MF Barbeknoei in Antwerpen

Ik kom

  • mischien

    Stemmen: 17 54,8%
  • zeker

    Stemmen: 14 45,2%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Madam Charles vindt 5 stukken vlees te veel voor een vrouwmens. Zij vraagt of er iemand enkele stukken wil ruilen tegen enkele glazen Martini :r , zodat zij zich ook in andere sferen kan verplaatsen :X
 
Madam Charles vindt 5 stukken vlees te veel voor een vrouwmens. Zij vraagt of er iemand enkele stukken wil ruilen tegen enkele glazen Martini :r , zodat zij zich ook in andere sferen kan verplaatsen :X
En wie gaat er dan Mr Charles naar huis rijden?? :Z

Mijn vriendin vind 5 stukken vlees ook te veel, maar dat is geen punt. Het zal wel door iemand verorbert worden.
 
Martini???

Gezien James Bond niet kan komen vermoed ik niet dat die bucht hier niet te vinden zal zijn :+
 
ik kom al zeker , maar vrouwke weet het nog niet
nog op zoek naar een babysit voor ons kereltje
en neen , ik zet hem niet bij uwen Damien Sig, de mijne is nog een beetje braaf :+
eind van de week weet schoonmoeder of ze kan oppassen en anders kom ik alleen

zijn er speciale tarieven voor vrouwen die enkel dieetrepen eten ? :+
 
ik kom al zeker , maar vrouwke weet het nog niet
nog op zoek naar een babysit voor ons kereltje
en neen , ik zet hem niet bij uwen Damien Sig, de mijne is nog een beetje braaf :+
eind van de week weet schoonmoeder of ze kan oppassen en anders kom ik alleen

zijn er speciale tarieven voor vrouwen die enkel dieetrepen eten ? :+
Een chauffeur moet je niet ver gaan zoeken hé. Je kunt makkelijk mee. En als je "moe" bent kun je achterin slapen. Maar nie :r
 
Het zal toch vol zitten met posers :X :+
Goed dat je 't zegt.
Moet nog effe snel een afspraak maken bij de kapper en nog een zonnebankkuurtje doen. :+
[me]R1Maniac komt met de auto maar doet wel z'n motorpak aan om z'n sliders te showen natuurlijk[/me]
 
Heeft er nog iemand zo iets liggen wat ik effe kan lenen?
full

[me]Disclaimer: deze post heeft niets te maken met bovenstaande post van me en is volledig off-topic uiteraard. Ik ga m'n konijnenhok schilderen.[/me]




:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan