MF-ers omgeving Gouda deel 16

Hallo allemaal,

ik ben vrij nieuw op MF zat al wel op GPX-GPZ.net.....

Woon sinds een half jaar in Gouda, heb nu bijna 2 maanden mijn GPZ 600R en doe vooral woon-werk verkeer.....

Ik dacht ik zal me hier ook is ff melden

Gr Arend Jan
 
Hoi,

Ik vroeg me af of jullie ook mensen toelaten uit Alphen... Daar hebben ze namelijk geen topic, en zelf opstarten ging niet zo lekker :( .
Mochten jullie een plekkie vrij hebben :W
tuurlijk, wel zo gezellig :)
heb je ook een foto van je XJ?
Hallo allemaal,

ik ben vrij nieuw op MF zat al wel op GPX-GPZ.net.....

Woon sinds een half jaar in Gouda, heb nu bijna 2 maanden mijn GPZ 600R en doe vooral woon-werk verkeer.....

Ik dacht ik zal me hier ook is ff melden

Gr Arend Jan
hallo plaatsgenoot :W
iig het goede merk uitgekozen! welke kleurstelling is je GPZ?
 
Gezellig!

Hier even een fotootje van mijn Div-je.
Op mijn website Sign in - Google Accounts zijn er meer te vinden!

full
 
Hellowww...

Assen geweest :) was heerlijk (druk!!!) hahaha :]

Helemaal top 1x tanken met het beestje en gaaaaan (ideaal :D)

Maarre wordt tegenwoordig ook al gespot in de sportschool door gouwenaren :Y hahahaha
 
Ziet er nice uit... btw werk je in Hsum ? omroep ?

Mijn bike....
[afbeelding]

Meer info >> http://www.piczwart.nl/blog/index.php?car=28
misschien rare vraag, maar woon je in de buurt van het filmhuis :?
motor en schutting lijken me bekend voor te komen :P
maarre mooie fiets hoor :Y
Hellowww...

Assen geweest :) was heerlijk (druk!!!) hahaha :]

Helemaal top 1x tanken met het beestje en gaaaaan (ideaal :D)

Maarre wordt tegenwoordig ook al gespot in de sportschool door gouwenaren :Y hahahaha
dat was wel supergrappig inderdaad! je keek best wel verrast :P
 
misschien rare vraag, maar woon je in de buurt van het filmhuis :?
motor en schutting lijken me bekend voor te komen :P
maarre mooie fiets hoor :Ydat was wel supergrappig inderdaad! je keek best wel verrast :P


hahaha ja ik verstond je niet... :) ik denk wat zegt ie nou lekker gesport (maar je zei GESPOT hahaha) heerlijk he... :)

Ben vandaag niet aan het sporten hoor (rest van de week wel elke x uit mijn werk :P)
 
misschien rare vraag, maar woon je in de buurt van het filmhuis :?
motor en schutting lijken me bekend voor te komen :P
maarre mooie fiets hoor :Y

Woon wel in de Korte Akkeren stukje verderop, maar mijn fietst staat in de achteruin (net als mijn schutting) *D
 
hahaha ja ik verstond je niet... :) ik denk wat zegt ie nou lekker gesport (maar je zei GESPOT hahaha) heerlijk he... :)

Ben vandaag niet aan het sporten hoor (rest van de week wel elke x uit mijn werk :P)
ah, vandaar ;) ik squash elke woensdag van 19.15-20.00, dus dan zie ik je woensdag wel weer :+
Woon wel in de Korte Akkeren stukje verderop, maar mijn fietst staat in de achteruin (net als mijn schutting) *D
herinner je je nog een jong stelletje verderop in de straat wat ook allebei motor rijdt? :+
zo ja, dan ben ik de jongen van dat stel :P
 
Woon wel in de Korte Akkeren stukje verderop, maar mijn fietst staat in de achteruin (net als mijn schutting) *D

oeeeeh die wijk is goed vertegenwoordigt hahahaha

Bij ons staat gelukkig alles wel binnen (lang leve de buurman die overpad verleent! :))

Wij wonen schuin to de schoenenwinkel :P
 
Laatst bewerkt:
oeeeeh die wijk is goed vertegenwoordigt hahahaha

Bij ons staat gelukkig alles wel binnen (lang leve de buurman die overpad verleent! :))

Wij wonen schuin to de schoenenwinkel :P
das grappig, das vlak om de hoek bij mij :+
hier staat ook alles binnen in een mooi nieuw schuurtje :Y
 
oeeeeh die wijk is goed vertegenwoordigt hahahaha

Bij ons staat gelukkig alles wel binnen (lang leve de buurman die overpad verleent! :))

Wij wonen schuin to de schoenenwinkel :P

:^ Ik woon er ook :P Er veel korte akkererders (ofzo) Moeten we nu een appart topic beginnen :?
 
:^ Ik woon er ook :P Er veel korte akkererders (ofzo) Moeten we nu een appart topic beginnen :?


waaaah wat leuk! Ik ken er echt totaaaaal geen mensen daar hahahah :) wel leuk joh... (schijnt een goede buurt te zijn!??!!??)


Mc Real zit je een mail te sturen maar krijg hem terug :( (wil wel even precies weten waar je zit he hahaha ) altijd wel leuk nieuwe "buren"
 
:^ Ik woon er ook :P Er veel korte akkererders (ofzo) Moeten we nu een appart topic beginnen :?
korte akkeraars :+
waaaah wat leuk! Ik ken er echt totaaaaal geen mensen daar hahahah :) wel leuk joh... (schijnt een goede buurt te zijn!??!!??)


Mc Real zit je een mail te sturen maar krijg hem terug :( (wil wel even precies weten waar je zit he hahaha ) altijd wel leuk nieuwe "buren"
[me=MacReal]kent ook alleen zijn buren en een beetje mensen in de straat[/me]
zitten bij mij in de straat iig 2 andere motorrijders

probeer het even op macreal_85"apending"hotmail.com, daar komt meestal alles wel aan :P
 
korte akkeraars :+[me=MacReal]kent ook alleen zijn buren en een beetje mensen in de straat[/me]
zitten bij mij in de straat iig 2 andere motorrijders

probeer het even op macreal_85"apending"hotmail.com, daar komt meestal alles wel aan :P

Dat is een te makkelijke grap voor andere mensen :P
 
Oke, ze schreef op het Zundapp forum dat haar vriend in Gouda was aangereden, etc.
Jou verhaal er naast leggen is dan niet echt lastig.

Grappig, ze was vroeger op het Zundapp forum erg actief. Doe haar de groeten (mijn nick is daar Liefhebber)
zal het doorgeven, ze heeft weer een dappje in de schuur staan, dus ze is ook weer wat actiever :)
Ah zij heeft mij een tijdje geleden nog gespot, enthousiast zwaaiend uit haar auto :P
ze zei het indd :P jij had mij vorig jaar ergens toch ook gespot? (met m'n oer-kawa)
 
zal het doorgeven, ze heeft weer een dappje in de schuur staan, dus ze is ook weer wat actiever :)ze zei het indd :P jij had mij vorig jaar ergens toch ook gespot? (met m'n oer-kawa)


Ja klopt idd! Ze weer een lekker stukje rijden. Via de lekdijk naar t klaverblad Gornichem ofzo :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan