Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MF Gooi en Vechtstreek deel * 80 * The Next Generation!

Status
Niet open voor verdere reacties.


(afgezien van het zwembad voor goedkoop op de heen- en terugweg dan )
 
Welkom terug!
En ik ken de Eifel ook niet anders, helaas


Uhu, appeltaart!!

Tijd dat ik de keuken ook weer eens induik ervoor, met dit weer kan het prima!
 
16:12 na 15 min persen is onze zoon geboren. We noemen hem Tygo en moeders en zoon maken het allebei prima!

Zo zo, dat is nog best snel gegaan (toch?)

Gefeliciteerd allebei!! Ben erg blij voor jullie!!

 
Wat kost dat dan per oog Teun?!! Zou ik zeker ook wel een keer willen laten doen. Betaal nu 22 euro per maand voor m'n lenzen...

Wist niet dat je lensen had. (of dat Teun zich heeft laten laseren )
Toch leuk om te horen dat mensen hier zoveel positieve ervaringen hebben.

Ik ga iig nooit naar Care Vision

Als ik lees dat meerdere mensen er problemen mee hebben... dan is het het voor mij niet waard. Als ik van -2,5 naar -4 ga ... brrr...

Even ter motivatie.. ik vind het erg irritant om telkens je helm op te moeten zetten...bril op.... bril af... helm af. Etc.... Heb al proeflensen besteld om te proberen.



Goed om te lezen.
Ik doe werk waarbij ik de hele dag achter het scherm zit....

Hier lees ik ook wel goede verhalen van: Tijd voor uw ogen
 
Whoehaaa... Manu en Michel gefeliciteerd met jullie zoon Tygo... En ook louise natuurlijk ook gefeliciteerd met je broertje Wat geweldig dat het gelukkig niet zo lang heeft hoeven duren. Wens de kleine veel geluk en gezondheid toe...





Welkom terug JJ... Leuk dat je genoten hebt van het rijden... Jammer van de regen.

Appeltaart... hmmmmmm lekker hoor.
 
Laatst bewerkt:
16:12 na 15 min persen is onze zoon geboren. We noemen hem Tygo en moeders en zoon maken het allebei prima!


HOERA, GEFELICITEERD!!!!!


HET WORDT DE WEEK VAN DE BEVALINGEN !!!!
IK WORD WOENSDAG PAPPA!!!!!
OREA wordt woensdag ingeleid in de voege ochtend.
Met een beetje mazzel is onze dochter er dan in de avond.
 
Ook gefeliciteerd dan alvast!

Alleen, het inleiden, dat is dan het opwekken van de bevalling, of wat? Orea was toch later uitgerekend?

Dan moeten Girl en Kato ook nog een beetje opschieten. Moet makkelijk alle drie in één week kunnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.