MF-ers omgeving Gouda deel 16

;( ;( gelukkig kom je er zelf nog goed vanaf.... balen van de kawa......

mistte je al een tijdje in een ander topic

o ff van de gelegenheid gebruik maken :W :W fazero
gelukkig wel indd ;)
hoop dat de rechter in mijn voordeel beslist, anders wordt het nog ff sparen :X

:W
 
Komt er ooit een minimeet?
Lijkt me wel leuk met mensen uit de omgeving :)
Grote kans dat je, als je op woensdag- of donderdagavond (of elk ander tijdstip) bij Goedhart langs gaat, je mensen van hier tegenkomt.
 
Morning :W
Sinds een tijdje woon ik ook in Gouda en had me hier nog niet gemeld. Nou bij deze dus :W Ik rijd op een R6 met sticker en je moet dus even zwaaien als je me ziet :P

DSC01861-border.jpg



Maare waar heb je een beetje lekkere (KD) bochtjes in Gouda? Meestal rijd ik naar Bodgraven (oprit N11 en rondweg). De dijk ri Moordrecht is ook niet echt geweldig aangezien je achterwiel alle kanten op glijdt bij een beetje snelheid.
 
Niet alleen je achterwiel op die dijk... Met 100 op 1 oor en tot twee keer toe binnen een seconde een stukje opzij met de voorkant is niet goed voor je hartslag.
 
ey Niels :W volgens mij heb je mij al eens gespot :P
vanuit Gouda kan je verschillende kanten op...
als je echt lekker wil sturen, rij ik meestal richting schoonhoven, om van daaruit de dijk op te gaan, of ik rij binnendoor via oudewater, de meern, harmelen en woerden weer naar bodegraven...
om echt te KD-en is EA4 het mooist/meest dichtbij, als je toch al de dijk naar moordrecht een stuk afgereden bent, kan je zo bij R'dam de snelweg op, dan nog een klein stukje stoplicht sprintend bij Delft naar EA4...
 
Vandaag lekker gereden door Gouda en omgevind :)
Langs de Reeuwijkse plassen ook.
Helaas geen MFer te bekennen :P

Die dijk richting Moordrecht vind ik zelf ook bagger trouwens :(
Allemaal vervelende scheuren ook.
 
Niet alleen je achterwiel op die dijk... Met 100 op 1 oor en tot twee keer toe binnen een seconde een stukje opzij met de voorkant is niet goed voor je hartslag.

Was tot vorig jaar een prachtig stukje sturen daar, helaas is dat dus ook al gesneuveldt. Zelf gelukkig met iets mindere hardkloppingen ervaren.

Zijn er in de buurt nog wel mooie weggetjes voor een kort rondje na werktijd?

Kant van Krimpen is veel te dicht bebouwt. Lekdijk weet ik niet van of die al weer open is? Overkant is nogsteeds een bouwput dacht ik.
 
ey Niels :W volgens mij heb je mij al eens gespot :P
vanuit Gouda kan je verschillende kanten op...
als je echt lekker wil sturen, rij ik meestal richting schoonhoven, om van daaruit de dijk op te gaan, of ik rij binnendoor via oudewater, de meern, harmelen en woerden weer naar bodegraven...
om echt te KD-en is EA4 het mooist/meest dichtbij, als je toch al de dijk naar moordrecht een stuk afgereden bent, kan je zo bij R'dam de snelweg op, dan nog een klein stukje stoplicht sprintend bij Delft naar EA4...

Owja had jou eerder gespot idd!

Via moordrecht ri schoonhoven en verder ken ik. Leuk stukje sturen :Y Maar ik doelde meer in/vlakbij gouda om een stukje te knallen als je "ff" een uurtje bochtjes wilt maken. Einde A4 ben ik eigenlijk nooit geweest, toch eens kijken denk... Als ik op die manier wil rijden rijd ik vaak door naar Gornichem })
 
Was tot vorig jaar een prachtig stukje sturen daar, helaas is dat dus ook al gesneuveldt. Zelf gelukkig met iets mindere hardkloppingen ervaren.

Zijn er in de buurt nog wel mooie weggetjes voor een kort rondje na werktijd?

Kant van Krimpen is veel te dicht bebouwt. Lekdijk weet ik niet van of die al weer open is? Overkant is nogsteeds een bouwput dacht ik.

Lekdijk kan je erg mooi rijden, vanaf gouda bij bergambacht naar links, procinciale weg een stuk uit rijden en dan 'ergens' naar rechts. Hou me de precieze route nog even te goed maar dan omzijl je het stukje waar je niet mag rijden met de motor en kan je tot aan wijk bij duurstede door rijden :)
 
Ik weet ook nog een paar mooie bochies te vinden, en die ga ik morgen opzoeken!!! :9 :]


@sidewinder al wat gehoord???



Goedhart al open vanaaf???
 
Laatst bewerkt:
Ik weet ook nog een paar mooie bochies te vinden, en die ga ik morgen opzoeken!!! :9 :]


@sidewinder al wat gehoord???



Goedhart al open vanaaf???

Net ff gebeld voor je maar helaas. Hij heeft een heel zooitje spullen als partij weggedaan aan iemand voor het circuit. Kwam bij hem ook van de circuit fiets vandaan die die al 3 jaar geleden verkocht heeft met 1200 km op de tellen |( .

Iedereen die gaat rijden deze dagen veel plezier. Het zal wel druk worden in de Eiffel.
 
Net ff gebeld voor je maar helaas. Hij heeft een heel zooitje spullen als partij weggedaan aan iemand voor het circuit. Kwam bij hem ook van de circuit fiets vandaan die die al 3 jaar geleden verkocht heeft met 1200 km op de tellen |( .

Iedereen die gaat rijden deze dagen veel plezier. Het zal wel druk worden in de Eiffel.


maakt niet uit ik kijk gewoon verder.... ik geloof dat 't wel zo houdt!
 
hemelvaart en mooi weer, waar zou je anders heen moeten voor mooie bochtjes *D
en het feit dat ik zelf morgen die kant op ga, heeft er ook wel wat mee te maken :+


Hey ook lekker naar de eifel morgen, veel plezier voor diegene die ook gaan *O*
Ik moet nog een weekje wachten, morgen ff naar zandvoort :Y
 
Owja had jou eerder gespot idd!

Via moordrecht ri schoonhoven en verder ken ik. Leuk stukje sturen :Y Maar ik doelde meer in/vlakbij gouda om een stukje te knallen als je "ff" een uurtje bochtjes wilt maken. Einde A4 ben ik eigenlijk nooit geweest, toch eens kijken denk... Als ik op die manier wil rijden rijd ik vaak door naar Gornichem })
klopt ja, toen nog op de 750 :P

richting boskoop is ook wel grappig, alleen dat zijn meer hoge snelheidsbochten met hobbels :X
 
Terug van weggeweest ;)

Hoe gaat het hier.. kom weer even neuzen hoor :)

Kawasnol wat een leuk kindje!!!

NielsR super foto joh!!!! :D

Blauwwitje hoe gaat het met die van jou (in wording! ;) )

Hoe het met mij gaat.. woon nu in Gouda (ja ja )

En rij veeeel te weinig! :D (maar goed wat nog niet is gaat misschien nog komen) auto van de zaak tja dan ben je veeeeel te veel verwend!!!

Pons heb er nu 1 van kastelein ;) als je veel van de dorpsroddels nog volgt weet je snel wie het is ;) :D

Ik zal niet zo veel reageren (altans ik probeer het niet als een verslaving over te laten komen ;) ) :D
 
Laatst bewerkt:
Terug van weggeweest ;)

Hoe gaat het hier.. kom weer even neuzen hoor :)

Kawasnol wat een leuk kindje!!!

NielsR super foto joh!!!! :D

Blauwwitje hoe gaat het met die van jou (in wording! ;) )

Hoe het met mij gaat.. woon nu in Gouda (ja ja )

En rij veeeel te weinig! :D (maar goed wat nog niet is gaat misschien nog komen) auto van de zaak tja dan ben je veeeeel te veel verwend!!!

Pons heb er nu 1 van kastelein ;) als je veel van de dorpsroddels nog volgt weet je snel wie het is ;) :D

Ik zal niet zo veel reageren (altans ik probeer het niet als een verslaving over te laten komen ;) ) :D


't gaar al hard nog maar 11 weekjes en het is zover.... :Y

Ik vandaag weer terug van de eifel en we hadden fantastisch weer! soms wel een beetje te warm. :X maar ik mag niet klagen :P

@tassie Joh in gouda gaan wonen, hoe komt dat zo ineens??
 
't gaar al hard nog maar 11 weekjes en het is zover.... :Y

Ik vandaag weer terug van de eifel en we hadden fantastisch weer! soms wel een beetje te warm. :X maar ik mag niet klagen :P

@tassie Joh in gouda gaan wonen, hoe komt dat zo ineens??


hmmm even kort samengevat beetje knipperlicht, samenwonen en na een half jaartje gedumpt (wat uit eindelijk toch best wel goed beviel) huisje gevonden en eingelijk woon ik nu "bijna" samen met mijn nieuwe vriend (van het dorp dus samen op school gezeten enz enz...) Enne met een soefzuki hahaha
 
Terug van weggeweest ;)


En rij veeeel te weinig! :D (maar goed wat nog niet is gaat misschien nog komen) auto van de zaak tja dan ben je veeeeel te veel verwend!!!

Pons heb er nu 1 van kastelein ;) als je veel van de dorpsroddels nog volgt weet je snel wie het is ;) :D

Hey gezellig, jammer dat je weer een vriend heb anders had je dit weekend mee gegaan naar de eifel ;)
Wordt wel weer eens tijd dat je mee gaat rijden vind je ook niet :Y
Nee nog niet gehoord, ga ook niet zovaak op de koffie bij die roddeltante's _O-

Maar als je in de buurt ben kom je het maar ff vertellen ;)
 
:^

Ik ga 2 pinksterdag nog maar even rijden dan. Even lekdijk pakken en daarna uitleven op het klaverblad :P

Veel plezier voor alle Eifel gangers :W

klopt ja, toen nog op de 750 :P

richting boskoop is ook wel grappig, alleen dat zijn meer hoge snelheidsbochten met hobbels :X


Wat rijd je nu dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan