MF Haarlem Barbeque

oké dan.

bij de N200 het gebied heet middenduin, daar rij ik regelmatig langs.
weet alleen niet of we daar alles kunnen vinden wat we nodig hebben.
ligt vlak bij overveen.

eens kijken of ik op een dag tijd heb om daar rijd te rijden met de motor als het niet regen. heb geen auto nog.

wie woont in die buurt en weet wat daar kan.
:} :}
 
Ik zal niet meer mierenneuken swvevn :)

Ik stem op spaarnwoude, tis jammer dat het surfmeer volgebouwd is met vila pestend dan had ik het lopen af gekund :z
 
oké dan.

bij de N200 het gebied heet middenduin, daar rij ik regelmatig langs.
weet alleen niet of we daar alles kunnen vinden wat we nodig hebben.
ligt vlak bij overveen.

eens kijken of ik op een dag tijd heb om daar rijd te rijden met de motor als het niet regen. heb geen auto nog.

wie woont in die buurt en weet wat daar kan.
:} :}

Dat is toch het eerste stuk langs de Zeeweg aan je linkerhand? Ik weet eigenlijk niet of je daar uberhaubt met de motor mag komen...
 
Dat is toch het eerste stuk langs de Zeeweg aan je linkerhand? Ik weet eigenlijk niet of je daar uberhaubt met de motor mag komen...


dat weet ik ook niet.
heb er misschien zondag even tijd om te kijken. maar als iemand daar in de buurt woont kan die even kijken. of zo.

probeer een open plek voor de bbq en een goede grote parkeerplaats. hahah
 
lieve mensen die meedoen met onze MF Haarlem BBQ

een aantal van ons uit het haarlem topic hebben de plek en bedrag besproken en zijn daar wel content mee en mocht er iemand enigzins bezwaar tegen dit besluit hebben dan graag hier ook vermelden dan kunnen we het daar over hebben en tot een oplossing brengen.

we hebben besloten dat de plek waar we de BBQ gaan houden op een stuk grasveld is bij de ski toren in spaarnwoude tussen westpoort en ijmuiden zeg maar langs het noord hollands kanaal.

Dennis zal hier een plattegrond van bij zetten met de locatie zodat het makkelijk te vinden is voor de deelnemers

en verder hebben we het bedrag wat ingelegd moet worden per single en gezin is:

- voor alleenstaanden die ook alleen komen is het 10,- euro

- voor gezinnen (denk daarbij aan Dennis en vriendin en kindje) is het 20,- euro

dus als je als stel/echtpaar komt blijft het 20,- euro want het moet wel leuk blijven en ja die kleine kinderen eten toch niet zoveel en daar hoeven we geen geld van te hebben!!!

en verdere suggesties zijn zeer welkom

er is een parkeerplaats voor blikken op loopafstand zodat die ook veilig kunnen staan
maar het zou leuker zijn als er natuurlijk meer motoren zijn als blikken
en we begrijpen dat je niet met je hele gezin op de motor kan maar daar kunnen oplossingen voor gevonden worden

verder stel ik mijn auto ter beschikking om het vlees enz enz te halen en te brengen naar de plek waar we de BBQ hebben.

mocht iemand een partytent hebben en eventueel stoeltjes en tafeltje dan zijn we jullie zeer dankbaar want we moeten het ergens op leggen natuurlijk
 
Laatst bewerkt:
-Blikken zijn niet toegestaan!!!! (geintje)
-Ik heb nog wat stoelen denk ongeveer 7 klapstoelen.
-Zal zo even de locatie opzoeken op google maps.
-Inderdaad leuker als de meeste op hun motoren komen.
-Welke dag willen we het? - Mijn voorkeur gaat uit op een vrijdag.
 
Welke dagen staan op de nominatielijst? :P


nou de dagen gaan we pas later bespreken omdat er nog een paar op vakantie zijn
en die moeten het ook kunnen afstemmen met het thuisfront dus daar wachten we nog ff mee
 
-Blikken zijn niet toegestaan!!!! (geintje)
-Ik heb nog wat stoelen denk ongeveer 7 klapstoelen.
-Zal zo even de locatie opzoeken op google maps.
-Inderdaad leuker als de meeste op hun motoren komen.
-Welke dag willen we het? - Mijn voorkeur gaat uit op een vrijdag.
Zullen we de lokatie centraal houden voor alle mensen die animo hebben. :9













Dat is dus bij mij thuis. _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan