MF-ers omgeving Gouda deel 16

Hey Tas,


Dank je wel voor je lieve compliment ....tis echt een schatje!!

long time no see blij voor je dat alles goed met je gaat nu je weg bent en op jezelf woont
ben je nog steeds werkzaam bij die club en achter de lens??

maak je geen zorgen om de KM's KS maakt er veeeeel minder en die schaamt zich niet eens :X




@ de rest....gisteren uitslag gekregen over de onderzoeken bij Renzo en die waren op zich best positief te noemen. Funtioneren van linker nier van 39% naar 49% en het moet 50 zijn.
Maar linker nier is nog steeds opgezet maar het is bij de 2e infectie niet erger maar ook niet minder erg geworden.

nog steeds in afwachtende fase dus.....same old song onderhand maar ja geen knopen doorhakken is ook geen operatie dus dan ook wel weer postief eigenlijk....


voor de rest alles ok hier in Omgeving Gouda :P :?


Hey Wijffie! :D Graag gedaan.. Ben geen van beiden niet meer hahaha (niet druk in de club meer af en toe voor de fun en voor de lens ook niet meer.. misschien komt dat laatste nog wel :) ) Ben eingelijk alleen maar aan het genieten :9 hahahaha

Maar wat is dat nou voor berichten.. baaah jeetje ... beetje troubels met de kleine dus... nou ik hoop dat ze snel wat kunnen vinden hoor... :/

Fijn weekend iedereen alvast!

Tas kan eindelijk de motor zelf schuur in en uit rijden (heb de drempel er even eigenhandig uit gezaagd hahaha ) :}

:W
 
@ de rest....gisteren uitslag gekregen over de onderzoeken bij Renzo en die waren op zich best positief te noemen. Funtioneren van linker nier van 39% naar 49% en het moet 50 zijn.
Maar linker nier is nog steeds opgezet maar het is bij de 2e infectie niet erger maar ook niet minder erg geworden.

nog steeds in afwachtende fase dus.....same old song onderhand maar ja geen knopen doorhakken is ook geen operatie dus dan ook wel weer postief eigenlijk....
toch wel positief dan, als linkernier 10% erop vooruit is gegaan en geen operatie nodig nog *D



Fijn weekend iedereen alvast!

Tas kan eindelijk de motor zelf schuur in en uit rijden (heb de drempel er even eigenhandig uit gezaagd hahaha ) :}

:W
girlspower :}

en ook een fijn weekend ;)
 
En hoe was jou weekendje eifel :?


Goeieaaaaaaf :W
hmmm ff denken hoor, heerlijk weer, overdag leuke weggetjes rijden met veel bochtjes, 's avonds beetje hangen bij het kampvuur luisterend naar al dat ge-oh en staren naar de vlammetjes. Luisterend naar het kabbelende water van het beekje, 's ochtends wakker worden van de giga hard fluitende vogeltjes, onder begeleiding van het kabbelende beekje. Daarna langzaam wakker worden wederom bij het kampvuur, ontbijten en weer lekker :]
echt zwaar hoor :Y :+
heerlijk relaxed gezellig weekendje gehad *O*

en ik begreep dat het jou ook wel goed bevallen was daar in de Eifel? ;)
 
hmmm ff denken hoor, heerlijk weer, overdag leuke weggetjes rijden met veel bochtjes, 's avonds beetje hangen bij het kampvuur luisterend naar al dat ge-oh en staren naar de vlammetjes. Luisterend naar het kabbelende water van het beekje, 's ochtends wakker worden van de giga hard fluitende vogeltjes, onder begeleiding van het kabbelende beekje. Daarna langzaam wakker worden wederom bij het kampvuur, ontbijten en weer lekker :]
echt zwaar hoor :Y :+
heerlijk relaxed gezellig weekendje gehad *O*

en ik begreep dat het jou ook wel goed bevallen was daar in de Eifel? ;)



Klinkt goed, mijn weekend ook lekker verlopen ja :Y
Lekker met zijn zessen geweest naar hotel Maas.

Kampvuur hebben wij niet gehad daar moet je voor op de camping staan denk *D

Mogguh :W
 
Klinkt goed, mijn weekend ook lekker verlopen ja :Y
Lekker met zijn zessen geweest naar hotel Maas.

Kampvuur hebben wij niet gehad daar moet je voor op de camping staan denk *D

Mogguh :W
Maar ook niet op alle campings kan dat, bij Little Creek in Utscheid gelukkig wel *D
 
_O- dat kan ook _O-

ik dacht eigenlijk dat hij zijn kinderen in een tentje wilde stoppen en dan zelf luxe in een hotel of pension ging zitten :+


Kinders zitten in de kelder O-)

jij hebt dus binnenkort een tentje te koop? :+
O-)

[me=MacReal]maakt dattie weg komt[/me]


Jij bent veel te wakker dus kijk maar goed achterom B|
Had je intresse in een mooie tent dan :P

Nee die verkoop ik niet, je weer nooit of ie van pas komt 8-)
Goeieaaaaaaaaf :W
 
Jij bent veel te wakker dus kijk maar goed achterom B|
Had je intresse in een mooie tent dan :P

Nee die verkoop ik niet, je weer nooit of ie van pas komt 8-)
Goeieaaaaaaaaf :W
:+
kwam er juist afgelopen weekend achter dat ik nog een gloednieuwe 2 persoons tent heb liggen :P
 
Nieuwe voorwiellagers, nieuwe keerringen voor voorwiel en voorvork, nieuwe voorband... Ben benieuwd of ik het verschil voel ;)
 
haha dood hier idd! Wat posemateriaal vrolijkheid dan maar:

Maandag op CPZ geweest

:]

files%5C20090622%5C22-06-2009%5CGroep%201%5Clarge%5Cleukopdefoto_586078.JPG


files%5C20090622%5C22-06-2009%5CGroep%201%5Clarge%5Cleukopdefoto_586437.JPG


files%5C20090622%5C22-06-2009%5CGroep%201%5Clarge%5Cleukopdefoto_586468.JPG


files%5C20090622%5C22-06-2009%5CGroep%201%5Clarge%5Cleukopdefoto_586506.JPG


files%5C20090622%5C22-06-2009%5CGroep%201%5Clarge%5Cleukopdefoto_586524.JPG


files%5C20090622%5C22-06-2009%5CGroep%201%5Clarge%5Cleukopdefoto_586552.JPG


files%5C20090622%5C22-06-2009%5CGroep%201%5Clarge%5Cleukopdefoto_586919.JPG


files%5C20090622%5C22-06-2009%5CGroep%201%5Clarge%5Cleukopdefoto_586952.JPG


Originele foto's komen eraan *O*

vast wel, iig ben je een stuk lichter nu :+

_O-
 
vast wel, iig ben je een stuk lichter nu :+
:Y, pas ook al beurtje & apk en 2 nieuwe voorbanden voor de auto 'lichter' (voor het eerst dat m'n auto banden ruim duurder zijn dan m'n voorband van de motor.... :S).
Maar kan er nu weer lekker tegenaan :P
 
Hoi,

Ik vroeg me af of jullie ook mensen toelaten uit Alphen... Daar hebben ze namelijk geen topic, en zelf opstarten ging niet zo lekker :( .
Mochten jullie een plekkie vrij hebben :W
 
:Y, pas ook al beurtje & apk en 2 nieuwe voorbanden voor de auto 'lichter' (voor het eerst dat m'n auto banden ruim duurder zijn dan m'n voorband van de motor.... :S).
Maar kan er nu weer lekker tegenaan :P

voor de avenzis??? dat zijn toch niet heel aparte maten, of heb je der echt enorm plak rubber onder laten leggen?

Zit zelf nog te twijfelen moet wel nieuwe bandjes maar twijfel nog over net een maatje grotere velgen.

Motorbanden koop ik helaas niet zo vaak meer, had nog een setje Pilot Powers al 2 jaar op de plank dus die liggen er nu 4 weken onder en zijn nog niet ingereden. :(
 
Nee de Avensis is nu ongeveer 1,5 maand 'exit', daar rijden m'n oude buren nu mee ;)

'T is nu een Mazda 3 met 17" :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan