MF-ers omgeving Gouda deel 16

Even dit topic weer een beetje leven inblazen:

Natasja, gefeliciteerd met je verjaardag! *O*
 
Laatst bewerkt:
@Tassie,

69547gefeliciteerd_chris.jpg
 
Ik moet zeggen dat 't hier denk ik net zo zonnig is aan de kust :Y of wilde je dat niet weten??!!


De rest van de week 30 graden... alles staat open hier. :o

@tassie nou nog maar eens x gefeliciteerd!!!
 
mwah, vandaag was het echt niet te harden hier hoor :X was blij met mijn zwembadje 8-)
maar het begint hier alweer af te koelen, 's nachts liggen we hier nog diep onder de dekens!
wel koud naar de WC gaan zeg maar :+

vandaag heeft de espace ook de geest gegeven, accu dood :P
dus maar even aan de optimate gehangen, ik dacht die voor de motor nodig te hebben
 
Maar die hebben ze niet nodig!!! Ze hebben ook een bmw en een suzuki!
daar heb je wel een punt... mijn suzuki blijft het ook heel eigenwijs gewoon doen :')
het was op vakantie de espace die er niet meer zo'n zin in had :+
[me="Ecniv"]komt hier ook even lurken, gister (12-8) mijn rijbewijs gehaald *O*[/me]
gefeliciteerd *O* al een motor op het oog?
nog 25KW of niet?
 
daar heb je wel een punt... mijn suzuki blijft het ook heel eigenwijs gewoon doen :')
het was op vakantie de espace die er niet meer zo'n zin in had :+gefeliciteerd *O* al een motor op het oog?
nog 25KW of niet?
Hey MacReal :) Dank je ;) Nee, lekker vol vermogen (maar wel vanwege gemak een 25 kW ER-5 van mijn buurman overgenomen). Eerst maar eens leren sturen :P
 
Komt er binnenkort nog een Gouda-tourtje aan trouwens?
er is al een paar jaar geen gouda tourtje geweest :X

misschien wel weer eens leuk om te doen :) zit zelf alleen niet zo breed in tijd, laatste keer dat ik voor m'n plezier gereden heb kan ik me niet eens meer herinneren (meer dan 40km dan)
 
dit weekend eens zoeken of er nog een oude tour ergens beschreven staat en dan eens kijken of er animo voor is?
 
dit weekend eens zoeken of er nog een oude tour ergens beschreven staat en dan eens kijken of er animo voor is?
de zaterdag is al bijna voorbij voor mij, moet eigenlijk ook nog even een accu halen en morgen BBQ-en met een heel gezelschap...
 
Terug
Bovenaan Onderaan