MF 'ers uit Krimpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok maar ik denk dat het

balcanto dreef wordt het denk ik
maar wie gaat er mee
zondag 11 uur rotonde bij de brink verzamelen

laat wel even wat weten

wie er allemaal komen




YAMAHA YZFR1 THE BEST

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Dan sta ik zondag 11 uur bij de rotonde :9
En srry ken geen :] rijders die evt kunne kome (ja, me pa maar die houdt t nie bij met ze diversion :+ )
 
tony, denk trouwens wel dat ik en mn vriend mee gaan. die had wel zin stukkie te rijden. nou maar hopen dat ik m zo vroeg t bed uit krijg. ;)
hij had je trouwens al vaker zien rijden en daniel sowieso?? want daar had ie al een keer mee gereden oid?

groetjes uit krimpen!!! :)
 
ik weerrrr


dus het aantal is nu pas 4st met mij erbij en
daniel

kom op jongens en meide dat ding uit de schuurrrrrrrrrrrrrr


:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P


brommeren :] :] :] :] :] :] :]
 
Ik vertelde aan me pa dat jullie ginge rijde en hij had owk wel interesse :) maar hij weet nog nie zkr of hij tijd heeft maar ik laat t vanavond ofzow wel wetuh. (En als ie gaat ga ik mee 8terop :] )
 
IK WEERRR


balcontodreef is op lanzing zuid.

maar die bel ik wel even dan dat hij naar mij toe komt

verzamelen rotonde

DUS WIE KOMEN ER NOU WEL EN WIE NIET ??

KUNNEN WE FF TELLEN

1?
2?
3?
4?
5?
6?
7?
 
Ik zou wel willen, maar ik geloof dat mijn motor er nog niet toe in staat is (kapot)... Ik kom trouwens uit Lekkerkerk en heb ook op de Krimpernerwaard gezeten. We leuk trouwens, al die mensen uit de buurt :)
 
1. SILKE
2. SILKE VRIEND
3. IK zei de gek TONY
3. DANIEL
4. PA met peeka achterop
5. ??
6. ???
7. ????
8. ?????


??????

wie nog meer ??????????????
 
Ja dat klopt! en Bart Groen ken ik ook wel ja. Brommer is trouwens definitief overleden ') en ik geloof dat ik er op dit moment niet heel erg veel op vooruit ben gegaan, maar het is een begin. Maar wie ben jij dan, zat je bij Bart in de klas?
 
dan maak je die brommer toch ff

wie rijd er voor en wie achter wie tregelt het verkeer
wie heeft er een orange hesje ???


LOLOLOLOLOLOLOLOLOL
LMAO
}) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) })
 
Ik kan misschien wel een motor lenen, maar dat is een *kuch* virago. Ik weet trouwens sowieso niet of mijn lichaam wel bestand is tegen zulke tijden...11 uur...zondag... :z
 
kan jou het schelen

waar je mee rijd als het maar leuk is
ga anders een uur eerder weg
halen we het wel in.


ben je er of niet ??
dan ga je op de lijst
ALS HET GOED WEER IS

virago '( '( '( '(
 
Hmm nee, ik vrees dat ik het niet ga redden. Heb tegenwoordig echt overdreven veel slaap nodig in het weekend (stage doordeweeks... moet nog uit zaterdag :+ ). Ik ga later op de dag nog wel een rondje touren, misschien dat ik jullie nog wel ergens tegenkom (ik zal wel overdreven zwaaien in dat geval :) )
 
Ja dat klopt! en Bart Groen ken ik ook wel ja. Brommer is trouwens definitief overleden ') en ik geloof dat ik er op dit moment niet heel erg veel op vooruit ben gegaan, maar het is een begin. Maar wie ben jij dan, zat je bij Bart in de klas?

ja, zat bij hem in de 4e en 5e en hij heeft ook paar maandjes bij ons in t bedrijfje gewerkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan