Megameeting vanuit regio Rotterdam

Ik schrijf me bij deze ook alvast in hoop dat het net zo wordt als vorig jaar alleen dan nog gezelliger en zonder regen.


Al ik thuis ben en dus niet aan het varen ben op zee ben ik er zeker bij *O* *O* *O* .


Hopelijk tot 7 mei.
 
Ik schrijf me bij deze ook alvast in hoop dat het net zo wordt als vorig jaar alleen dan nog gezelliger en zonder regen.

Al ik thuis ben en dus niet aan het varen ben op zee ben ik er zeker bij *O* *O* *O* .

Hopelijk tot 7 mei.

Hopelijk wél natuurlijk 8-) , al iz het zó de 7e Mei *O*
 
Lijkt me gezellig :)
Tegen die tijd heb ik vast wel al een beetje geoefend met rijden :)
Net een week de bike dus tsja .. :) en het is nu nog een soort van brrrr
Collega is nog aan het zoeken naar iets, maar als tie iets gevonden heeft tegen die tijd zijn we er vast bij :D
 
Ik rij ook met jullie mee :Y
Waarschijnlijk met Mick85,mr.adidas en creazey(als passagier bij mij)
 
Hee Thrixz als het goed is verzamelen er nog een stelletje motorrijders bij de Mac in Barendrecht ,weet nog niet hoeveel en wie allemaal,maar is het dan goed dat we dan bij jullie aansluiten ,hebben we vorig jaar ook gedaan maar was toen bij de Spaanse Polder
 
Hee Thrixz als het goed is verzamelen er nog een stelletje motorrijders bij de Mac in Barendrecht ,weet nog niet hoeveel en wie allemaal,maar is het dan goed dat we dan bij jullie aansluiten ,hebben we vorig jaar ook gedaan maar was toen bij de Spaanse Polder

Wat denk je zelf O-) , túúrlijk.... hoe groter de groep des te leuker :Y

Remember 09.45 uiterlijk vertrekken vanuit "De Vink" hè.... C U then :W
 
Count me in
enne wil iedereen ff niets zeggen tegen politie, want hierdoor was het wel erruuug braaf vorig jaar hoor , maar ben van de partij
 
Terug
Bovenaan Onderaan