Megameeting vanuit Rotterdam

Done!

OPROEP! Ik ben wellicht de topicstarter (om te inventariseren wie er mee gaan), maar geen zeer ervaren rijder. Daarom wil ik graag vragen of er mensen zijn die willen voor rijden.

Hoi Tara :} :} ,

Ik weet een route binnendoor die niet over de lekdijk gaat. Hierdoor hoeven we ook niet bang te wezen dat de groep uit elkaar valt. De route die ik heb bedacht gaat van Papendrecht via Noordeloos naar Leerdam. Van daar uit door naar Everdingen en Culemborg van daar uit naar Ommeren, Rhenen en Veenendaal. Als deze route wordt goed gekeurd wil ik wel voor rijden.

groetjes William :+
full
 
Ik heb ook even de MF Gouda groep gecheckt hoe zij rijden, maar zij gaan maar een klein stuk binnendoor en een groot gedeelte over de snelweg met als reden dat hun groep ook groot is en dat het misschien niet vlot verloopt als ze helemaal binnendoor gaan. Uit Rotterdam vertrekken we om 9.45 en we moeten wel op tijd bij de Mac Veenendaal zijn (11.00 uur). Is dit te doen binnendoor met een groep van ongeveer 55 man?
 
Ik heb ook even de MF Gouda groep gecheckt hoe zij rijden, maar zij gaan maar een klein stuk binnendoor en een groot gedeelte over de snelweg met als reden dat hun groep ook groot is en dat het misschien niet vlot verloopt als ze helemaal binnendoor gaan. Uit Rotterdam vertrekken we om 9.45 en we moeten wel op tijd bij de Mac Veenendaal zijn (11.00 uur). Is dit te doen binnendoor met een groep van ongeveer 55 man?

Alle wegen die we dan rijden zijn N wegen en een paar stukjes rijksweg. Maar we hoeven naar mijn mening niet precies om 11.00 uur in veenendaal te zijn. Ik schat dat het bij elkaar 1,5 uur rijden is.

groetjes William.

Als je ook msn hebt kan je me toevoegen, overlegd wat makkelijker
william1976_2@hotmail.com
 
Hallo lui, ik neem aan dat jullie de A15 nemen tot aan Papendrecht en daarvandaan de N214 richting Noordeloos en verder? In dat geval lijkt het me wel gezellig om bij jullie aan te haken... Ik woon zelf in Dordrecht, dus het zou voor mij het makkelijkst zijn om jullie aan het begin van de N214 (bij de rotonde) op te wachten. Ik sluit dan gewoon aan als jullie voorbij komen rijden. Sta ik er niet, dan is het jammer en rijden jullie gewoon door; wachten hoeft dus niet. Deal?
 
volgens mij wordt het zondag echt helemaal niks qua weersonmastandigheden..

ik zie hier dat er 40% kans op hagel is??

Sorry maar als dit zo is dan houd het voor mij wel op denk ik want ik gaat zeker niet in de hagel rijden..

Greetz
 
dat zou heel jammer zijn als het weer zo slecht is. Ik wacht het gewoon rustig af en zie zondag wel... Stay positive toch?
 
Haal mij maar van de lijst hoor, ik rij mee met MFGouda, had me per ongeluk bij allebei de groepen aangemeld ;)

Have fun allemaal! *D
 
Jeetje, ik word wakker op een vroege zaterdagmorgen en het topic staat vol met complimentjes! Thanx gentlemen, en met Rdam meerijden is toch veeeel gezelliger :+
Laat die mensen uit het DORP Gouda maar lullen... ;)

Alles is weer updated!
 
Laatst bewerkt:
Jeetje, ik word wakker op een vroege zaterdagmorgen en het topic staat vol met complimentjes! Thanx gentlemen, en met Rdam meerijden is toch veeeel gezelliger :+
Laat die mensen uit het DORP Gouda maar lullen... ;)

Alles is weer updated!

Bedankt he B| ;)
 
Voor de pechservice tijdens de megameeting kijk je in het volgende topic!

www.motor-forum.nl/forum/topic.php/96148/1

Kort gezegd, ik zal met een auto rijden tijdens de megameeting. Ik zal gereedschap bij me hebben, benzine, compressor enz enz. Je kunt me alleen morgen 8 Mei 2005 bereiken op Voor meer info zie het topic. Groeten, Jouri

de auto waar ik mee zal rijden:
p401.jpg
 
Laatst bewerkt:
.
Hoe zien de meeste menze het weer in voor morgen in verhouding tot het komen opdagen in rotterdam / Veenendaal?
 
Terug
Bovenaan Onderaan