Megameeting vanuit het mooie Overijssel :P

Hou het wel in de gaten, maar aanmeldingen lopen nog niet storm.

Laat er eerst maar eens een aantal bijkomen, hoef ik de SP niet zo vaak aan te passen ;)

Ja, ik ben lui O-)
 
Ik, Brain en orazio (misschien Antonio ook die moet ik nog ff overhalen :D ) gaan ook mee maar wel als OVB? gezien het nog wel een eind voorruit is.

Brain kennen jullie allemaal wel zo´n beetje nu toch tiss die kawa-negero :) is ook met de laatste rit meegeweest aangevoerd door swetty. orazio weet ik eigenlijk nie of ie vaak meeging..

Tot dan :)
 
Ik woon in hengelo. Kan Sjoske meer info geven over deze meeting. Zou voor mij de eerste keer zijn. gr. zx12r SF
Wat wil je weten er zijn onder andere topic,s over de vorige meeting en het is gewoon hartstikke gezellig dus gewoon meegaan en zorgen dat je bij de Tex bent 7 mei })
 
hoe gaan we eigenlijk? ja met de motor zover was ik al, maar als het een te grote groep is de groep splitsen?. Hoe is het vorig jaar gegaan?
 
hoe gaan we eigenlijk? ja met de motor zover was ik al, maar als het een te grote groep is de groep splitsen?. Hoe is het vorig jaar gegaan?
Wat goed van je dat je het in een keer wist (met de motor) })
En vorig jaar zijn we niet gaan splitsen behalve Arjan :X maar we blijven gewoon bij elkaar en passen onze snelheid erop aan :}
 
hoe gaan we eigenlijk? ja met de motor zover was ik al, maar als het een te grote groep is de groep splitsen?. Hoe is het vorig jaar gegaan?


Gewoon in 1 rij (baksteenformatie), ging prima. Arjan vond het wat sloom gaan had ik het idee, maar die reed af en toe ff door om zich te vermaken.

Bij deze wel even voor allemaal de afspraak, als je wilt stunten of je wilt je ff uitleven qua snelheid (Arjan :P ). Verlaat dan eerst ff de groep en rij een stuk vooruit.


Als je dan onderuit gaat neem je niet de helft van de formatie mee ;) :+

Serieus. Vind het zelf niet zo prettig als er achter me allerlei kapriolen uitgehaald worden en kan me voorstellen dat er meer mensen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan