MF-ers omgeving Gouda deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ff voor je gekeken of er iets niet goed stond, maar je kan gewoon inloggen, no problem, dus zal je zelf iets niet goed invoeren...

Tassie moet met een hoofdletter, en je wachtwoord gewoon met kleine letters.:Z beter zoeken.

is lezen moeilijk? als je in het smoelenboek staat sta je niet ook nog eens een keer bij de MFprofielen, want in het smoelenboek staat er ook al een link naar je profiel. (staat ook levens groot boven "Hier zijn de mensen te vinden die ook bij MFGouda horen maar (nog) niet in het smoelenboek staan.
verder over het menu, yep dat zou jij zo doen. :) ik niet....misschien grijs? neh ff uitproberen of dat eruit ziet




nee ik ben niet ongesteld :+
k wist niet dat je apart moest inloggen (niet goed gelezen, ben niet wakker, mijn schuld)
weetje zeker dat je geen vrouwelijke ongesteld-homonen hebt? :P
 
stond ook in de mail, maar goed. iedereen die gedoneerd heeft kan uploaden.

ff geprobeerd, maar grijs gaat niet omdat sommige links overlopen in de achtergrond en je dan de laatste letters niet meer kan lezen, en wit is ook niet echt je van het
 
nog een foto van de laatste megameeting:
12.jpg

correct me if I'm wrong, das toch blauwwitje op de achtergrond?
(Esther wilde ook een foto van mijn motor, wist ik veel dat dat blauwwitje was op de achtergrond)
ik zat net nog ff te kijken en toen viel t me op :P
 
ik ook niet
zit aan schoolwerk, werking van motoren, best leuk alleen kan me er ff niet toe zetten verder te gaan
wilde straks nog wel ff stukkie rijden, tis eindelijk beetje weer geworden *D dus wie weet, moet maar ff doorzetten
 
@iedereen: Hallo!
Deel drie alweer, gaat weer hard. *D

@2weels:
Heb geprobeerd om in te loggen op MFgouda, maar als ik op OK druk krijg ik het invoerschermpje opnieuw, kom dus niet binnen.
Kan je ff tjekken of er iets mis is met password ofzo?
Thnks!

Suzoeka SV ----> SuzoekaSV
Eerste zijn de oude, tweede de nieuwe. Hoofdletter-gevoelig
 
@iedereen: Hallo!
Deel drie alweer, gaat weer hard. *D

@2weels:
Heb geprobeerd om in te loggen op MFgouda, maar als ik op OK druk krijg ik het invoerschermpje opnieuw, kom dus niet binnen.
Kan je ff tjekken of er iets mis is met password ofzo?
Thnks!


ok kijk wel ff

en ook nu weer is er niets aan de hand, je doet iets niet goed sorry

SuzoekaSV
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan