errodaytona
geblokkeerd account
- 30 jun 2010
- 8
- 0
IK heb waarschijnlijk het bekende probleem met het gasklephuis van mijn soes Gsxr 600 K4.
Ik heb hier op dit forum al het een en ander gevonden over de reperatie van de stappenmotor( Solderingen).
Echter is dit alles in het engels, nou is mijn vraag kan iemand mij dit in het nederlands beschrijven, er zitten namelijk een paar engelse termen bij die ik niet begrijp.
M.a.w. mijn engels is not so goed...
Iemand met ervaring met het oplossen van dit probleem mischien?
P.s. Heeft iemand de kosten al eens proberen te verhalen bij de importeur van Suzuki?
Hey furiousz. gewoon sensor afkoppelen kleppen borgen en gassen met dat ding, laat mijn k4 er niet voor staan .
als het kwik straks weer zakt naar noordpool waarden ga ik ff kijken hoe of wat het probleem opgelost word.
p.s word bij jou soes de coulance regeling toegepast? of heb je een 2e hands huis op de kop getikt.
Groeten.
Is simpel zelf op te lossen. Al eens gedaan.
Zeg maar wat je wilt weten.
Opsturen naar hier kan ook.
Eh wat precies ?
Hier is de engelse beschrijving: Secondary Throttle Valve Actuator Defect
Staan wat teveel stappen in.
Airbox en kuip kunnen blijven.
Diagnose-stekker kun je bij via passagierszadel/afdekkapje.
Zadel eraf, tank vooraan los en omhoog, stekkers STVA en STPS los.
Palletjes aan stekkers indrukken of optillen !
STVA kun je er met 2 schroeven afhalen.
STPS laten zitten !! (torx met pikkie). Anders moet je die weer stellen.
Je kunt em opsturen of ermee langskomen.
kijk dat heet behulpzaamBen bezig een nederlandse how-to te maken, komt eraan.
Voor iedereen die denkt het zelf niet te kunnen, ik kan het voor je doen.
PBtje sturen.
Vandaag eindelijk kunnen testen of de door Mr.Bean gefixte STVA het weer deed (accu van de gsxr was leeg).
En hij doet het
Hulde voor Mr.Bean
Nu maar wachten op wat beter weer om te kunnen rijden....
haerstikke mooi !