Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MF het Gooi. Deel 33³

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan ben ik net weer op school. Gaat lastig worden.
Vind het ook nog wel een beetje vroeg in het jaar hoor... kan me vorige jaar nog herinneren met veel regen

Ik zat vorig jaar in de ardennen met 25 graden op die datum, vollop gereden en geBBQ'd en tot s'nachts buiten aan het kampfvuur bieren. Alleen de maandag op de terugreis hadden we regen
 
Jullie gaan steeds meer circuitrijden, terwijl ik aan het afbouwen ben
Heb nog niets geboekt, behalve Alès met de race academie.


Ik zat vorig jaar in de ardennen met 25 graden op die datum, vollop gereden en geBBQ'd en tot s'nachts buiten aan het kampfvuur bieren. Alleen de maandag op de terugreis hadden we regen

Ja ik kan me ook nog wel een koninginnedag herinneren met 30Graden
Maar eens even kijken welk loopje het weer dit jaar met ons neemt


Fred en z'n weekendjes weg Hoop dat je ook bij deze baas net zo vaak weg kan, als bij de vorige

Ook weer naar de wintersport (geweest) dit jaar?
 
1: Alex ga ik er meteen uittrappen


2: VOOR DE DUIDELIJKHEID, muerte heeft zichzelf én Daatz uit de OP gehaald.
Snappen doe ik er geen fuck van, maar ik heb er ook geen moeite mee hoor.
 
ff spammen hier:

Ik heb gisteren een tijdje aan de telefoon gehangen met Biglift van het topic.. zielug hoopje 2009

zielug hoopje 2009 ( deel 2 )

gewoon een leuke spontane actie afgelopen jaar die nu een vervolg vindt en ze kunnen nog best wel een beetje financiële steun gebruiken, het hoeft geen groot bedrag te zijn... alle kleine beetjes helpen.. doen jullie ook mee?? ff een mailtje naar biglift@msn.com met het bedrag wat je wil doneren, je naam, adres en telefoonnummer en je mf naam en je krijgt vanzelf een mailtje met hoe en wat....
 
Wow.... deze zou ik zelfs best willen hebben



De straat versie van de motor waarmee BMW gaat mee doen aan de SBK
 
Dan ben ik net weer op school. Gaat lastig worden.
Vind het ook nog wel een beetje vroeg in het jaar hoor... kan me vorige jaar nog herinneren met veel regen

Jammer Els... vorige Eifel rit was rond 10 mei?
Toen hadden we toch mooi weer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.