Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waarschijnlijk niet als ik de tekening van je band goed lees (niet echt tot de rand gebruikt?), je moet wel een graad of 40 met de vertikaal kunnen maken.Ben ik dan al ver genoeg om straks een keer mee te kunnen?
Bekijk bijlage 1885775Bekijk bijlage 1885774
Zou het best een keer willen leren eerlijk gezegd.
Rechts is net niet op de rand 5mm over geloof ik, links wel meer. Maar dan zit ik ik rechts 5 cm van de grond af en links 10-15cm. Rechtsom vind ik makkelijker.Waarschijnlijk niet als ik de tekening van je band goed lees (niet echt tot de rand gebruikt?), je moet wel een graad of 40 met de vertikaal kunnen maken.
Ok, dan misschien wel!Rechts is net niet op de rand 5mm over geloof ik, links wel meer. Maar dan zit ik ik rechts 5 cm van de grond af en links 10-15cm. Rechtsom vind ik makkelijker.
Maar dan ben ik al aan het schrapen.
Zegt wat meer denk ik.Ok, dan misschien wel!
Zegt wat meer denk ik.Bekijk bijlage 1885822Bekijk bijlage 1885823
Anders vraag ik het wel aan een collega van mij.
En dit soort dingen...Om maar even iet nuttigs toe te voegen aan dit bejaarden met luierstopic: Nee ik doe niet meer zo raar als vroeger, ik pis niet meer in de plantenbakken binnen, steek geen vuurwerk meer af in een vakantiehuisje, warm geen spareribs meer op in de broodrooster en stook alleen bij hoge uitzondering nog een hele boom op in de open haard maar ik rij wel harder en beter dan vroeger en hebben de jonkies nog steeds moeite met mij bijhouden in een Eifel weekendje. Ik ben inmiddels grijs en kalend en dat alles op een bmw. Ik rij hem af tot op de draad want niemand wil hem ooit nog van me kopen met mijn rijgedrag
Daar is het gebruik van de band beter te zien. Welke band is dit en welke motor? Als je de voetsteunen al aan de grond rijdt, krijg je waarschijnlijk wel je knie aan de grond.Zegt wat meer denk ik.Bekijk bijlage 1885822Bekijk bijlage 1885823
Anders vraag ik het wel aan een collega van mij.
Linksom is voor velen makkelijker, omdat je naar links de bocht beter kan afsnijden terwijl je gas bijgeeft. Naar rechts moet je de juiste snelheid veel nauwkeuriger inschatten.Ik ben verbaasd dat rechtsom gemakkelijker is voor jou. Voor mezelf en anderen die ik spreek gaat linksom veel gemakkelijker. Heb zelf per ongeluk een kneedown gemaakt op een rotonde, waardoor mijn band aan de linkerkant tot aan de rand zit, maar rechterkant nog een centimeter of 2
Deurwaarder.aangetekende brief was aangekomen
nee uit frankrijkDeurwaarder.
-1Privé snap ik dat. Zakelijk is dat vaak erg onhandig omdat iemand met een direct antwoord vaak weer meteen verder kan en anders moet gaan zitten wachten tot het het prinsesje behaagt om antwoord te geven. Plus dat je daarmee ook nogal de indruk wekt dat je helemaal niet aan het werk bent en je met een belletje je jezelf betrapt voelt.
BMW G310R met Dunlop MutantsDaar is het gebruik van de band beter te zien. Welke band is dit en welke motor? Als je de voetsteunen al aan de grond rijdt, krijg je waarschijnlijk wel je knie aan de grond.
Dacht al zoiets, zelf zou ik daar (tegenwoordig, oude man) geen kneedown bij grote hellingshoeken mee durven. Op mijn vorige motor, Husqvarna 701 op Continental TKC80, leek me dat bv. ook niet verstandig. Op jouw leeftijd had ik dat waarschijnlijk wel gedaan, maar toen viel ik erg vaak.BMW G310R met Dunlop Mutants
Als je in dezelfde tijdzone zit welIk heb nooit spoed, en dat gaat allemaal sneller dan gewoon met iemand praten?
Vast niet.
Dat is heel handig, want dan zie je in een oogopslag of je iemand serieus moet nemen of niet.En o ja ik ben een rookie. Belachelijke benaaming zou ik zo wie zo mee stoppen met mensen een titel te geven
Alsof je een MF veteraan wel serieus kan nemen.Dat is heel handig, want dan zie je in een oogopslag of je iemand serieus moet nemen of niet.