Melandri uitgeschakeld?

Jessica33

Mollenmoeder
30 jun 2005
8.307
28
's-Hertogenbosch
www.motogp.com:

Melandri twijfelachtig voor Sepang
Nieuws, 21/09/05

Als onschuldige betrokkene bij de valpartij van Valentino Rossi tijdens de wedstrijd van afgelopen zondag op het circuit van Motegi, heeft Marco Melandri wel een ingreep moeten ondergaan aan zijn rechtervoet om de vleeswond te laten herstellen die was ontstaan doordat een voetstep zijn voet verwonde. Of hij op tijd hersteld zal zijn om het komende weekeinde al mee te kunnen doen tijdens de Marlboro Malaysian Motorcycle Grand Prix is nog steeds twijfelachtig.

Melandri arriveerde afgelopen maandagavond in een rolstoel in het hotel van zijn team met 35 hechtingen en een sterk opgezette enkel. Het zal voor de Italiaan een kwestie zijn te zien hoe de dingen zich ontwikkelen tussen nu en zaterdag. Hij richt zich natuurlijk op een spoedig herstel en hoopt in ieder geval deel te kunnen nemen aan de laatste vrije en de kwalificatietraining.

“Ik had veel pech bij de valpartij. Ze lieten me vliegen op maandagavond, en eerlijk gezegd was het een prettige vlucht, zonder problemen,”vertelde Melandri. “Ik heb op dit moment geen pijn, maar ik weet dat het moeilijk zal worden op de motor. Misschien ga ik op het op zaterdag proberen, maar ik heb een groot aantal hechtingen en het gebied rond de wond is erg opgezwollen. Ik weet niet of ik de kracht heb om de motor te controleren. Gelukkig hebben we nog een paar dagen om te rusten en dan gaan we beslissen wat het beste is om te doen.”

;( :( -O-
Dat is ff balen! Daar gaat het wereldkampioenschap.... Tnx Rossi! (ik weet het, hij heeft geen schuld, maar toch...)
 
Volgens bepaalde bronnen zal Melandri sowiezo de FP1 gaan rijden! aan de hand van deze training wordt bepaald of Marco fit genoeg is
 
Volgens bepaalde bronnen zal Melandri sowiezo de FP1 gaan rijden! aan de hand van deze training wordt bepaald of Marco fit genoeg is
FP1 is first practice?
dat is wel top dan,vind dat melandri een mooie rijstijl heeft en een goede bijdrage aan de races levert.(ik blijf een groot rossifan ,daar niet van)
maar was wel heel ongelukkig voor melandri,afgelopoen weekend
 
Net het Pre-GP interview met Marco geluisterd en hij vond zelf dat het wel goed ging, dus hopen dat het op de motor ook zo voelt en dat ie kan rijden!
 
Go Marco !! ...tja... je zult hem maar nodig hebben voor je GPinsider-team.
 
      

Movistar Honda rider Marco Melandri showed remarkable courage to take part in the action at Sepang today, with doctors only having removed the dressing from the deep wound on his right foot on Wednesday. The Italian underwent intensive physiotherapy at the Clinica Mobile to heal the wound, held together by 35 stitches, and it paid off as he made the opening day of qualifying.

Melandri began walking yesterday and rode today with a larger boot to reduce the pressure on the injury. In the first session of the day, he was able to complete 20 laps and posted the 14th fastest time. In the afternoon, he clocked a further 18 laps and was 10th behind Valentino Rossi on a damp track.

“I’m happy to have been on the bike today,” said Melandri. “The doctors told me that the wound is healing well and there is no risk of it opening. I can’t say it didn’t bother me because every time I pushed down on the footpeg it hurt. I have to get used to riding in this condition, but in the clinic they are continuing with the healing therapy and hope it can continue to improve.”


zo, wat een held :}


bron: http://www.motogp.com/en/motogp/news_info/news_info_15196_1.htm?menu=home
 
FP1 is first practice?
dat is wel top dan,vind dat melandri een mooie rijstijl heeft en een goede bijdrage aan de races levert.(ik blijf een groot rossifan ,daar niet van)
maar was wel heel ongelukkig voor melandri,afgelopoen weekend


FP1 is Free Practice 1. QP = Qualifying Practice, WUP = Warm Up. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan