MF-ers in Ede Deel 18

Ja de bout vind me tot nu toe niet heel aardig. Het is me nog niet gelukt.

Heb er gister een m10 moer opgelast alleen nu heb ik te weinig ruimte om er een dop op te krijgen. Steeksleutel lukt ook niet want die krijg ik er niet recht op. Ben bang dat ik het blokje uit moet bouwen maar dat zal wel na de toetsweek worden.

(Stuur later vandaag nog een mailtje ;) )
 
Bij deze nodig ik de bezoekers van dit topic uit om zondag 3 april een ritje met elkaar te maken.

hopelijk snapt een ieder waarom een zondag hiervoor uitgekozen word en is dat voor niemand een probleem.
als men liever een andere dag heeft hoor ik dat graag, een reden hoeft niet, voor hetzelfde geld heeft iedereen hier woensdagmiddag of avond vrij he, wie niet vraagt wie niet weet .. ofzo.

Vertrektijd voor de rit wou ik op 13:00 houden, dan kan er vanaf 12 uur verzamelt worden.
koffie en koek word voor gezorgd.

De route die ik net even geknutseld heb is deze :
Google Maps

wel wat kort dus we kunnen uitbreiden daarop, maar meer als 10 punten pakt google maps toch niet.
het dubbele qua afstand lijkt me goed te doen.

omdat het een gezamelijke rit betreft stel ik voor dat er minimaal 5 personen mee gaan in totaal en mocht er heel veel animo zijn dat we de groep niet groter dan 12 maken, daarna opsplitsen en werken met 2 voorrijders.
qua tempo lijkt het me logisch dat het de eerste rit eerst gewoon gaat om het kennis maken en op de motor te genieten van het feit dat we in Nederlands mooiste provincie wonen 8-)

ik zie de ideeën en aanmeldingen graag hier verschijnen :)

Helaas kunnen hynsterider en ik niet. Wij gaan die middag wandelen. Wat mij opvalt is dat er een paar stukken snelweg in je route zitten. Ik weet niet of dat een bewuste keuze is of dat google dat voor je bappald heeft. Maar mocht je de route willen veranderen/uitbreiden, dan zouden we samen bij mij thuis een route voor op de Garmin kunnen maken.
 
Laatst bewerkt:
3 april is voor mij ook onmogelijk.
moet die dag slapen overdag om in de nacht topfit te zijn! :(
 
kan een ieder dan ook even aangeven welke data ze wel kunnen.
misschien dat daar 1 dag tussen zit die bij de meeste in het rijtje voorkomt.
 
Suggestie: polletje doen met een aantal data zodat men kan stemmen. Er bestaat zoiets op dit topic (zie OP):

Ex-Lessersrit voorjaar 2016 !!! Wir machen das noch mal..

Nadeel van de poll in bovenstaand topic is dat je maar 1 datum kan stemmen. Misschien zijn er ook mogelijkheden voor een poll waarbij je meerdere data kan aangeven? Of anders via extern medium (datumprikker.nl oid)
 
kan allemaal,men kan ook gewoon de post waarin men aangeeft de 3e niet te kunnen aan te passen met data dat ze wel kunnen.
zolang er geen 50 man door elkaar gaat beppen is dat wel bij te houden.
 
Een ontzettend mooi initiatief! Ik ben zeker voor en kom in ieder geval voor een gezellige bak koffie. Ik ga er even vanuit dat ik mee rijd, maar aangezien ik een zondag later ook al de hele dag op Assen ben zal ik vrouwlief nog even moeten aankijken O-)
 
Een ontzettend mooi initiatief! Ik ben zeker voor en kom in ieder geval voor een gezellige bak koffie. Ik ga er even vanuit dat ik mee rijd, maar aangezien ik een zondag later ook al de hele dag op Assen ben zal ik vrouwlief nog even moeten aankijken wel mee nemen O-)
;)

mocht de rit niet doorgaan vanwege te weinig animo op die dag dan kan je ook een berichtje sturen wanneer het je beter uitkomt om een bak koffie te komen doen hoor ;)
 
Helaas kunnen hynsterider en ik niet. Wij gaan die middag wandelen. Wat mij opvalt is dat er een paar stukken snelweg in je route zitten. Ik weet niet of dat een bewuste keuze is of dat google dat voor je bappald heeft. Maar mocht je de route willen veranderen/uitbreiden, dan zouden we samen bij mij thuis een route voor op de Garmin kunnen maken.

inderdaad 2 x een stukje A30, ik rijd vanaf de werkplaats altijd dat eerste stukje naar lunteren, misschien meer gewoonte.
als je de 'kades' aan de linkerkant van de A30 volgt kom je ook op de postweg uit.

maar misschien heb ik wel juist een vlugge incomplete route in elkaar geflanst om een fanatieke routeplanner m/v te prikkelen hier te reageren zodat die dat beter kan doen ;) dus misschien is de route al geslaagd :)

ik zal tm het weekend 20 maart de datum laten staan, maar zoals het er uitziet kan bijna niemand.

tips en data dat men wel kan van harte welkom.
 
Ik geloof dat de animo voor 3 april wat laag is, maar het initiatief is natuurlijk te mooi om zomaar een stille dood te laten sterven. Zullen we anders iets verder kijken naar het laatste weekend van april of het eerste weekend van mei? Dan wil ik in de tussentijd ook nog wel even naar de route kijken....
 
Ja het weekend is voorbij, 3 april laten we voor wat het is.
datum was ook redelijk kort dag.
route was idd erg snel in elkaar 'geflanst' maar zie hier nr2 die hapt als vervangende routeplanner ;)
ik kijk even voor die datumprikker die 'Hugo' noemde :

NIEUWE DATUM RONDRIT EDE :

Wat wil je plannen? - datumprikker.nl

speel er maar mee :)


Hugo veel succes morgen he !!
 
Laatst bewerkt:
kak, was de bedoeling dat men beschikbare data kon opgeven..
heb er nu 3 opvolgende zondagen in gezet, verder nog iets ?
is (ook) nieuw voor mij dat datumprikker hoor...
 
full


en iedereen meerdere data ingeeft zodat er wat te kiezen valt :)

kan je niet slapen vanwege de zenuwen ? ;)
 
Hallo Erik. Gezellig! Zoals je ziet zijn we net bezig om een rit te plannen, dus voel je welkom om je hier bij aan te sluiten!
 
Hoi Erik :W

Als je even terugkijkt in het topic kan je zien dat er een rit word gepland.
als je een R1 hebt en een keer op het circuit wil rijden zou je eens kunnen informeren bij de Valkenier.
staat niet op de site, maar die is volgens mij ook wel een beetje verbouwd en misschien is er nog geen datum :
http://crtholland.nl/blog/2015/04/30/maandag-18-mei-circuitdag-de-valkenier-hoegee/

je zit in een mooie regio qua motorrijden iig :Y
 
Aha! Ik zal even in de planner kijken. En inderdaad zitten we in de mooie regio! Ben benieuwd welke routes jullie weleens rijden. Assen ben ik geweest, circuit rijden is vet :} zal er vast nog eens naar toe gaan
 
Het is mij niet bekend of men nog kan inschrijven dmv bovenstaande link, anders is die hier nog een keer :
Wat wil je plannen? - datumprikker.nl

ah zie net dat de link hetzelfde is, ik wist niet of ik een aantal deelnemers moest aangeven en of er een max was.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan