MF-ers omgeving Gouda deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
[me]kawasnol heeft ooit potje honing op bureau gezet ...dat helpt erg goed...maar einde dag was ik erg misselijk!! ;) </font>[/me]
honing... :r

helpt ook niet veel dus :X

o ja, zullen we even vastleggen wie er meegaat naar de circuitdag in Zandvoort op 22 augustus? Zo ver zijn geinteresseerd:
- Svijf
- Yamapino
- Ruismuis
- AvV
- BBB
- Achillos (of zoiets)
- Floris
- ... ?

Ik stel voor dat iedereen zichzelf opgeeft op www.motorsportlifestyle.nl <font size=1> ;( sorry remco, ik had geloof ik een iets andere site aan jou opgegeven.. :o )

Nogmaals, kosten € 125,- voor 6 sessies... *D
 
Laatst bewerkt:
honing... :r

helpt ook niet veel dus :X

o ja, zullen we even vastleggen wie er meegaat naar de circuitdag in Zandvoort op 22 augustus? Zo ver zijn geinteresseerd:
- Svijf
- Yamapino
- Ruismuis
- AvV
- BBB
- Achillos (of zoiets)
- Floris
- ... ?

Ik stel voor dat iedereen zichzelf opgeeft op www.motorsportlifestyle.nl <font size=1> ;( sorry remco, ik had geloof ik een iets andere site aan jou opgegeven.. :o ) ]

Nogmaals, kosten € 125,- voor 6 sessies... *D

japsert gaat ok mee!!!
 
Nee ik kan niet vanavond, ik ga naar premiëre van "Revenge of the Sith". Ander keertje rij ik graag weer mee. (was vorige keer ook leuk).
 
ik moet aan een andere opdracht voor school B| als er iemand nog wat leuke installatie concepten heeft liggen van een klimaat installatie dan hou ik me aanbevolen :r
 
Als het goed is komt er vanavond weer iemand naar de suzuki kijken, geen tijd voor goedhart dus.

Zijn er vrijdag nog mensen die overdag zin hebben om een flink stukkie te gaan toeren ?

ik kom vanaaf ook
ff mijn witte velgen posen

B| In ieder geval wat zo wit was B|

Witte velgen onder een groene kawa ? Nog nooit gezien, heb je hier toevallig een fototje van ?.
 
Als het goed is komt er vanavond weer iemand naar de suzuki kijken, geen tijd voor goedhart dus.

Zijn er vrijdag nog mensen die overdag zin hebben om een flink stukkie te gaan toeren ?Witte velgen onder een groene kawa ? Nog nooit gezien, heb je hier toevallig een fototje van ?.

:+
verkeerde persoon voor je :X
 
:+
verkeerde persoon voor je :X

Ik zie een icoontje van een kawa en een verhaal over witte velgen. Dan ben ik wel benieuwt hoe het staat. Lijkt me absoluut geen gezicht namelijk.

edit: volgens mij snap ik hem nu. Was Blauwitje onder een andere naam.

Jammer nou ben ik helemaal nieuwsgierig hoe witte velgen onder een kawa eruit zien.
 
Als het "goed" is staat er bij Goedhart nog een CBR 600 F met een beetje water schade. Oud collega van me heeft binnen een week een bochtje een beetje verkeert ingeschat en ze WA verzekerde motor bijna zeker getotalled. Als jullie hem zien staan en iemand heeft een camera ben ik wel geinteresseerd in foto's.

Wordt heel misschien nog omgebouwt tot fighter.
 
honing... :r

helpt ook niet veel dus :X

o ja, zullen we even vastleggen wie er meegaat naar de circuitdag in Zandvoort op 22 augustus? Zo ver zijn geinteresseerd:
- Svijf
- Yamapino
- Ruismuis
- AvV
- BBB
- Achillos (of zoiets)
- Floris
- ... ?

Ik stel voor dat iedereen zichzelf opgeeft op www.motorsportlifestyle.nl <font size=1> ;( sorry remco, ik had geloof ik een iets andere site aan jou opgegeven.. :o ) ]

Nogmaals, kosten € 125,- voor 6 sessies... *D


De site lijkt niet te werken.
Zijn er meer met deze ervaringen?
Firefox of IE maakt niet uit
 
De gsx is verkocht. Tenminste hij wordt zaterdag opgehaald en overgeschreven.

Doet toch ook wel een beetje zeer als je je eigen motor in je spiegels ziet. '( .
 
Hier doet ie het gewoon hoor :+
Wel ff op de afbeelding klikken he ;)


DAAA

Het registratieformulier werkt niet.
Ik was niet compleet.

Na een keer mijn bankrekeningnummer ingevuld te hebben, wordt ik een beetje wantrouwig wanneer het niet verder ga maar ik nog een keer mijn gegevens in mag vullen.

Ik stuur de brief wel op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan