MF-ers omgeving Gouda deel 16

Goeieaaaaaf :W

Nog een paar maandjes en dan gaan we weer *O*


full
 
Minibikes zijn nog steeds populair hoor, had goed verkoop argument geweest :)
 
Lang leve de welvaart ;)

Nog eens nagedacht over die aanbieding van die vorige eigenaar van de GS?
 
Lang leve de welvaart ;)

Nog eens nagedacht over die aanbieding van die vorige eigenaar van de GS?

ja eigenlijk wilden we dat wel een keer gaan doen... binnenkort ff wat afspreken want ik neem aan dat jij dan ook interesse hebt? weet eigenlijk niet meer wat hij gezegd had dat dat ging kosten...

we bellen / mailen / spreken mekaar wel ff binnen kort
 
Ja het is vooral op verkeersveiligheid en deelname gericht en dat is toch wel iets waar ik altijd van wil bijleren.
 
Iemand al gelezen dat er net een 33 jarige motorrijder dodelijk is verongelukt op de Staringlaan in Waddinxveen?
Weet niet of het een MF-er was. Is net om half vijf gebeurd. Ik stond met mijn blik op de Brugweg om de hefbrug over te gaan toen ik een ambulance zag aankomen van Gouda, de hefbrug over.
Pas toen ik op AD.nl en tvWest een en ander zag realiseerde ik me waar die ambulance naar op weg was.
Triest, 33 pas!
 
Iemand al gelezen dat er net een 33 jarige motorrijder dodelijk is verongelukt op de Staringlaan in Waddinxveen?
Weet niet of het een MF-er was. Is net om half vijf gebeurd. Ik stond met mijn blik op de Brugweg om de hefbrug over te gaan toen ik een ambulance zag aankomen van Gouda, de hefbrug over.
Pas toen ik op AD.nl en tvWest een en ander zag realiseerde ik me waar die ambulance naar op weg was.
Triest, 33 pas!


Nog niets van gehoord nee, triest idd en veel te jong '(
 
morgen allemaal....

KS is verdrietig vandaag...kleine Renzo ging zo hard huilen toen mams wegging bij Kinderopvang dat ik me weer afvroeg waarom ik hem dat steeds aan doe....kweet ut hij moet wennen...*zucht*
misschien kan iemand mij opvrolijken met wat leuks...
 
morgen allemaal....

KS is verdrietig vandaag...kleine Renzo ging zo hard huilen toen mams wegging bij Kinderopvang dat ik me weer afvroeg waarom ik hem dat steeds aan doe....kweet ut hij moet wennen...*zucht*
misschien kan iemand mij opvrolijken met wat leuks...
aaah :/

al geïnformeerd of het lang aanhoudt als jij weg bent?
Sommige kids voelen haarfijn dat mams het rot vind en zetten het dan op een brullen om gelijk vrolijk wat anders te gaan doen zodra ze uit zicht is

iets leuks? zonnetje schijnt? hmmmmm....
Jezelf kietelen en dan in de spiegel kijken, wedden dat je die vrouw die je aan kijkt voor gek verklaart :+
 
Laatst bewerkt:
aaah :/

al geïnformeerd of het lang aanhoudt als jij weg bent?
Sommige kids voelen haarfijn dat mams het rot vind en zetten het dan op een brullen om gelijk vrolijk wat anders te gaan doen zodra ze uit zicht is

iets leuks? zonnetje schijnt? hmmmmm....
Jezelf kietelen en dan in de spiegel kijken, wedden dat je die vrouw die je aan kijkt voor gek verklaart :+


hihi...geen idee eigenlijk zal ik eens vragen...hij is ook snot verkouden zal ook wel mee te maken hebben...

ja de zon maakt me wel vrolijk alleen jammer dat ik aan het werk ben
 
Iemand al gelezen dat er net een 33 jarige motorrijder dodelijk is verongelukt op de Staringlaan in Waddinxveen?
Weet niet of het een MF-er was. Is net om half vijf gebeurd. Ik stond met mijn blik op de Brugweg om de hefbrug over te gaan toen ik een ambulance zag aankomen van Gouda, de hefbrug over.
Pas toen ik op AD.nl en tvWest een en ander zag realiseerde ik me waar die ambulance naar op weg was.
Triest, 33 pas!



Ja 't zijn trieste gebeurtenissen, Ik hoorde het net ook van mijn vriendin die had 't weer via collega's uit zevenhuizen dus dat balletje gaat snel!
Je hoeft maar net verkeerd terecht te komen. En van een auto ga je het niet winnen. :/
Starringlaan , niet echt een plek waar je het verwacht!
 
Jep voor 4 mei ff vers rubber eronder :Y
En een paar als die weer op zijn ;)

Ik wil eigelijk nog ff wachten met eronder leggen! De vraag is ga ik 4 mei, :? Sta als 3de op de wachtlijst. Zo ja wil ik ze voor de eifel verwisselen ,heb tevens ook nieuwe stop-ankers besteld bij mike.

Ik ga nu met hemelvaart, voor pinksteren was te weinig animo dus heeft gerard me verplaatst, ben benieuwd wie er allemaal meegaan! 't zal ongetwijfeld weer heel gezellig worden! :]
 
morgen allemaal....

KS is verdrietig vandaag...kleine Renzo ging zo hard huilen toen mams wegging bij Kinderopvang dat ik me weer afvroeg waarom ik hem dat steeds aan doe....kweet ut hij moet wennen...*zucht*
misschien kan iemand mij opvrolijken met wat leuks...

Gaat door merg en been he' ;)
Nou iets leuks om vrolijk van te worden dan :Y

Pino heeft kleine duckiesssssssss *O* *O* *O*

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan