MF Flevoland Topic LXVIII

Wassen, is dat inspuiten met S100 voor een regenrit??

Hoe sneller, des te reiniger! :]

Maar zo wel mooi van al die mugjes, vliegjes libelle etc. af.*O*
 
Geen gek idee, ga ik proberen. S100 op s1000 dan moet het denk ik 10x op.
Wat werkt dat citrix kudt met een tablet.
 
5000. Schijnen vlerkheaters op te zitten. Maar ik heb al handschoenen aan. Zal wel voor op antartica zijn.
 
Weer mooi vega weekend tegemoet. Vanavond pils zonder vreten. Morgen ontnuchteren en 's avonds weer volgas aan het sap met wat van de bbq. Zaterdag ben ik kapot, maar moet 's avonds naar kerstfeest met sappies en voer. Zondag past er geen ontbijt/lumch meer in en 's avonds schoonfamilie negeren met drank en courmet. Maandag dat dunnetjes overdoen met zogenaamde vrienden.
Blij dat ik dan dinsdag met een fles port bij de open haard overblijfsels kan opvreten.
 
Ohh lekker allemaal. Ik zit al aan het gerstensap, vanavond nog even rustig. Morgen flink vreten met lappen vleesch en veel pils. zondag ook en maandag moet ik nog even zien. fijne dagen Pruts.
 
Daarom spring ik volgende week donderdag in het vliegtuig om lekker on spanje te racen.
 
Ja sorry nog dat ik niet mee kan.
Nog wel bedankt voor de uitnodiging, ticket, hotel en het volledige hapjes en drankjes programma.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tyl
Ben ook weer terug vanuit Spanje. Lekker drie dagen op Almeria gereden. Volgens mij zijn we de enigste nog hier Pruts 😂
 
Terwijl er al weer best te rijden valt, handvatverwarming op standje waakvlam, thermo ondergoed en niet eens meer dikke sokken in de laarzen.

Ja, lieve kijkbuiskinders, er is een boel verbeterd sinds Belstaff vetjas en dubbele zaterdagskrant tegen de kou onder je jas, tegen je wollen borstrok aan.En stuurmoffen, dat heet geen roer-Nazi's, maar leren windprotectie, maar dat doet goretex oid.
 
Precies, heb het helemaal niet koud op de brommert.
Ik heb zo,n pak, weet niet of het goretex merk is, komt van de motoport. Maar blijft droog en zweette als een otter vannochtend met -6.
Misschien iets te eel kleding... handvat verwarminghoef ik niet aan.
Maarcik heb dan ook bij de commandos gezeten.
 
Wel vreemd trouwens, ik heb opeens geen dealer meer.
Bmw zegt dat ik geen garantie heb als ik naar motoport ga.
Daar heb ik die brommert gekocht.
 
Wordt nieuwe dealer zoeken , of suzuki stickers op brommer plakken, daar zijn ze nog wel dealer van 😇
 
Terug
Bovenaan Onderaan