MF Gooi & Vechtstreek >>> Nr. 128 >>> Noppies?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach... ik heb 2 Porsches... in de keuken wel te verstaan... een waterkoker en een koffiezetter van Porsche ;) Moet wel zeggen... ze doen het al bijna 12 jaar zonder problemen.
 
Waarom zit iedereen mijn posts te volgen? ;(


Trouwens polki, je zou wel anders piepen als je zelf 700 euro aan de staat moest afdragen!
_O- Ik kwam je bericht toevallig tegen in dat topic en moest gewoon lachen :P

Bovendien heb ik anderhalve maand geleden zelf nog een boete gehad van 530 euro, maar ik ga er niet over zeiken. If you can't do the time (pay the dime), don't do the crime.

Daarnaast is het gewoon grappig dat je daar meld dat het 'slechts' een overtreding van 25 km/h was, terwijl ik me meen te herinneren dat je toen aan het janken was hier omdat je vervolgens uit angst er tussenuit probeerde te knijpen.
 
_O- Ik kwam je bericht toevallig tegen in dat topic en moest gewoon lachen :P

Bovendien heb ik anderhalve maand geleden zelf nog een boete gehad van 530 euro, maar ik ga er niet over zeiken. If you can't do the time (pay the dime), don't do the crime.

Daarnaast is het gewoon grappig dat je daar meld dat het 'slechts' een overtreding van 25 km/h was, terwijl ik me meen te herinneren dat je toen aan het janken was hier omdat je vervolgens uit angst er tussenuit probeerde te knijpen.

Ik zie het niet als een misdaad ofzo, werk je bij het rijk?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan