Meningen over de Kawasaki Z650

8 sep 2023
1
0
Kawasaki Z650 Als eerste motor?
Ik ben aan het kijken naar een Kawasaki Z650 als eerst motor ik ben alleen niet heel bekent met de techniek kant van motoren. Dus ik ben eigenlijk opzoek naar mensen die er zelf een hebben of er op gereden hebben om hun mening te delen. Alvast bedankt
 
Kawasaki Z650 Als eerste motor?
Ik ben aan het kijken naar een Kawasaki Z650 als eerst motor ik ben alleen niet heel bekent met de techniek kant van motoren. Dus ik ben eigenlijk opzoek naar mensen die er zelf een hebben of er op gereden hebben om hun mening te delen. Alvast bedankt
Maak eerst gewoon een proefrit.
Dan kom je er achter of de motor iets voor je is.
 
De enige ervaring die ik heb op deze motor, was tijdens lessen voor doorstroom naar volledig A. Elke keer dat de les over was, was ik blij dat ik weer op m'n eigen Monster kon stappen. Ze zeggen dat Ducati's niet het meest soepele motorkarakter hebben (zeker van die tijd nog), maar op die z650 (van ca. 15 jaar jonger) had ik het gevoel dat er een constante trilling door het hele frame ging, op elk toerental. Wellicht zijn de nieuwe beter, maar ik vond het tegenvallen.
 
Mijn vriendin heeft er eentje van 2021 in aanloop naar haar rijbewijs, ja zij koopt eerst een motor en gaat dan haar rijbewijs halen
Ik heb er zelf al verschillende keren op gereden en vind'm de ideale startersmotor
licht en handig en niet te krachtig zodat je geen al te gekke dingen meemaakt
Ja, ik vind'm wat tam maar als eerste motor is vertrouwen opbouwen het belangrijkste
goede wegligging en erg wendbaar
 
Ik had een "77 er. Had ik nooit weg moeten doen

KAWASAKIZ650-1556_1.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan