MF Flevoland XXVII

Status
Niet open voor verdere reacties.
kun je bij mn fazer rode rim-striping maken ?

full
 
Hmmz, de rimstriping is iets te dik geworden. Wellicht dat het met een grotere foto mooier wordt, maar je hebt nu in ieder geval een idee ;)

full
 
*KLIK*

goeiemorgen allemaal :W allemaal het bedje weer uit :W
voor mij word het nog een lange dag....heb besloten om vanavond pas weer naar bed te gaan na deze nachtdienst. dus dat zijn heel wat uurtjes achter elkaar. maar dan ben ik wel weer gelijk omgeschakeld.
maar in totaal zal ik wel zo'n 30 uur op zijn...en dan val ik om 20.00 uur wel in slaap :P het goede nieuws is dat ik nu de helft erop heb zitten. *O*
 
Laatst bewerkt:
*KLIK*

goeiemorgen allemaal :W allemaal het bedje weer uit :W
voor mij word het nog een lange dag....heb besloten om vanavond pas weer naar bed te gaan na deze nachtdienst. dus dat zijn heel wat uurtjes achter elkaar. maar dan ben ik wel weer gelijk omgeschakeld.
maar in totaal zal ik wel zo'n 30 uur zijn...en dan val ik om 20.00 uur wel in slaap :P het goede nieuws is dat ik nu de helft erop heb zitten. *O*
Nou, ik heb er nu ook 18 uur opzitten en ben ook van plan wakker te blijven tot vanavond een uurtje of 10...

Lekker gezellig samen bikkelen ;)
 
Goedemorgen allemaal.

@FunnyBunny: Vind jou werkgever dat wel goed dat je zo vermoeid op je werk komt/bent? Kan je je zo nog wel concentreren?

Oke moraalriddermodus uitt ;)
 
Goedemorgen allemaal.

@FunnyBunny: Vind jou werkgever dat wel goed dat je zo vermoeid op je werk komt/bent? Kan je je zo nog wel concentreren?

Oke moraalriddermodus uitt ;)

ik kom net van mijn werk. ik moet nu weer mijn ritme omschakelen naar normaal...heb een paar nachtdiensten gehad namelijk. verder moet ik vrijdag weer werken dus kan ik prima in die tijd uitrusten hoor ;)
 
:W action-foto van 8 augustus dan heb je gelijk een paar mooie actie foto's ;)
Ja, daar zitten wel een paar mooie bij.....

[me]Marjo gaat kijken wanneer ze tijd vrij heeft om van iedereen een mooie foto uit te zoeken....[/me]

Morning! :W

Wat een heerlijk weertje!!! :(

@ VaporChill: Mooie knippers!! ;)
 
Laatst bewerkt:
Hmmmmm, als iedereen het nou zo doet, hoef ik geen SP meer te maken! :P

Nee, ik heb gezegd dat ik het ga doen, dus dan doe ik het! Een vrouw van haar woord..... ;)

Misschien is het handiger als jullie alleen het bestand posten? Dus dat de foto niet in beeld komt in het topic?

Dat houdt het spannend..... :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan