* Meiden met supersportmotoren gaan gewoon door in deel 8*

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb overal in huis gekeken, maar :N
hij liep gisteren de voordeur uit toen wij spullen binnendroegen (de andere kat ook, maar die is alweer terug) we weten zeker dat ie op straat is gebleven, vandaar...
hij is hier redelijk nieuw in de buurt. we zijn hier ingetrokken eind mei, en hij is anderhalf jaar oud. het is een enorm watje, maar gelijk ook veel te goed van vertrouwen en, zoals het een kat betaamt, héél nieuwsgierig..... hij is wel voorzien van adreskokertje en belletje, hij is gechipt, dus alles is er op voorzien dat ie wegloopt, maar ik had niet verwacht dat ik hier zo van ontdaan zou zijn. ik maak me zo'n zorgen!

heb al tig rondjes door de buurt gefietst, alle paadjes hier achter af geweest, geroepen, met brokjes gerammeld buiten

ik word hier écht niet goed van! -O- het was de eerste keer en gelijk issie gewoon WEG en we zitten hier aan een nogal drukke weg (N65), maar dat zou wel een hele grote wandeling voor 'm zijn gelijk, dus daar ga ik maar even niet van uit.

bedankt voor de tips iedereen, ik blijf hier gewoon doorjanken doorzenuwen.... ;(

Kun je niet overal in de straat een briefje in de bus doen. Dan heb je iig ook iets om er mee bezig te zijn en wie weet heeft iemand hem gezien of gaan ze toch even in de schuur kijken.

Het is is dat ik op mn werk niet wegkan meid, anders was ik je komen helpen zoeken :j
 
heb al briefjes gemaakt en die ga ik straks rondbrengen. moet eerst helaas nog wat werk afmaken en dan kan ik pas aan de slag

dit gaat me jaaaaaren van mijn leven kosten, man man.........

tot zover de update in het meiden met superkatten-topic :X
 
Je hoort ook wel van katten die in verwarring terug lopen naar hun oude huis, dus misschien slim om daar ook even te laten kijken, of is dat heel ver weg?
 
heb al briefjes gemaakt en die ga ik straks rondbrengen. moet eerst helaas nog wat werk afmaken en dan kan ik pas aan de slag

dit gaat me jaaaaaren van mijn leven kosten, man man.........

tot zover de update in het meiden met superkatten-topic :X

Ow wat vreselijk dit, ben er ook altijd helemaal ziek van als er een beest zoek is. Maar tot nog toe duiken ze altijd weer op. Sterkte meis ;)
 
ehm, da's 40 kilometer (oisterwijk - breda), da's nogal ver......

en daar kwam ie nooit buiten :N kent ie ook de weg niet
hier issie voor het eerst buiten. ben eind mei dus begonnen met voorzichtig af en toe in de tuin, een paar weken terug ontdekte hij de wereld buiten de schutting en deze keer issie dus het langst weg....

de briefjes gaan straks de wijk in, want als ik binnen blijf zitten word ik knetter! (ster, nogmaals bedankt voor de goede tip :j )
 
*O* mijn poezenkind is weer heelhuids terug! *O*

@ ster: mede dankzij jouw gouden tip! :Y :Y :Y
ik was met een héél groot pak 'vermist'-flyers de deur uit en liep hier door de wijk overal een flyer in de bus te doen, ondertussen luid roepend "ruuuuuudjeeee" (man, ik ben er schor van). kreeg van een aantal mensen een 'aaaaaaah wat zieluuuug'-reactie als ze me vermist-oproep lazen, maar de meesten keken me echt zo aan van "maf wijf"... anyway, ik loop met het laatste stapeltje langs een klein straatje dat we vanochtend al fietsend allebei hadden overgeslagen en dacht: what the heck, ik ga daar het laatste restje in de bus doen. halverwege de straat hoor ik ineens aan de overkant van de straat "mrrrwaaah, mrrwaaah" en komt ruud uit een tuin waar ik zo'n paar minuten eerder voorbij was gelopen. hij rende de straat over naar mij toe, en ik was natuurlijk weer hélemaal happy :Y :Y

heb 'm superplat geknuffeld en in een liefdevolle wurggreep helemaal mee naar huis gedragen, want ik dacht "jou laat ik dus NIET meer los!" })

eind goed, al goed.... hoef ik Jaap Jongbloed ook niet meer te bellen en kunnen de resterende flyers in de papierbak! *O* ik ben zoooooo opgelucht! *O*

dus, ster: als ik niet was gaan rondlopen met mijn briefjes, dan had ik 'm niet gevonden, want hij was een end van huis en duidelijk de weg kwijt. (hij is nu ook supernerveus en stil, en bezig aan zijn tweede porties brokjes :9 ) megadikke knuffel!!!!!!!!!! :j :j :j

iedereen bedankt voor het medeleven vandaag. tot zover de cat-spam, over naar motorgerelateerde zaken: er wordt hier namelijk door kat nr. 2 (die ene die hier in de buurt wél de weg kent :X ) érg veel waardering geuit voor mijn nieuwe bike :Y dat beest heeft smaak!

P1010991.jpg
 
Jeeeeeeeeee, net bijgelezen en gelukkig ook meteen gezien dat je kat weer heelhuids terug is.


Enne, weten jullie wat ik gister gedaan heb????





Mn eerste huissie gekocht!!! Samen met mn vriend. Dus ik ben nu afgewisseld helemaal hyper en zenuwachtig. :)
 
@Vavavonne; zonder eten naar bed en een pak voor zn billen B|

Stoute poes !!!

Mag ik u deze lectuur aanbevelen trouwens O-)

11275.jpg


Maar zonder dollen meid; ik ben blij dat ie er weer is *O* Weg zenuwen en zo ga je ook wat lekkerder het weekend in *O* En fijn voor Ruud dat ie weer bij t vrouwtje is.

Nu kun je met een gerust hart morgen een stukkie gaan motorrijden O-)
 
:Y dat boek héb ik _O- (maar nooit gelezen ;) )

enne, poezemans ligt hier uitgeteld te ronken aan mijn voeten (hij durft), ik ben voor het eerst vandaag aan het eten en zooooooooo opgelucht

enne nr. 2, dit weekend eerst twee kamers in orde maken voor de grote verhuizing van volgende week :Z dus het huis hierboven staat klaar met vier potten+emmers verf en tig pakken ondervloer en nog meer tig pakken laminaat. als het weer morgen mee zit, dan gaan we morgenmiddag nog effe rijden. en jullie?

groetjes,
een opgeluchte vavavonne :W
 
Laatst bewerkt:
He Vavavonne, gelukkig, wat een opluchting! *O*

En Irizzzz, gefeliciteerd met jullie huis! *O*

Wat een feeststemming hier vanavond *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
:Y dat boek héb ik _O- (maar nooit gelezen ;) )

enne, poezemans ligt hier uitgeteld te ronken aan mijn voeten (hij durft), ik ben voor het eerst vandaag aan het eten en zooooooooo opgelucht

enne nr. 2, dit weekend eerst twee kamers in orde maken voor de grote verhuizing van volgende week :Z dus het huis hierboven staat klaar met vier potten+emmers verf en tig pakken ondervloer en nog meer tig pakken laminaat. als het weer morgen mee zit, dan gaan we morgenmiddag nog effe rijden. en jullie?

groetjes,
een opgeluchte vavavonne :W

wij gaan morgen middag zeker even rijden
als je mee wilt geef maar even een gil hoor *D

btw dit is motorgek undercover
 
Laatst bewerkt:
:Y dat boek héb ik _O- (maar nooit gelezen ;) )

enne, poezemans ligt hier uitgeteld te ronken aan mijn voeten (hij durft), ik ben voor het eerst vandaag aan het eten en zooooooooo opgelucht

enne nr. 2, dit weekend eerst twee kamers in orde maken voor de grote verhuizing van volgende week :Z dus het huis hierboven staat klaar met vier potten+emmers verf en tig pakken ondervloer en nog meer tig pakken laminaat. als het weer morgen mee zit, dan gaan we morgenmiddag nog effe rijden. en jullie?

groetjes,
een opgeluchte vavavonne :W

Je was je dus een hoedje geschrokken :+
20080814-Ulysse.jpg
 
*O* *O* *O* *O* *O*

Heb je hem wel bestraffend toegesproken dat allemaal meiden zich zorgen over hem hebben gemaakt?

:Y :Y maar toen viel ie gelijk in slaap :?

hoe'st met jouw kopstootpogingplaats? heb jij daar wel een coole barbie-prinsessen-sticker op gekregen van je schreeuwende opperhoofd?

@ ster: _O- die site ken ik, ik heb uuuuuuren zitten bladeren en me rot gelachen met al die foto's. er is ook een site met allemaal katten in de wasbak: klik je lacht je rot!

jeeeeeeetje, ik ben wel hééééééél ééééérg off topic vandaag............ :+
 
Jeeeeeeeeee, net bijgelezen en gelukkig ook meteen gezien dat je kat weer heelhuids terug is.


Enne, weten jullie wat ik gister gedaan heb????





Mn eerste huissie gekocht!!! Samen met mn vriend. Dus ik ben nu afgewisseld helemaal hyper en zenuwachtig. :)

Leeeuuuuk gefeliciteerd met jullie huis *O*
 
:Y :Y maar toen viel ie gelijk in slaap :?

hoe'st met jouw kopstootpogingplaats? heb jij daar wel een coole barbie-prinsessen-sticker op gekregen van je schreeuwende opperhoofd?

@ ster: _O- die site ken ik, ik heb uuuuuuren zitten bladeren en me rot gelachen met al die foto's. er is ook een site met allemaal katten in de wasbak: klik je lacht je rot!

jeeeeeeetje, ik ben wel hééééééél ééééérg off topic vandaag............ :+

Hij zal wel blij geweest zijn dat hij weer in zijn eigen huisje was.

Mijn koppie gaat wel goed, alleen nog wat last van fel licht.
Maar geen barbiepleister gehad -O-
 
jeeeeeeetje, ik ben wel hééééééél ééééérg off topic vandaag............ :+
Ach, dan raakt het topic snel vol! Haha _O-


Nogmaals eventjes: Ik had aangegeven het nieuwe topic wel te willen openen. Maar mocht ik er nou niet zijn, dan mag iemand anders het natuurlijk ook gewoon doen!
 
Ik zet 'm hier ook ffies neer.

Ik heb een rugprotector van de Lidl in de aanbieding. Deze kwam goed uit een aantal tests.
Het is een maatje M, voor een leuk bod mag 'ie weg ;)
post-1597-1218825254.jpg


Heb 'm zelf 1x gedragen, daarna kreeg ik een luxere.
 
:Y :Y maar toen viel ie gelijk in slaap :?

hoe'st met jouw kopstootpogingplaats? heb jij daar wel een coole barbie-prinsessen-sticker op gekregen van je schreeuwende opperhoofd?

@ ster: _O- die site ken ik, ik heb uuuuuuren zitten bladeren en me rot gelachen met al die foto's. er is ook een site met allemaal katten in de wasbak: klik je lacht je rot!

jeeeeeeetje, ik ben wel hééééééél ééééérg off topic vandaag............ :+

joepie de poes is weer terug *O* *O* *O*

Echt lachen die site met poezen in de wasbak.
Ik heb nog wel een inzending voor de plantenbakken

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan