MF-ers omgeving Gouda deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
even 2wheels quoten hoor. houden jullie niet van bloemetjes ofzo?@fred, als je gewoon www. mfgouda . nl intikt hebt je de gewone pagina hoor (sjagerijn) B|

oh dit was 2wheels undercover ;)
ff vraagje, zijn jij of je ouders er vanaaf? of is er vanaaf iemand thuis bij jullie? kan ik ff de geleende spullen terugbrengen ;)
 
Het eind van deel 4 is het begin van deel 5.

De foto's van de koffiemeeting van gisteren staan weer op WWW.MFGOUDA.NL

Klik op ARCHIEF - FOTO'S EN FILMS en scroll naar KOFFIEMEETINGS

(Afbeelding)

Ga je zo kijken als je "koffie verkeerd" gedronken hebt?

SVijf, bedankt voor het bij voorbaat aanmaken van het fotoalbum op www.mfgouda.nl




Hm,als alle foto's in deze stijl zijn dan sla ik dat album wel over,weet je zeker dat het een MF Gouda meeting was,niet per ongeluk in de kantine van de Wava/SWB o.i.d terecht gekomen
 
Y yep,was gezellig,(istochaltijdgezellig) en weer een nieuwe a.b.(bt020). Fred,heel veel veilige kilometers toegewenst met je nieuwe rode? liefde!
 
even 2wheels quoten hoor. houden jullie niet van bloemetjes ofzo?@fred, als je gewoon www. mfgouda . nl intikt hebt je de gewone pagina hoor (sjagerijn) B|

oh dit was 2wheels undercover ;)
Sjagerijn? Ben juist SUPERBLIJ met mijn nieuwe motor. Rijdt NOG lekkkerder dan mijn prakkie.

Nee nog geen foto. Dit keer is het een volledig standaard fietje: en hij/zij is zelfs standaard ROOD.

Helaas had ik vanavond en zakendiner, anders was ik wel even komen posen.
 
Sjagerijn? Ben juist SUPERBLIJ met mijn nieuwe motor. Rijdt NOG lekkkerder dan mijn prakkie.

Nee nog geen foto. Dit keer is het een volledig standaard fietje: en hij/zij is zelfs standaard ROOD.

Helaas had ik vanavond en zakendiner, anders was ik wel even komen posen.


met een flink afzakkertje aan het tijdstip van je post te zien :} :P ;)

Gefeli met nwe bike


enne goedemorgen allen
 
Goodmorning Everybody!!

twas gister fris maar wel ff lekker gereden...KS heeft weer over wegen gereden waar ik het bestaan niet eens van wist...bedantk Tuoontje...
 
@ fred, klinkt super :) wordt dus wel een goed weekend :P

voor de rest, goeiemorgen allemaal, ik zo lekker emt de motor naar school, vanmiddag ff werken helaas. morgenochtend misschien nog stukje tuffen maar ook nog hoop schoolwerk wat gedaan moet worden.
 
Succes met het schoolwerk! En ik geef je groot gelijk dat je met de motor gaat, ik had het ook gedaan als ik vanmiddag geen gesprek had. Misschien vanaaf nog ff...
 
Goedemorgen allemaal.
Het was weer een aangenaam treffen gisteren, en nu weet je ook nog waar boskoop ligt :)

[me]SigmaColon heeft morgen vrij! 8-) [/me]
 
Morning Peeps!

Met januari wil ik mijn motor verkopen....maar goed wil natuurlijk wel wat terug.....alleen WAT!???

ik wil zo ie zo iets dat kwa gewicht wat lichter is dan die ik nu heb....

wat zouden jullie mij aanraden...(zal eerdaags wel eens wat proefritjes moeten gaan maken...)

Toedeloe....

PS las net dat er gister een meeting was bij goedhart....(was ik net kwart over 7 daar geweest om het kontje van buch zijn motor op tehalen (blijkt dat het de kleur is van het model 2004 ipv 2005) hmmm hij heeft nu een Z750 (wist niet of ik dat al verteld had.......hihi

Dus de SV is HISTORIE
 
Morning Peeps!

Met januari wil ik mijn motor verkopen....maar goed wil natuurlijk wel wat terug.....alleen WAT!???

ik wil zo ie zo iets dat kwa gewicht wat lichter is dan die ik nu heb....

wat zouden jullie mij aanraden...(zal eerdaags wel eens wat proefritjes moeten gaan maken...)

Toedeloe....

PS las net dat er gister een meeting was bij goedhart....(was ik net kwart over 7 daar geweest om het kontje van buch zijn motor op tehalen (blijkt dat het de kleur is van het model 2004 ipv 2005) hmmm hij heeft nu een Z750 (wist niet of ik dat al verteld had.......hihi

Dus de SV is HISTORIE

SV of Z750 SV of Z750 SV of Z750
SV of Z750 SV of Z750 SV of Z750
SV of Z750 SV of Z750 SV of Z750
SV of Z750 SV of Z750 SV of Z750
SV of Z750 SV of Z750 SV of Z750
..................................... :+ :+ :+
 
Hmmmmmmm een fietsie die lichter is dan je GS is er niet zo snel, of je moet aan een nieuwe Supersport denken ;) Misschien een fietsie die lichter te hanteren is wel.
Je kunt aan een Ducati Monster denken, of een SV of een Bandit. Of meer richting sport, een ZXR 400 of VFR 400.
 
Hmmmmmmm een fietsie die lichter is dan je GS is er niet zo snel, of je moet aan een nieuwe Supersport denken ;) Misschien een fietsie die lichter te hanteren is wel.
Je kunt aan een Ducati Monster denken, of een SV of een Bandit. Of meer richting sport, een ZXR 400 of VFR 400.

een bandit is qua gewicht best nog wel zwaar hoor, zo'n kilo of 200... die van mij komt te koop trouwens Tas! ;)
 
een bandit is qua gewicht best nog wel zwaar hoor, zo'n kilo of 200... die van mij komt te koop trouwens Tas! ;)
Ja ok, maar in het gebruik is ie misschien een stuk lichter.
Ik vroeg me trouwens net af, hoe is het met de kattenjacht?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan