• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

meisjes en monsters

domino

MF'er
Lid geworden
6 jul 2003
Waarderingsscore
0
O.k. dan, ik heb me reeds voorgesteld. Dank je voor alle warme welkommetjes.
Lukt me maar niet om gelijk na m'n werk naar huis te komen...wil niet van mijn monster af...de bochten inderdaad...lijkt wel iets magnetisch. Ik doe natuurlijk nog heel rustig, ben hem aan het inrijden zoals het hoort, probeer niet de maximum snelheid te overtreden, enz. enz.
Wat een goddelijkheid.
Dat moest ik effe kwijt.
Eerst vraag: er volgen nog honderden natuurlijk.
ZIJN ER NOG MEER MEISJES OP MONSTERS? (Of zoiezo blije mensen met een 800?)
En zo een klein kappie, zou dat veel schelen met de wind?
Sorry, dat waren al weer 2 en eenhalf vraag.

mijn vrouw vind van wel :)

O.k. dan, ik heb me reeds voorgesteld. Dank je voor alle warme welkommetjes.
Lukt me maar niet om gelijk na m'n werk naar huis te komen...wil niet van mijn monster af...de bochten inderdaad...lijkt wel iets magnetisch. Ik doe natuurlijk nog heel rustig, ben hem aan het inrijden zoals het hoort, probeer niet de maximum snelheid te overtreden, enz. enz.
Wat een goddelijkheid.
Dat moest ik effe kwijt.
Eerst vraag: er volgen nog honderden natuurlijk.
ZIJN ER NOG MEER MEISJES OP MONSTERS? (Of zoiezo blije mensen met een 800?)
En zo een klein kappie, zou dat veel schelen met de wind?
Sorry, dat waren al weer 2 en eenhalf vraag.

Hoi, jazeker zijn er wel meer meiden op een Monster, die van mij op een M750.

Kuipje van de S4 is het overwegen waard, ik rijd zelf op een 1000s en heb het ook, als je wat harder gaat schellt het toch. kijk anders maar even op m'n homepages, staat ie op met kuipje..

Hoi, jazeker zijn er wel meer meiden op een Monster, die van mij op een M750.

Kuipje van de S4 is het overwegen waard, ik rijd zelf op een 1000s en heb het ook, als je wat harder gaat schellt het toch. kijk anders maar even op m'n homepages, staat ie op met kuipje..

Errrrg mooi. Is ie lekker om mee te toeren (een Monster in het algemeen)?
Over het kuipje: Ik vind wind erg lekker, maar kan me zo voorstellen dat op lange afstanden (zoals naar Frankrijk wat ik hoop te doen) dat de wind het toch op een gegeven moment vanje wint...
Nog een vragie als 't mag: tank tassen op een Dark?

U vraagt, wij draaien 8-)

[topic=29381]Oke ik ben er Nu Klaar voor!!![/topic]

Errrrg mooi. Is ie lekker om mee te toeren (een Monster in het algemeen)?
Over het kuipje: Ik vind wind erg lekker, maar kan me zo voorstellen dat op lange afstanden (zoals naar Frankrijk wat ik hoop te doen) dat de wind het toch op een gegeven moment vanje wint...
Nog een vragie als 't mag: tank tassen op een Dark?

Te toeren? hm... is meer een speelbike he hahaha, nee lekekr op de 80km weggetjes en lekker de bochtjes nemen, is goed te doen ja...

Tanktas? ja hoor, moet je zo een set nemen die in de catalogus staat van Ducati.

Mijn vriendin is er ook helemaal gek mee en ik ook. Zij heeft er een stuurkuipje op zitten, scheelt enorm. Ze heeft met en zonder proefgereden. Soms pak ik liever haar motor voor een ritje dan m'n eigen motor.

Mijn vriendin heeft een M620ie DARK sinds kort en is er erg blij mee.
Bruggeman in Nieuw Vennep levert flyscreens in het matzwart; dezelfde als standaard op de “S”-versies en dat ding werkt redelijk goed bij haar.
Ik heb zelf een wat hoger carbonfiber flyscreen uit de Performance-lijn op m’n M750iw en dat werkt zeer goed; breekt de wind heel goed en je houd ’t uren vol op de rijksweg met zo’n ding. Ding had van mij zelfs wel ietsje lager mogen zijn. Voordeel van een naked is zowieso dat je minder gevoelig bent voor zijwind!

Tanktas: op een DARK werkt een magneet-tanktas niet want die heeft een kunststoftank. Ik heb een originele Ducati-tanktas met spanbandjes gekocht; ziet er erg goed uit en werkt prima. Eenmaal van z’n basis afgeritst, is het een rugzakje.

Heel veel rijplezier en tot later

Hai Domino. Kwam ik jou een paar dagen geleden niet op de Stadhouderskade tegen? Ik heb ook een 800. Veel fun indeed. Sinds 2 weekjes rij ik met Performance dempers; het geld zonder meer waard. Zou ik zeker overwegen - afgezien van het geluid, loopt de motor veel rustiger.
Het (standaard) windschermpje? Tja, bij - pak 'm beet - 130, vind ik het niet écht comfortabel meer. Als je daadwerkelijk van zins bent om naar Frankrijk af te reizen, zou ik omzien naar een ietwat groter schermpje - zoals ZamBezi schreef.

Oja, een dark; ga je 'm zelf decoreren/schilderen?

hey appie,
zou goed kunnen op de stadhouderskade, ik woon namelijk zelf in A'dam. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik jouw niet heb gezien...of heb ik je wel gezien?
Ga denk ik toch dan even maar Nieuw Vennep zaterdag...tijd dringt want ik wil de 28ste vertrekken.
Zou toch het liefst een klein schermpje willen...liever GEEN scherm, maar de wind windt toch uiteindelijk.
Hoe lang heb je je 800?

Ik heb 'm pas een week of 6; de eerste 1000 km zit er eigenlijk net op. Ik ben niet zo weg van de snelweg - probeer dus altijd via secundaire wegen van A naar B te komen.
Nu weet ik niet waar je zo ongeveer wil eindigen in Frankrijk... maaruh ook met 'n flyscreen is het mijns inziens niet de aangewezen motor voor lange afstanden, laat staan over snelwegen. Maar enfin, zat mensen hier die daar geheel anders over denken.
Verkijk je overigens niet op de prijs van zo'n kappie: al snel ruim 200 euro geloof ik.

Op maandag 07 juli 2003 22:37 schreef domino het volgende:Is ie lekker om mee te toeren (een Monster in het algemeen)?

Mijn vorige motor was een M600, waarmee ik in drie weken ruim 7000 km gereden heb door België, Frankrijk, Italie Zwitserland en Duitsland. Ja dus.

I
Nu weet ik niet waar je zo ongeveer wil eindigen in Frankrijk... maaruh ook met 'n flyscreen is het mijns inziens niet de aangewezen motor voor lange afstanden, laat staan over snelwegen. Maar enfin, zat mensen hier die daar geheel anders over denken.

Juist wel, heerlijk met je Monster rchting Frankrijk, en de secundaire wegen op!!!! Vooral in het zuiden, berg op en af!!!!

En de snelwegen? met een kruissnelheid van 140 met een S4 scherm, is dat zeker te doen... heb al diverse Monsters gehad, met en zonder scherm, en met scherm bevalt me prima.

2 weken terug met een maatje op de a28 even de 1000s uitgeprobeerd (is nog nieuw) en even 235 a 240km op de klok gehad met genoeg power over.... dan helpt het schermpje niet meer :)

Ik heb mijn monstermeisje leren kennen doordat ze een monster had, precies dezelfde als mij. :]

Goh, insinueer je nu dat ik Domino dan maar een moet uitnodigen voor een rondje Amsterdam?

:] je hebt vast wel een Mac en kan me dus vertellen hoe ik m'n icoontje werkend krijg...dan insueer ik wel dat we best wel monster-maatjes kunnen zijn/worden...

Beetje werkschuwe graficus: [topic=24142]Hoe krijg ik zo'n icoontje? Een uitleg.[/topic]

:] je hebt vast wel een Mac en kan me dus vertellen hoe ik m'n icoontje werkend krijg...dan insueer ik wel dat we best wel monster-maatjes kunnen zijn/worden...

Heb je geen fijne zus die met Yamaha rijdt of zo en ook problemen heeft met haar icoontje? ;) :+

Beetje werkschuwe graficus: [topic=24142]Hoe krijg ik zo'n icoontje? Een uitleg.[/topic]

dank. weet niet of ik m'n gekko zo hou,maar ik voelde me zo kaal.
dus, nu zijn we dan alvast monster-maatjes, als het mag.
kan toch ook bijna niet anders: twee 800 Darks in A'dam, die maar een maandje schelen, en die elkaar (waarschijnlijk) al hebben gezien. Is het jouw eerste (motor zoiezo)?
Als je toch (ooit) een ritje wil maken, ga dan mee naar de SuperBikes...

Juist wel, heerlijk met je Monster rchting Frankrijk, en de secundaire wegen op!!!! Vooral in het zuiden, berg op en af!!!!

En de snelwegen? met een kruissnelheid van 140 met een S4 scherm, is dat zeker te doen... heb al diverse Monsters gehad, met en zonder scherm, en met scherm bevalt me prima.

2 weken terug met een maatje op de a28 even de 1000s uitgeprobeerd (is nog nieuw) en even 235 a 240km op de klok gehad met genoeg power over.... dan helpt het schermpje niet meer :)

Op je site heb je toch wel laten zien dat jullie toeren...denk dat ik toch voor een s4 schermpje ga, zoals je zegt. Ga morgen naar Schiermonnikeoog (?), dan voel ik eenbeetje hoeveel de wind me op langere afstand gaat pesten. Ben zoiezo van plan om B-weggetjes te nemen. Ik wil 'mooi' toeren, 'snel' kan altijd...

Heb je geen fijne zus die met Yamaha rijdt of zo en ook problemen heeft met haar icoontje? ;) :+

;) een R6 woont een straatje verder, maar ik ken d'r niet. Een vriendin van me krijgt een Suzuki Bandit maandag...is dat ook goed?

kan toch ook bijna niet anders: twee 800 Darks in A'dam, die maar een maandje schelen, en die elkaar (waarschijnlijk) al hebben gezien. Is het jouw eerste (motor zoiezo)?
Als je toch (ooit) een ritje wil maken, ga dan mee naar de SuperBikes...

Ik heb een s-versie -- een rooie. Het is mijn eerste motor sinds 7 jaar. 7 jaar geen motor gereden, daarvoor had ik een xt500.
Uhhh, Superbikes? Sporty hoor.

Terug
Bovenaan Onderaan