MegaMeeting vanaf AC de Meern!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gwoon jaloers :Y


:W
_O-

op die blauwe lampjes van jou mss, maar verders _O-

mijn blok mag gewoon gezien worden, die van jullie zijn zo lelijk in elkaar gezet dat het afgeschermd moet worden voor het tere oog van de motorliefhebber :P

wel grappig dat jij nu ook al gaat happen 8-)
 
stezz & corine hebben niet echt zin geloof ik? :+

JE R6 SMELT NIET!!!!! -O-

maarkomop n btje regen? ik rij ook gewoon in leer id regen!? kan je pak wel tegen hoor!



als al dat pleurisweer nou vandaag valt -O- stezzie doe een regendansje *O*
 
Dat is als grapje bedoeld, vorig jaar had jij de meern geoorganiseert en toen reed je voorop. Nou achteraan ;)
toch :P alleen ging t er toen om dat ik niet bovenaan mocht staan van stezzel... -O-
terwijl ik t topic gestart had! :P
dus toen had k al tegen em gezegd dattie dan volgende keer zelf t topic moest starten, wattie nu dus gedaan heeft... snapt iedereen em nog? nee? mooi! :+
Valt je ook pas op als ik het tegen je zeg he _O-

Zal je wat hoger op de ranglijst zetten :Y
ik heb ook zoveel tijd om te MF-en :N
kzag t toen ik eerst op 16 stond en daarna ineens op 18 :?

toen jij t tegen mij zei dacht ik dat k nog steeds in de lijst van verwachte mensjes stond...
Arme Keen! Heb je nou ook al een hekel aan hem? Hij heb toch niks fout gedaan :P
hekel aan wie :?
wtf!!!!

nou sta ik opeens weer onderaan de lijst -O-
-O-
Wat maakt het uit.


Denk idd rond die tijd daar te zijn. (als collega een beetje doorrijd/volhoud op z'n sjoppert)
Is het echt makkelijk te vinden daar (omschrijving OP) Ik ben namelijk een beetje nogal topografisch-gehandicapt.
:]
afslag de meern moet toch te vinden zijn :?

vanaf daar alleen maar rechtsaf, dan kom je er vanzelf :Y
(ja, dit werkt vanaf utrecht EN den haag :Y )
stezz & corine hebben niet echt zin geloof ik? :+

JE R6 SMELT NIET!!!!! -O-

maarkomop n btje regen? ik rij ook gewoon in leer id regen!? kan je pak wel tegen hoor!



als al dat pleurisweer nou vandaag valt -O- stezzie doe een regendansje *O*
:^
ze hebben wel zin, maar niet in de MM O-)


@stezz, k denk niet dat achilleos gaat komen, hij gaat lekker sturen in duitsland :P
(zie utrecht topic)
 
_O-

op die blauwe lampjes van jou mss, maar verders _O-

mijn blok mag gewoon gezien worden, die van jullie zijn zo lelijk in elkaar gezet dat het afgeschermd moet worden voor het tere oog van de motorliefhebber :P

wel grappig dat jij nu ook al gaat happen 8-)
Mag toch wel een beetje plagen? 8-)


Enne... R6 rijders moeten voor elkaar opkomen *O*


En ik zal niet doorvertellen dat je jaloers bent hoor :9
 
stezz & corine hebben niet echt zin geloof ik? :+

JE R6 SMELT NIET!!!!! -O-

maarkomop n btje regen? ik rij ook gewoon in leer id regen!? kan je pak wel tegen hoor!



als al dat pleurisweer nou vandaag valt -O- stezzie doe een regendansje *O*
Heb wel zin :Y maar niet in regen :N -O-
 
is dit goed of minder????



Zondag overdag komt er weinig verandering in het weerbeeld. Vooral in het (zuid)westen overheerst de bewolking en daar kunnen in de loop van de middag enkele buien vallen met kans op onweer. In de oostelijke helft van het land heeft de zon meer ruimte. De middagtemperatuur loopt uiteen van 21 graden in het westen tot hooguit 26 in het oosten. De wind is zwak tot matig uit zuidoost tot zuid.

begin nu wel te twijfelen O-)
 
We gaan richting het oosten dus niet mekkeren.

*hup* starten dat ding en vast warm later draaien :+

starten????

mag ik eerst het voorwiel d'r weer in plakken??? :?

en dan naar bed.. morgen vroeg op ;)

zal om 05.30 wel effe zwaaien (tijd zat met mijn snelheid) als ik langs de Meern
pruttel :W
 
starten????

mag ik eerst het voorwiel d'r weer in plakken??? :?

en dan naar bed.. morgen vroeg op ;)

zal om 05.30 wel effe zwaaien (tijd zat met mijn snelheid) als ik langs de Meern
pruttel :W
okay dan *D vrij voorzichtig
 
Mensjes even een mededeling:

Momenteel word er op de A12 bij afslag de Meern gewerkt aan de weg. Ik heb het stuk vanmiddag even gereden en het asvalt is compleet weg. Lijkt mij dus niet verstandig om juist vanaf dit punt de snelweg op te gaan. Het is denk ik verstandiger om vanaf AC de Meern naar Maarssen binnendoor te rijden en vanaf hier de snelweg te nemen.

Voor de mensen die naar AC de meern gaan; het is misschien verstandiger om binnendoor te gaan. Mensen die over de A12 komen, houd aub rekening met wegwerkzaamheden

:W
 
Het is denk ik verstandiger om vanaf AC de Meern naar Maarssen binnendoor te rijden

vanaf AC de meern, onder snelweg door, gelijk rechtsaf, en dan bij hooggelegen
de snelweg op, Arnhem aanhouden.. kom je voorbij oudenrijn de A12 op..

veel snellerderer :Y
 
vanaf AC de meern, onder snelweg door, gelijk rechtsaf, en dan bij hooggelegen
de snelweg op, Arnhem aanhouden.. kom je voorbij oudenrijn de A12 op..

veel snellerderer :Y
Hmmmm dat kan ja :Y

Stezz weer weg, vrouwtje heeft aandacht nodig :P

:W
 
Weet niet helemaal zeker of ik het ga redden om mee te rijden. Heb over een paar dagen tentamen en heb me een " beetje" verkeken op de hoeveelheid stof zeg maar. Misschien dat ik 's ochtends even ga leren en dan zelf naar veenendaal rij. Als ik het niet red moet ik deze MM overslaan -O-
 
Weet niet helemaal zeker of ik het ga redden om mee te rijden. Heb over een paar dagen tentamen en heb me een " beetje" verkeken op de hoeveelheid stof zeg maar. Misschien dat ik 's ochtends even ga leren en dan zelf naar veenendaal rij. Als ik het niet red moet ik deze MM overslaan -O-
-O- ik zeg gewoon gáááán :Y

ff ontspannen en je neemt het weer veel beter op ;)

*O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan