Megameeting vanuit het mooie Overijssel :P

Gewoon in 1 rij (baksteenformatie), ging prima. Arjan vond het wat sloom gaan had ik het idee, maar die reed af en toe ff door om zich te vermaken.

Bij deze wel even voor allemaal de afspraak, als je wilt stunten of je wilt je ff uitleven qua snelheid (Arjan :P ). Verlaat dan eerst ff de groep en rij een stuk vooruit.


Als je dan onderuit gaat neem je niet de helft van de formatie mee ;) :+

Serieus. Vind het zelf niet zo prettig als er achter me allerlei kapriolen uitgehaald worden en kan me voorstellen dat er meer mensen zijn.

klinkt goed, met zo´n grote formatie heb ik namelijk ook geen zin in stunters.. Ken niet iedereen en weet niet of ze wel een wheelie in de hand hebben, en heb weinig zin om diegene op de bek te zien gaan, laat staan dat ze mensen meenemen in de groep.

Btw me pa gaat ook mee (freddy) op zijn honda CBR uit 1990.
 
klinkt goed, met zo´n grote formatie heb ik namelijk ook geen zin in stunters.. Ken niet iedereen en weet niet of ze wel een wheelie in de hand hebben, en heb weinig zin om diegene op de bek te zien gaan, laat staan dat ze mensen meenemen in de groep.

Goede instelling :} !!! 7 mei is nog ver van mn bed, maar ovb wil ik wel mee

gr mike

p.s: Hengelo
 
klinkt goed, met zo´n grote formatie heb ik namelijk ook geen zin in stunters.. Ken niet iedereen en weet niet of ze wel een wheelie in de hand hebben, en heb weinig zin om diegene op de bek te zien gaan, laat staan dat ze mensen meenemen in de groep.


Mijn idee. Suus gaat ook mee en dat is dan voor haar de eerste keer dat ze zo'n lange afstand over de snelweg rijdt. Dat stunten zou haar dan alleen maar onrustig maken en dat moet ik niet hebben.
 
Mijn idee. Suus gaat ook mee en dat is dan voor haar de eerste keer dat ze zo'n lange afstand over de snelweg rijdt. Dat stunten zou haar dan alleen maar onrustig maken en dat moet ik niet hebben.
Kunt veel zeggen maar diegene wat stunten rijden door mekaar rustig en houden afstand wat ik er van mee heb gekregen O-) *O*
 
Kunt veel zeggen maar diegene wat stunten rijden door mekaar rustig en houden afstand wat ik er van mee heb gekregen O-) *O*

ja weet ik, maar ik heb zelfs rossi een keer op zijn bek zien gaan omdat zijn wheelie niet lukte... Dus liever ff niet in zo'n grote groep. Laten we het gewoon leuk houden toch? ik kan het niet zo goed, maar ook al zou ik prof erin zijn als ik al hoor dat er vrouwen meegaan die er onrustig door worden, zou ik het absoluut niet doen. Lijkt me niet de bedoeling namelijk om die sfeer te maken.

Gezelligheid boven toch?
 
Kunt veel zeggen maar diegene wat stunten rijden door mekaar rustig en houden afstand wat ik er van mee heb gekregen O-) *O*


Gaan er ook wat mee die ik niet ken, dus vandaar dat ik er voor de zekerheid maar ff een officiele afspraak van maak.
Is het tenminste voor allemaal duidelijk ;)
 
Er kunnen er nog meer bij!
Sjoske wil je mijn kameraad Wilco er ook effe bij zetten onder Hengelo
Dank u
Greetz Greetje })
 
Er kunnen er nog meer bij!
Sjoske wil je mijn kameraad Wilco er ook effe bij zetten onder Hengelo
Dank u
Greetz Greetje })

Zo ist wel genoeg ;)

Als de voorste 100 rijdt, moeten ze achteraan altijd zo hard rijden...
Zeggen ze...Als ik achteraan rijd, dan gaat het net zo traag als vooraan :?

Ik vertrek wel later :P
 
Cobraatje toch, wat ben je een rustig mens geworden.... *O* *O* *D :P

Ja zit in een winterdip ;) haha nee ik ben in het echt ook heel rustig hoor weet je toch ;) <-- gaan weer mensen over nadenken haha.

Trouwens er gaat nog een kameraad van me mee waarschijnlijk maar al OVB dus noteren hoeft niet echt toch? of wel?
 
Ik ga ook mee vanaf Hengelo, count me in :)

Weet alleen nog niet op welke motor B|
 
Zo ist wel genoeg ;)

Als de voorste 100 rijdt, moeten ze achteraan altijd zo hard rijden...
Zeggen ze...Als ik achteraan rijd, dan gaat het net zo traag als vooraan :?

Ik vertrek wel later :P
Ja ja,maar jij vertrekt niet later en bent ook op tijd ;) En als ik je weer kwijt ben onderweg weet ik wat je aan het doen bent :Y :W
 
Hoi Sjoske
Er moeten dus nu 2 personen bij op
Wilco
John
vertrek uit hengelo
En zet even als je wilt iets meer info over vetrektijden e.d in het topic,is wel makkelijk voor de nieuwe onder ons.
Greetz Margreet
 
Terug
Bovenaan Onderaan