MF Flevoland XXVII

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tyl, niks voor jou? Met een mooi persoonlijk startnummer :P

afbeelding_438.jpg
 
Uzuki? Sorry, ben nog niet zo zcherp, ben nog aan het opwarmen.. :P
;)

@ Tyl: Ik zag eerst alleen die S op de tank.... Vandaar.... En ik weet dat jij Honda rijdt.... Toen ik later goed keek, zag ik dat er ook suzuki-stickers op staan...

Moet ik dan ook alles uitleggen?

Mannen......
 
Daar dacht ik ook al aan. Ik snap hem dus ook niet ProBike? Uzuki?

Wat bedoelt ze nou?


Ach vrouwen.
We wachten wel even op de uitleg, en dan lachen we er samen even om, net of we hem snapten, goed?

Gaan er van hier nog mensen naar Hans van Wijk, dit weekend? Zat te denken om met de Raptor even op de vermogensbank te gaan..


Muhahahahhaha! :P

Vrouwen, net eksters.. Zien wat glimmen en meteen attracted to it :P
 
We wachten wel even op de uitleg, en dan lachen we er samen even om, net of we hem snapten, goed?

Gaan er van hier nog mensen naar Hans van Wijk, dit weekend? Zat te denken om met de Raptor even op de vermogensbank te gaan..
Nou nou nou, zo grappig is het niet hoor. Zal nog eens een uitlaat bij je kopen.... :(

[me]Marjo kent iemand die misschien nog een Yoshi nodig heeft....[/me]

Dus ik zal maar even aardig doen!


:P
 
Nou nou nou, zo grappig is het niet hoor. Zal nog eens een uitlaat bij je kopen.... :(

[me]Marjo kent iemand die misschien nog een Yoshi nodig heeft....[/me]

Dus ik zal maar even aardig doen!


:P
Als die iemand besteld heeft zal ik het goedmaken met je, ok? :P
Tot die tijd heb ik zoiets van: eerst zien, dan geloven O-) :+
 
We wachten wel even op de uitleg, en dan lachen we er samen even om, net of we hem snapten, goed?

Gaan er van hier nog mensen naar Hans van Wijk, dit weekend? Zat te denken om met de Raptor even op de vermogensbank te gaan..


Muhahahahhaha! :P

Vrouwen, net eksters.. Zien wat glimmen en meteen attracted to it :P

:^ Er staat levensgroot Suzuki en ProBikes op die motor. Maar marjo ziet alleen het glimmende Sje op de tank.

zucht,


Vrouwen ;)
 
Als die iemand besteld heeft zal ik het goedmaken met je, ok? :P
Tot die tijd heb ik zoiets van: eerst zien, dan geloven O-) :+
Tuurlijk, daarom zeg ik ook misschien...

Als het écht zo is, weet ik je te vinden! En dan mag je het met me goedmaken... ;)
 
:^ Er staat levensgroot Suzuki en ProBikes op die motor. Maar marjo ziet alleen het glimmende Sje op de tank.

zucht,


Vrouwen ;)
Marjo houdt van bling bling...
*D

En vergeet niet, ik ben ook nog een beetje blond, he..... Dus ik mag het!!!
 
Dat zit toch op je velgen??

Ja, we gaan hem helemaal pimpen naar een bling-bling bike!!!!

*************

@ Jethro: kan je dat niet ff leuk foto-shoppen voor me?

Doe es een high-res foto van je SRAD dan, liefst recht van de zijkant..

Enne, kleine knippers? Die zijn niet zo duur.. € 10,95 per setje van 2

full


Edit: heb je geen MSN?
 
Doe es een high-res foto van je SRAD dan, liefst recht van de zijkant..

Enne, kleine knippers? Die zijn niet zo duur.. € 10,95 per setje van 2

(Afbeelding)
Is die foto in mijn profiel goed genoeg?

Knippers - Top! Heb nog steeds een verjaardags-kadootje tegoed van mijn broertje...
Heb je ze ook met diamantjes?
:9~

Edit: Jawel, praat wat makkelijker, he. Zit alleen op mijn werk, ben zo nu en dan online.... })
 
Is die foto in mijn profiel goed genoeg?

Knippers - Top! Heb nog steeds een verjaardags-kadootje tegoed van mijn broertje...
Heb je ze ook met diamantjes?
:9~

Edit: Jawel, praat wat makkelijker, he. Zit alleen op mijn werk, ben zo nu en dan online.... })
Je hebt kans dat ze die knippers wel met chromen kapjes hebben, maar of dat mooi wordt? Kwestie van smaak zullen we maar zeggen :P
Ik had op de FZR expres de standaard zwart plastic kapjes met oranje glaasjes gekozen. Dat nepcarbon of die oliekleurige glaasjes vind ik niet zo.. Niet voor de knippers iig :P
En foto van de zijkant werkt beter denk ik..


Weet je ook nog spiegels te vinden toevallig??
Toevallig niet, die knipperlichten kwam ik toevallig tegen bij Ensing in Apeldoorn voor die prijs. Heb er zelf bij TT in Zwolle € 13,95 per setje voor betaald (wat ik toen al goedkoop vond trouwens..) Dus vandaar dat die prijs me opviel.
 
Hmmz, toch maar even je icoontje gepakt. Op die andere foto zijn je velgen al zo licht, dus hier komt het misschien wat beter over..

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan