MF 'ers uit Krimpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja, zat bij hem in de 4e en 5e en hij heeft ook paar maandjes bij ons in t bedrijfje gewerkt.

Ok, lachen man! He maar dan moet ik je haast wel kennen of een keer gezien hebben, hoe heet je? (misschien dat er dan een kwartje gaat vallen of een belletje gaat rinkelen of iets dergelijks, ik word nieuwsgierig :) )
 
IK WEER


Ik vind toch dat we weinig reacties hebben
ik bedoel nu zijn we met hoeveelll ??????????????????????
?????????????????????????????????????????????????????????
zij we nu ?
 
|( had ik kunnen weten :) maar nog geen belletjes of kwartjes in ieder geval, raar eigenlijk... met wie ging je om? *stomme vraag -ik weet het- maar ik ben nog steeds nieuwsgierig, sorry :P
 
|( had ik kunnen weten :) maar nog geen belletjes of kwartjes in ieder geval, raar eigenlijk... met wie ging je om? *stomme vraag -ik weet het- maar ik ben nog steeds nieuwsgierig, sorry :P

in de pauze in de 4havo zat ik vaak bij Bart/Paul/Dennis aan de tafel. 5e beetje van alles en nog wat. ene keer bij vwo'ers, andere keer bij de meiden, dan weer bij Bart enzo. maar jij hebt toch mavo gedaan? dan zat je dus niet meer op school toen ik met Bart omging. :)
 
LOl motor forum

we wijken helemaal af het gaat alleen over schoolllllllllllll

rubber wil ik zien LOL

plaatjes
motor praat
whahahaa


grapje
 
AU dat doet pijn :) misschien moet ik toch maar even langskomen zondag...nee het is echt te vroeg. Dat kan ik mezelf niet aandoen (respect trouwens voor degenen die het wel kunnen :} ). Maar als er een keer 's middags gereden moet worden ben ik er als eerste bij (of bijna eerste, of misschien toch wel net wat later). En als ik m'n motor gemaakt heb (utopie) ben ik helemaal altijd van de partij. Klinkt best hoopvol allemaal he ;) .
 
11 UURRRR te vroeg

Lekker uitwaaien op de motor ben je zo wakker
brullende AKRA :r :r :r :r :r :r :r :r maakt je wel wakker op mijn R1

kom oppp zeggg
en we rijden door tot in de middaggggg


dus nie lullen vlammen


YZFR1 THE BEST
 
Hmm het klinkt wel aantrekkelijk...en het is mooi weer...motorrijden is leuk... Wacht even...ik maak van mijn definitieve "nee" een "misschien". Ik laat het morgenavond weten (voor een uur of 10). Als ik niet meer uitga, dan ben ik er -evt. met wederhelft- bij. Waarschuwing: ik word wel een soort van blok aan jullie spreekwoordelijke been met mijn *kuch* virago :] . Dus misschien...
 
LOl motor forum

we wijken helemaal af het gaat alleen over schoolllllllllllll

rubber wil ik zien LOL

plaatjes
motor praat
whahahaa


grapje

Hier heb je je plaatj :P
full

:}
 
kijk dat is wat ik bedoel

plaatjes
en wat voor plaatjes LOL

natuurlijk R1

kwaliteit den toppp

ik zie wel dat je weet wat mooi is
alleen jamer dat hij rood is

*D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D
 
tony, ik vandaag door de zandrak gereden en geen r1 gezien.... wat is dat nou he? ;)

ben ff uurtje wezen rijden vandaag, was vroeg klaar met werken. :) (duurde geen uur door de zandrak te komen hoor }) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan