppikken :Y
 
Laatst bewerkt:
:W Even een vraagie, Waar of Wat is PPP?

Ik van TS van AC de Meern meeting voor de MM, en ik zie dat jullie overwegen om eerst langs gouda te gaan. Als het goed komt gouda vervolgens naar ons toe, en lijkt me leuk als jullie ook even langs droppen. Gaan we gezellig met z'n alle naar de MM *O*

TS let me know of jullie ook mee gaan :W
Ik heb net ff op de topic van Gouda gekeken, maar daar staat weinig of niets op, wordt daar nog wel verzameld :?

MEGAMEETING 2K6 Part 2 - Andel - Shell - Gouda.
 
Als iedereen daar mee eens is, lijkt het mij wel leuk om 10.00 uur in de Meern ff in te voegen in de groep daaro :Y
Als we dan ook nog de groep in Gouda gaan oppikken, dan redden we het qua tijd niet als we pas om 09.30 vertrekken van PPP, dan lijkt 09.00 uur mij een beter plan.

Kiezen we ervoor om Gouda over te slaan, en direct naar de Meern te gaan dan moet de vertrektijd 09.30 vanaf PPP wel te doen zijn.
maakt mij opzich niets uit als we er maar komen :Y

ik hou topic wel in de gaten wat het plan word ;)
 
maakt mij opzich niets uit als we er maar komen :Y

ik hou topic wel in de gaten wat het plan word ;)

Effe of topic :X ik heb nog nooit zien rijden in Ypenburg, hoe kan dat :? we zijn volgens mij bijna buren :Y
 
Laatst bewerkt:
_O- hij's op zoek naar gilet the best that man can get

Als we kiezen om in Gouda een groep op te pikken dan moeten we om 09.00 uur weg van PPP, want Gouda vertrekt om 09.30 naar de Meern.

Effe of topic :X ik heb nog nooit zien rijden in Ypenburg, hoe kan dat :? we zijn volgens mij bijna buren :Y
nou dan ben ik vast de over buurman :P woon ook in ypenburg 8-)



Mooi das dan geregeld 8-)

En ik wil nogsteeds een keer een stoplichtsprintje met je houden he :P
Ookal weet ik 99% zeker dat je zal winnen... daag je nogsteeds uit :P !
oeoe :9 stoplicht sprintje O-)
 
Als we kiezen om in Gouda een groep op te pikken dan moeten we om 09.00 uur weg van PPP, want Gouda vertrekt om 09.30 naar de Meern.

Effe of topic :X ik heb nog nooit zien rijden in Ypenburg, hoe kan dat :? we zijn volgens mij bijna buren :Y
hehe heb net 1 maand me motor (gele sv met herrie *O* ) ik woon tegenover auto ypenbrg die grijs/zwarte huisjes :]
wat voor motor heb jij dan ? maybe heb ik jou wel zien rijden ? :Y

ha ! beter iedee maak er meeting ypenburg van inplaats van ppp _O- :9
 
hehe heb net 1 maand me motor (gele sv met herrie *O* ) ik woon tegenover auto ypenbrg die grijs/zwarte huisjes :]
wat voor motor heb jij dan ? maybe heb ik jou wel zien rijden ? :Y

ha ! beter iedee maak er meeting ypenburg van inplaats van ppp _O- :9
Ja *O* lekker ff knallen door boswijk, vinden ze leuk daar _O-

Ik ben vaak om mijn SM te vinden op die lange weg die langs DHL loopt, daar kan je lekker oefenen.
Het enige nadeel is dat er binnen 5 minuten een aantal scooterboys komen kijken/spelen als ze mij gehoord hebben.
 
Als iedereen daar mee eens is, lijkt het mij wel leuk om 10.00 uur in de Meern ff in te voegen in de groep daaro :Y
Als we dan ook nog de groep in Gouda gaan oppikken, dan redden we het qua tijd niet als we pas om 09.30 vertrekken van PPP, dan lijkt 09.00 uur mij een beter plan.

Kiezen we ervoor om Gouda over te slaan, en direct naar de Meern te gaan dan moet de vertrektijd 09.30 vanaf PPP wel te doen zijn.
Oke wat dacht je hiervan: Jullie houden gewoon je originele tijd aan, gaan eerst even kijken wat er bij de Andel staat te wachten, en komen vervolgens naar ons toe *O*

Wij blijven wel gezellig wachten tot jullie er zijn :Y
 
Ja *O* lekker ff knallen door boswijk, vinden ze leuk daar _O-

Ik ben vaak om mijn SM te vinden op die lange weg die langs DHL loopt, daar kan je lekker oefenen.
Het enige nadeel is dat er binnen 5 minuten een aantal scooterboys komen kijken/spelen als ze mij gehoord hebben.

ligt alleen vaak zand daar is minder '(
 
Ja *O* lekker ff knallen door boswijk, vinden ze leuk daar _O-

Ik ben vaak om mijn SM te vinden op die lange weg die langs DHL loopt, daar kan je lekker oefenen.
Het enige nadeel is dat er binnen 5 minuten een aantal scooterboys komen kijken/spelen als ze mij gehoord hebben.
hmm inderdaad lekker plekkie ga daar ook maar is wat lope klote :Y *D
 
Oke wat dacht je hiervan: Jullie houden gewoon je originele tijd aan, gaan eerst even kijken wat er bij de Andel staat te wachten, en komen vervolgens naar ons toe *O*

Wij blijven wel gezellig wachten tot jullie er zijn :Y

Okeé afgesproken, ik heb ook als gereageerd in jou topic *O*

Wel wachten in de Meern op ons 8-) anders kost het je een hamburger in Veenendaal :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan