MF-ers omgeving Gouda deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
na apers :+

KS gaat ritje zeeland organiseren en zus van KS gaat actie en groepsfotos schieten ;)

Maestro heeft met allemaal Z100-750's (o.a Fulleke) een mooie tocht gemaakt door Zeeland. Mogelijk heeft de "toertochtuitzetter" de route op papier. Indien gewenst kan ik er voor je achteraan gaan. Kan je stukjes pikken *D (v.a. Wouw vertokken we Zeeland in)

Zal het droog blijven vanaaf :?
 
Maestro heeft met allemaal Z100-750's (o.a Fulleke) een mooie tocht gemaakt door Zeeland. Mogelijk heeft de "toertochtuitzetter" de route op papier. Indien gewenst kan ik er voor je achteraan gaan. Kan je stukjes pikken *D (v.a. Wouw vertokken we Zeeland in)

Zal het droog blijven vanaaf :?


met alle respect voor de toertochtuitzetter...maar als echte zeeuwse weet ik net ff de betere plekjes te vinden ;)

@ Fred ik ga het 2 keer organiseren want er is te veel animo voor om met z'n allen tegelijk te gaan rijden...

onder voorbehoud:


zondag 26 juni
zondag 10 juli

fotos worden gemaakt door mijn zus...en wederom wordt de koffie verzorgt door paps en mams (bij afwezigheid kunnen we gebruik maken van de accommodatie)
 
met alle respect voor de toertochtuitzetter...maar als echte zeeuwse weet ik net ff de betere plekjes te vinden ;)

@ Fred ik ga het 2 keer organiseren want er is te veel animo voor om met z'n allen tegelijk te gaan rijden...

onder voorbehoud:


zondag 26 juni
zondag 10 juli

fotos worden gemaakt door mijn zus...en wederom wordt de koffie verzorgt door paps en mams (bij afwezigheid kunnen we gebruik maken van de accommodatie)



26 juni ben ik op Graspop in België
 
ehm.. Pino..? :W

de weersvoorspellingen voor morgenavond zien er niet al te best uit... B|
wat nou als het heeeeeeeel hard regent?

groetjes
Pluisje :+

Gaat gewoon door heb nu plek zat in de schuur
:P

Het blijft droog en ik heb min 4 man of vrouw nodig om de party tent vast te houden _O-

Dus gewoon komen pluisje en schuilen mag je onder mijn vleugels *O*
 
khad zoiets in gedachten!!:
Zeelandroute:


Afslag Hoogerheide eraf

De N289 pakken volgen tot aan Kapelle.

Route ’s Gravenpolder aanhouden en naar Hoedekenskerke rijden…langs de zeedijk blijven en Ellewoutsdijk aanhouden

Na stop in Ellewoutsdijk (koffie) rijdende naar Nisse, Ovezande en Driewegen rond toeren
bij rommelende buikjes richting Borssele rijden voor een boterham…
na de lunch ff knallen op industrie terrein naast Kerncentrale vanuit daar vertrekken we naar Vlissingen Boulevard….na korte stop voor wat foto’s rijden we verder langs de kust via Koudekerke, Zoutelande Westkapelle naar Domburg.

Vanuit Domburg pakken we de weg terug via Vrouwenpolder waar we met z’n allen stoppen om wat te snacken bij de grote snackbar!!! Met mooi uitzicht over het Veerse Meer (die we overigens overslaan door tijdgebrek).
Na gegeten te hebben rijden we via de Pijlerdam Route naar huis (of wanneer ter plekke besloten wordt snel naar huis te willen rijden pakken we de Zeeland brug route terug via Zierikzee en oude tongen naar Numansdorp)



dit betekend overigens wel om 10:00 vertrekken vanuit bergschenhoek!!!

(dus het is geen rit voor de luie pluisjes!!)
 
Ooeh, vervelende berichten lees ik nu.

Pino onderuit.
Veel schade begrijp ik.

Pino sterkte met het afhandelen van de schade.

Tot morgen

p.s.
Ik heb nog een bijna krasloze spiegel van een duc 996 liggen.
Heb je hier nog iets aan?
 
Zo, eindelijk weer op MF :)

Kon niet meer inloggen B|

Maar nu gelukkig weer wel. Party on *O*

@ Pino Tja, we hebben elkaar al gesproken ;)
En ik heb het niet gezien. Nou ja, de schade en glijspoor wel dan '(
Geloof dat ik vaker met een duo moet gaan rijden.
Alleen dan niet om deze reden B|
 
Ooeh, vervelende berichten lees ik nu.

Pino onderuit.
Veel schade begrijp ik.

Pino sterkte met het afhandelen van de schade.

Tot morgen

p.s.
Ik heb nog een bijna krasloze spiegel van een duc 996 liggen.
Heb je hier nog iets aan?

Die spiegel mis ik idd en de motor is denk wel los.

shit weer net een nieuwe voor we naar het circuit gaan
:N
 
Zodan, dit topic loopt wel lekker he!

Hey , maar ff een vraagje aan jullie, omdat jullie toch de doelgroep zijn waarop ik mijn bedrijfsplan voor een nieuw te openen motorzaak in gouda heb gebaseerd,....

Hebben jullie behoefte aan een motorzaak in Gouda, ???


( en komen jullie koffie leuten en spullen kopen bij me natuurlijk :+ :+ )
 
Zodan, dit topic loopt wel lekker he!

Hey , maar ff een vraagje aan jullie, omdat jullie toch de doelgroep zijn waarop ik mijn bedrijfsplan voor een nieuw te openen motorzaak in gouda heb gebaseerd,....

Hebben jullie behoefte aan een motorzaak in Gouda, ???


( en komen jullie koffie leuten en spullen kopen bij me natuurlijk :+ :+ )

Heb mijn adresjes al :+
Maar als jij heel goedkoop banden kan leveren en monteren e.d. hou ik me aanbevolen :) Doel op een bandenprijs van max. van € 260 incl. balanceren. Dus met enkel de velgen aankomen ;) BT012 voor die prijs of iets vergelijkbaars.
Als ik heel realistisch ben, heb ik er een hard hoofd in. Of je moet idd je heel snel bewijzen (niet bij mijn hoor) met een superservice en lage prijzen.
 
Bandjes komen er wel in, heb alleen nog ff geen zicht op de prijzen daarvan.
Maar waar gaan jullie heen dan? want meer als de mammoet en goedhart is er niet in de omgeving toch?
 
Bedenk wel dat de markt bijna op z'n gat ligt he... en probeer je maar eens tussen een paar bekenden met reclamebudget in te draaien...
 
Bandjes komen er wel in, heb alleen nog ff geen zicht op de prijzen daarvan.
Maar waar gaan jullie heen dan? want meer als de mammoet en goedhart is er niet in de omgeving toch?

Ligt eraan wat de omgeving is he ;)

Numansdorp vind ik nog wel meevallen. Heb een adresje in Bodegraven voor omleggen en balanceren. Banden uit Duitsland zijn stukken goedkoper.
Aangezien iedereen last heeft van de euro e.d., gaan de mensen op zoek naar andere mogelijkheden. Bijv. dus bestellen in Duitsland of in Nederland bij Sabra, de Bandenman enz. enz.
 
Bandjes komen er wel in, heb alleen nog ff geen zicht op de prijzen daarvan.
Maar waar gaan jullie heen dan? want meer als de mammoet en goedhart is er niet in de omgeving toch?
Het lijkt me wel fijn als er weer een motorzaak in Gouda zit. Of ik nou m`n banden in Bodegraven of in Gouda zal kopen hangt alleen van de wachttijd af.
 
Het idee is wel de wachttijd zoals die nu in bodegraven is ( ik hoorde 4-8 weken :? ) niet te evenaren.

Ik dacht meer aan komen en gaan :+
 
Hee Pino, das mooi klote joh! Gelukkig zelf er goed af gekomen das het belangrijkste.
Nou hoef je 'm in ieder geval niet meer in te ruilen, ben je er al een beetje over uit wat er nu moet komen? Anders vanavond ff komen kwijlen/neuzen/orienteren bij Safe onder genot van een bakkie? Of moet je shoppen voor morgen? M'n buur heeft nog een RSV Factory te koop, maar ik weet niet of jij die wilt hebben...

Mooie bike RSV Mile ene hebben altijd
*D

Eerst maar ff de verzekering afwachten en dan snel op zoek het is zo vakantie *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan