MF-ers omgeving Gouda deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
kijk eens aan ;) er zijn meer mensen die ook heerlijk hebben gereden. Ik iets van 270 km gereden ofzo :?
stukje lekdijk, culemborg, arnhem, apeldoorn, utrecht en snelweg stukje. Was errug leuk, wel erg lang op de motor gezeten maar was wel ff lekker.

:} aan asfaltvreter ride en 2wheels ;) ik kom snel even langs hehe
 
Nog een dagje werken en dan alweer weekeind.... Als het zondag net zo droog is
als vandaag dan is het een mooi ritje naar de megameeting *D
 
kijk eens aan ;) er zijn meer mensen die ook heerlijk hebben gereden. Ik iets van 270 km gereden ofzo :?
stukje lekdijk, culemborg, arnhem, apeldoorn, utrecht en snelweg stukje. Was errug leuk, wel erg lang op de motor gezeten maar was wel ff lekker.

:} aan asfaltvreter ride en 2wheels ;) ik kom snel even langs hehe


het was wel erg lang he? Maar ook erg gezellig. Tot binnenkort. *D
 
goeiesmorgens allemaal :)
toen ik gisteravond mijn bed in kroop, had ik nog weinig hoop met al die regen, maar toch nog een mooie droge dag geworden als ik zo naar buiten kijk *D
 
goeiesmorgens allemaal :)
toen ik gisteravond mijn bed in kroop, had ik nog weinig hoop met al die regen, maar toch nog een mooie droge dag geworden als ik zo naar buiten kijk *D

Beetje veel wind en ook net mijn achterwiel eruit gehaald.
Vanaaf ff nieuw rubber erom leggen achter.
Vers rubber voor volgende week.

Dus morgen pas weer sturen.
 
Goedemorgen iedereen! lekker geslapen allemaal? Even een vraagje om advies:
Ik heb mijn remus titanium dempers van mijn duc te koop staan, er is nu 300 op geboden. is dat een eerlijk bod? ze waren 1250... ik weet niet wat 2e hands pijpen normaal gesproken doen eigenlijk... gaat er nog iemand rijden vandaag?
 
Goedemorgen iedereen! lekker geslapen allemaal? Even een vraagje om advies:
Ik heb mijn remus titanium dempers van mijn duc te koop staan, er is nu 300 op geboden. is dat een eerlijk bod? ze waren 1250... ik weet niet wat 2e hands pijpen normaal gesproken doen eigenlijk... gaat er nog iemand rijden vandaag?

ff op marktplaats kijken en op e-bay wat er voor gevraagd wordt :)

Heb eigenlijk geen idee nl. :+
 
nou idd pino!

hopelijk is het zondag lekker weer...dan rijden buch en ik ook met jullie mee......naar Veenendaal..............................(wel vroeg mijn bedje uit hoor ;) )
 
Zo net terug van twee daagjes strand. Dalijk gaan me wielen eronder uit, morgen nieuwe rubbers halen bij S-G.

Weet nog niet of ik zondag met de kwaak of de soes ga, heb ook nog iemand achterop en dan rijd de soes toch wel lekkerder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan