MF-badge

is er intresse voor een MF- badge?

  • goed idee

    Stemmen: 1 1,8%
  • lijkt me leuk

    Stemmen: 17 30,4%
  • licht eraan (kosten)

    Stemmen: 1 1,8%
  • ik twijfel

    Stemmen: 1 1,8%
  • geen interesse

    Stemmen: 36 64,3%

  • Totaal aantal stemmers
    56

xeneos

Die hard MF'er
14 nov 2004
529
1
Gorinchem
weet eigelijk niet of ik deze vraag op algemeen moet zetten of op de topic van Orpheus.
mijn vraag is simpel is het niet mogelijk om aan stoffen badges te komen voor de mf-er?
Er zijn zat mf-ers denk ik die geen stickers willen voeren vanwege de eventuele santie die er tegenover staat door de hermandad, maar toch wel herkenbaar willen zijn.
Er zijn al een tijdje diversen soorten stickers te verkrijgen zelfs een t-shirt,maar nog geen badge.
Deze mag mijnzins natuurlijk wat duurder zijn dan een sticker,denk dat er best wel intresse zal zijn.

groet Xeneos.
 
weet eigelijk niet of ik deze vraag op algemeen moet zetten of op de topic van Orpheus.
mijn vraag is simpel is het niet mogelijk om aan stoffen badges te komen voor de mf-er?
Er zijn zat mf-ers denk ik die geen stickers willen voeren vanwege de eventuele santie die er tegenover staat door de hermandad, maar toch wel herkenbaar willen zijn.
Er zijn al een tijdje diversen soorten stickers te verkrijgen zelfs een t-shirt,maar nog geen badge.
Deze mag mijnzins natuurlijk wat duurder zijn dan een sticker,denk dat er best wel intresse zal zijn.

groet Xeneos.

santie? _O-
hmmm ...een badge op m'n leren overall.... neh toch maar niet :N


Nietemin wel geinig idee hoor...
 
Krijgen we dan ook nog een Symbool, KVK nummer en een speciaal MF pak? :W

Tja jorizzz,
ik gooide alleen maar een balletje op, zo gek is dat toch niet?
Kan me best voorstellen dat je zoiets niet op een leren overal wil hebben.
Maar aan de andere kant zijn er genoeg bikers(sters)die stoffen kleding dragen en die dat wel aardig vinden om een badge te dragen.
Xeneos ;)
 
Tja jorizzz,
ik gooide alleen maar een balletje op, zo gek is dat toch niet?
Kan me best voorstellen dat je zoiets niet op een leren overal wil hebben.
Maar aan de andere kant zijn er genoeg bikers(sters)die stoffen kleding dragen en die dat wel aardig vinden om een badge te dragen.
Xeneos ;)

Ik zeg polletje! De helft is het met je eens, de andere helft niet. Altijd interessant dus een poll! :+

[me]the blue one heeft een stickert dus geen interesse![/me]
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk zou ik het niet aanschaffen.
Op mijn stoffen pak ga ik al helemaal niks op naaien, want dan prik je door de waterdicht laag.

Maar ik zou ook een polletje maken. Dan kan je zien hoeveel intresse er voor is.
 
Laatst bewerkt:
kvind het maar een beetje zielig idee...hells angels hebben tenminste nog een cool image....maar mf....
emo.gif
 
vind het maar niks... dan plak je je mf sticker toch ergens anders ipv je kenteken en ik ben nu al 3 keer staande gehouden en geen reactie gehad over de sticker :}
 
Persoonlijk zou ik het niet aanschaffen.
Op mijn stoffen pak ga ik hal helemaal niks op naaien, want dan prik je door de waterdicht laag.

Maar ik zou ook een polletje maken. Dan kan je zien hoeveel intresse er voor is.

er bestaat ook nog zoiets als textielijm hoor :Y
 
er bestaat ook nog zoiets als textielijm hoor :Y
uhh oja das waar. maar dan komen er nog steeds geen warme gevoelens omhoog.

maar uhh ga je zelf niet stemmen?? of ben je die andere (van de 3 nu) die op 'geen intresse' heeft gestemd??
 
vind het maar niks... dan plak je je mf sticker toch ergens anders ipv je kenteken en ik ben nu al 3 keer staande gehouden en geen reactie gehad over de sticker :}

:^

Afgelopen weekend stond er ook (ineens) een busje (met van die rooie en blauwe strepen) achter me toen ik moest stoppen voor een verkeerslicht. Chauffeurtje toeterde even en toen ik omkeek wapperde hij ff met z'n linkerarmpje ten teken dat ik het een beetje kalmer aan moest doen :} maar geen sjoege(is brabo's voor de onwetenden :P ) over me stickert rechtsboven op me kentekenplaat. Evenmin van die drie andere coppers die ook in dat busje zaten.
En nee...Ook ik gaat die waterdichte laag op me textielpakken niet door zitten rijgen voor zo'n badge :N
 
Het idee is leuk, want dan kan je hem ook (indien je een rugzak draagt) op je rugzak monteren. Kan je ook gespot worden als je op een leen-motor rijdt :)
 
gewoon je stickert op je helmen plakken. :X
of je gaat naar de hema om strijk vellen te kopen.
kun je zelf printen. :z
tja, werkt het beste op wit katoen.

er is een bedrijf dat de beurzen af gaat die emblemen op smaak en afspraak maakt.
doen vooral petjes. |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan