MF Honda CBRclub.nl --> part deux!

Wat voor Honda CBR rijdt jij?

  • CBR125R

    Stemmen: 1 1,4%
  • CBR400RR

    Stemmen: 1 1,4%
  • CBR600F

    Stemmen: 33 47,1%
  • CBR600RR

    Stemmen: 10 14,3%
  • Fireblade

    Stemmen: 12 17,1%
  • 1000RR

    Stemmen: 4 5,7%
  • BlackBird XX / CBR1000F

    Stemmen: 4 5,7%
  • Wannabe CBR-rijder...

    Stemmen: 5 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    70
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn jullie niet uitgenodigd :? Da's ook niet aardig B|


Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken... :X
 
Zijn jullie niet uitgenodigd :? Da's ook niet aardig B|


Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken... :X


B|
ik wilde mee drinken ZUIPEN! })


:X
 
En Sjeessmurf is wel mee :? Ga jij toch met een paar vriendinnen op stap. Om te zuipen heb je geen kerels nodig toch?


Ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet
 
En, hebben de heren zich een beetje vermaakt gisteravond :)

[me]The Mailman verwacht de komende uren nog geen antwoord :P [/me]

Ik was om half 9 al weer opgestaan, moest om half 10 op het voetballen zijn! Viel niet mee, maar toch gewonnen *D

Was echt gezellig, moeten we zeker vaker doen :}
 
hallo hallo


hier een berichtje uit et koude kroatie
ik zie dat jullie et aardig redden zonder mij
maar ja nog ff en dan post ik weer vol op mee

ff over hier
alles uis hier oke
jammer maar bijna geen bike's te zien hier
maar je de boy's zijn ook nie echt oke hier...
geef mij dan maar liever een jongen die woond in NL
maar ja..
voor de rest wordt et met de dag kouder...
dus dat is ook wel minder..
maar mensen ik zou et nie te lang voor jullie maken
en vrijdag zou ik weer jullie meer gaan lastig vallen..

groeten voor al...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan