MF-ers omgeving Gouda deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
hiep hoi, ik heb me ook ingeschreven voor Zandvoort in augustus! *D
(heeft er iemand al een bevestiging binnen?? :X

Gezellig.....Als je je online inschrijft kun je onder het kopje "inschrijven " zien welke dagen en in welke groep je gaat rijden (en ook of je al betaald hebt)
Volgens mij is dat je bevestiging.

Sprak gisteren een maatje en die wil wel mee 22 aug om met een digitale spiegereflex langs de kant te fotograferen... :}
 
Nog ff en ik kan de bbq in mijn huis houden. ;)

De woonkamer is bijna klaar alleen en paar lampen en dimmers monteren 2 deuren hangen dan nog 2 vensterbanken vastlijmen.
Vanaaf vloerbedekking gehaald samen met fiets
Dat 's avonds maar gelijk gelegt ,dus de slaapkamer komt ook spoedig aan zijn eind.
Nu alleen nog een kast maken en de vensterbank monteren.
Donderdag ga ik in het voorkamertje laminaat leggen.

Kortom ...Het schiet op. :)
 
Laatst bewerkt:
Nog ff en ik kan de bbq in mijn huis houden. ;)

De woonkamer is bijna klaar alleen en paar lampen en dimmers monteren 2 deuren hangen dan nog 2 vensterbanken vastlijmen.
Vanaaf vloerbedekking gehaald samen met fiets
Dat 's avonds maar gelijk gelegt ,dus de slaapkamer komt ook spoedig aan zijn eind.
Nu alleen nog een kast maken en de vensterbank monteren.
Donderdag ga ik in het voorkamertje laminaat leggen.

Kortom ...Het schiet op. :)

BBQ in je huis :P

Das pas een echte housewarmingparty ;)
 
Nog ff en ik kan de bbq in mijn huis houden. ;)

De woonkamer is bijna klaar alleen en paar lampen en dimmers monteren 2 deuren hangen dan nog 2 vensterbanken vastlijmen.
Vanaaf vloerbedekking gehaald samen met fiets
Dat 's avonds maar gelijk gelegt ,dus de slaapkamer komt ook spoedig aan zijn eind.
Nu alleen nog een kast maken en de vensterbank monteren.
Donderdag ga ik in het voorkamertje laminaat leggen.

Kortom ...Het schiet op. :)
Toppie man, alleen zou ik die bbq als ik jou was maar in de tuin doen.... ;) Of je moet nogal gek zijn op wolkjes maken op je plafond...
 
Laatst bewerkt:
FEESSIE FEESSIE!!!

full
 
Hij ,(Je R1 Oen) is wel jarig, maar hij staat nog niet in het overzicht op www.mfgouda.nl.

Enerzijds een taak voor de webmaster(s) van www.mfgouda.nl (verjaardag) anderzijds een taak voor Jeroen om 3 foto's naar de webmasters van www.mfgouda.nl te zenden voor het smoelenboek.

Ik wil wel foto's maken als hij die (nog) niet heeft. Een mooie aktiefoto is nooit weg.

Ik zie dat daar nog meer nieuwe leden niet vermeld staan. Dus ook zij kunnen gegevens en 3 foto's zenden.
 
Hij ,(Je R1 Oen) is wel jarig, maar hij staat nog niet in het overzicht op www.mfgouda.nl.

Enerzijds een taak voor de webmaster(s) van www.mfgouda.nl (verjaardag) anderzijds een taak voor Jeroen om 3 foto's naar de webmasters van www.mfgouda.nl te zenden voor het smoelenboek.

Ik wil wel foto's maken als hij die (nog) niet heeft. Een mooie aktiefoto is nooit weg.

Ik zie dat daar nog meer nieuwe leden niet vermeld staan. Dus ook zij kunnen gegevens en 3 foto's zenden.

is dat niet... omdat ze niet gedoneerd hebben :? :?
 
is dat niet... omdat ze niet gedoneerd hebben :? :?
Nee hoor, donaties en smoelenboek staan compleet los van elkaar (sprak de penningmeester van mfgouda ;) ). Gewoon even een mailtje met minimaal één (en liefst twee of drie) foto's naar het smoelenboekbeheer, en je wordt ook opgenomen in de 'wie-is-wie'-lijst.
 
Hee je R1 oen, gefeliciteerd he, dat je maar een ouweman in het verkeer mag worden ;)
 
Hee je R1 oen, gefeliciteerd he, dat je maar een ouweman in het verkeer mag worden ;)

Niet eens zwaaien als ik je voorbij fiets :( Kan het kloppen dat je nieuwe baan toevallig in zevenhuizen is ? Zag vorige week ook al een keer jouw fiets of iniedergeval een fazer 1000 in dezelfde kleur daar voor de deur staan.

En natuurlijk gefeliciteerd jeroen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan