MF 'ers uit Krimpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Krimpenezen,

Vanavond is er op de aalberslaan helaas een lelijk ongeluk gebeurt met een motorrijder.

Hij reed (lekker) hard de dijk af tegenover de pioneer. Een auto uit een zijstraat heeft hem niet gezien en de motorrijder knalt er boven op.

Zag er niet zo fraai uit, motor was geel met wit (fireblade?). Hopelijk komt het nog goed met de motorrijder. zijn motor is volgens mij afgeschreven.

Hopelijk geen MF-er. Ben benieuwd of iemand mij iets meer kan vertellen hoe het afloopt met de motorrijder.

Ook ik ben trouwens een motor fan uit Krimpen.Toevallig ook nog een uit een van die kerken die aan het begin van het topic een beetje minzaam worden beschreven. Ook hier zijn motorrijders die graag toeren (heb een CBR 1000 en een BMW K100). Er is echter meer in het leven als alleen motorrijden vandaar dat motorrijden en naar de kerk gaan ook goed samen kan gaan.
 
Ik heb de puinhoop ook gezien ;( . Voor het huis van mijn vriendin gebeurd. Lekker vaartje (Pionier) de dijk af richting de rotonde (Tuyter). Iedereen rijdt daar hard. En telkens gebeurd het weer dat er iemand uit de zijstraat (naam kwijt)schiet (vooral fietsers & auto's).

De jongen die erop reed, zit bij John Keiluhu op de sportschool. Hij was wezen trainen volgens iemand die hem 1 minuut ervoor had gesproken. Hij reed op een gele Ducati 748 (wat ik zo zag). Ik hoorde ook een naam vallen. Jaco v V.

Ik was erg laat ter plaatse, omdat ik tijdens het ongeluk thuis was en niet bij mijn vriendin. De Duc kwam vanaf John K. en de auto kwam vanuit de zijstraat (naam kwijt). De Duc is achterop (rechterachterkant) geknald. De motor lag zo'n 7 meter rechts voor de auto en het slachtoffer lag ongeveer 1 meter achter de auto :? . Het slachtoffer was al afgevoerd naar het ziekenhuis en was volgens getuigen wel bij kennis toen hij op straat lag. De politie was bezig met een sporenonderzoek. Er lag nog een sportschoen (kapot geknipt), een helm en een schets op straat van het slachtoffer.

Ik hoorde dat hij enkele botbreuken had opgelopen en hij tanden kwijt was. Het moet een enorme klap geweest zijn, want de auto zat goed inelkaar van achteren en de Duc helemaal Loss. Ik hoop dat de Duc de grootste klap heeft opgevangen en niet die kerel, want dan heeft hij heel erg veel gebroken. Vaak zie je dat de bestuurder over de auto heen wordt geslingerd en de motorfiets achter de auto ligt (bij een aanrijding van achteren). Maar dit was precies andersom ;( .

Wat hij precies heeft opgelopen weet ik niet. Breuken volgens getuigen, maar wat voor weet ik niet. Hopen dat het niet ernstig is.

Ik wens hem heel veel sterkte toe.

Groeten,

KneedownWillem
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is het die jongen die elke dag rond 7.15 over de Tiendweg rijdt. Dat is de enige gele duc met aan de achterkant wit die ik in Krimpen ken. Hij woont volgens mij in de buurt van de Maraton/Sportsingel. Hopelijk gaat het goed met hem.
 
wordt er nog gereden morgen ???????


11 uur ???
mogelijkk
laat een bericht achter hier ik lees het morgen vroeg

kom op he krimpenaren

doe mee ga mee doe ietsssssssssssssssssssss
 
Ik was telaat klaar ben naar de maasvlakte gereden was wel effe lachen daar :] :]
11.30 bij de surfplas. gaan ik en sjaak met nog een paar naar de spaansepolder om vandaar uit met een hele groep een rondje zeeland te doen.

we zien wel wie er bij komen.
 
nou karinnetje dan moet je mij wel gehoord hebben
anders sloop ik denk ik maar mijn
mooie dure akra pot er helemaal af als je het dan nog niet hoort
dan geef ik het op LOL

ik ben er wel langs gekomen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan