MF Honda CBRclub.nl --> part deux!

Wat voor Honda CBR rijdt jij?

  • CBR125R

    Stemmen: 1 1,4%
  • CBR400RR

    Stemmen: 1 1,4%
  • CBR600F

    Stemmen: 33 47,1%
  • CBR600RR

    Stemmen: 10 14,3%
  • Fireblade

    Stemmen: 12 17,1%
  • 1000RR

    Stemmen: 4 5,7%
  • BlackBird XX / CBR1000F

    Stemmen: 4 5,7%
  • Wannabe CBR-rijder...

    Stemmen: 5 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    70
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo ben er ook weer es, was zeer geslaagde dag vandaag en cker voor herhaling vatbaar.
Vond ook cool van Bram dat ie slaapplaatsen geregeld had en voor ons tosti's heeft gemaakt :}
En van Ivo dat ie echt een idioot is ( op een goeie manier natuurlijk) :+
En ja van Nico weten we het natuurlijk allemaal wel, valt tegen dat ie er nog nie is :P

Grtzz daniel :9
 
Vet topic man!!!!!

Echt lache met al die foto's voorop.

Volgende keer maar zorgen dat ik ook mee kan gaan stappen, zo te horen was het bere gezellig en heb ik weer heel wat gemist :X

En die trampoline foto, wist niet eens meer dat ie er nog was, doet me weer denken aan de campingbeheerder die naar buiten kwam in zijn luier :+

Kamer ondertussen al weer op orde Snow? Of moet er toch een grote schoonmaak ploeg komen :+
 
Laatst bewerkt:
hallo hallo


hier een berichtje uit et koude kroatie
ik zie dat jullie et aardig redden zonder mij
maar ja nog ff en dan post ik weer vol op mee

ff over hier
alles uis hier oke
jammer maar bijna geen bike's te zien hier
maar je de boy's zijn ook nie echt oke hier...
geef mij dan maar liever een jongen die woond in NL
maar ja..
voor de rest wordt et met de dag kouder...
dus dat is ook wel minder..
maar mensen ik zou et nie te lang voor jullie maken
en vrijdag zou ik weer jullie meer gaan lastig vallen..

groeten voor al...

Hmmm, koud, geen bikes, geen leuke boys :? En het klinkt allemaal wel een beetje treurig '( Hoop toch wel dat ze een beetje leuke vakantie heeft
 
Vet topic man!!!!!

Echt lache met al die foto's voorop.

Volgende keer maar zorgen dat ik ook mee kan gaan stappen, zo te horen was het bere gezellig en heb ik weer heel wat gemist :X

En die trampoline foto, wist niet eens meer dat ie er nog was, doet me weer denken aan de campingbeheerder die naar buiten kwam in zijn luier :+

Kamer ondertussen al weer op orde Snow? Of moet er toch een grote schoonmaak ploeg komen :+

Je was die trampolinefoto vergeten :? Nou die vergeet ik nooit meer. En Biker-mouse dus ook niet :+
 
Je was die trampolinefoto vergeten :? Nou die vergeet ik nooit meer. En Biker-mouse dus ook niet :+

Die vergeet ik zeker niet :+
Wilde eigenlijk maximaal 3 foto's per persoon doen, maar voor deze maak ik toch wel een uitzondering :}

Schoonmaakploeg is niet echt nodig denk ik, maar Daniel en Nico waren wel flink de lucht aan het bevuilen :+
De tosti's waren echt superlekker!!! :} Bram :}
Dacht die jongen eindelijk klaar te zijn met tosti's bakken, konden we hem toch weer overhalen om er nog meer te maken *D


Wie had trouwens de voicemail van Guls vol zitten lullen?? En wat werd er op de voicemail geluld? O-)
[me]Biker-mouse zat er wel bij, maar is het helemaal kwijt... :X [/me]
 
Die vergeet ik zeker niet :+
Wilde eigenlijk maximaal 3 foto's per persoon doen, maar voor deze maak ik toch wel een uitzondering :}

Schoonmaakploeg is niet echt nodig denk ik, maar Daniel en Nico waren wel flink de lucht aan het bevuilen :+
De tosti's waren echt superlekker!!! :} Bram :}
Dacht die jongen eindelijk klaar te zijn met tosti's bakken, konden we hem toch weer overhalen om er nog meer te maken *D


Wie had trouwens de voicemail van Guls vol zitten lullen?? En wat werd er op de voicemail geluld? O-)
[me]Biker-mouse zat er wel bij, maar is het helemaal kwijt... :X [/me]

Ja jongens kom op vertel wie was het })

Wordt ik vanmorge wakker 6.30... 2 oproepen gemist en 2 voicemails.
Ikke: WTF :?

Lekker da geklets vroeg in de morge... als het nou diep in de avond was... :X :+
En nog een onbekend nummer ook he '(
Ikke denken dat het mn ex is die me na een jaar weer begint lastig te vallen, hoor ik later dat hij het gelukkig niet was geweest :X :}

Laat me schrikken! Wie was de gene die me probeerde te ... eeeehhh voor de gek te houden :? zo laat in de avond/nacht :+

Anders mag je ook wel mailen :+
 
Die vergeet ik zeker niet :+
Wilde eigenlijk maximaal 3 foto's per persoon doen, maar voor deze maak ik toch wel een uitzondering :}

Schoonmaakploeg is niet echt nodig denk ik, maar Daniel en Nico waren wel flink de lucht aan het bevuilen :+
De tosti's waren echt superlekker!!! :} Bram :}
Dacht die jongen eindelijk klaar te zijn met tosti's bakken, konden we hem toch weer overhalen om er nog meer te maken *D




Naja das pas discriminatie :( alleen omdat we buitenlands bloed hebben B|


En meneer Bram & Ivo hebben voor ons een mooie snurk serrenade gehouden, was wel erg lief btw!
Maar door dat gelul kon ik niet pitten :( , lig je eindelijk te pitten, krijg je een klap op je kanis van Daniel :(
Maaruh de tosti's waren wel lekker hoor :P
OOOH ja voordat ik het vergeet! Bram :} voor de slaap plek & de gezelligheid.
Ivo u 2 :} enne thnx voordat ene :P Voor herhaling vatbaar ;) Alleen hoop ik dan niet om 04:00 in bed te liggen om te slapen :X (Daniel: die studenten zijn echt niks gewend ;) )






Wie had trouwens de voicemail van Guls vol zitten lullen?? En wat werd er op de voicemail geluld? O-)
[me]Biker-mouse zat er wel bij, maar is het helemaal kwijt... :X [/me]
 
hallo hallo


hier een berichtje uit et koude kroatie
ik zie dat jullie et aardig redden zonder mij
maar ja nog ff en dan post ik weer vol op mee

ff over hier
alles uis hier oke
jammer maar bijna geen bike's te zien hier
maar je de boy's zijn ook nie echt oke hier...
geef mij dan maar liever een jongen die woond in NL
maar ja..
voor de rest wordt et met de dag kouder...
dus dat is ook wel minder..
maar mensen ik zou et nie te lang voor jullie maken
en vrijdag zou ik weer jullie meer gaan lastig vallen..

groeten voor al...


Hehehe viel de sex je zo tegen :X
 
Jazeker dat jullie er de volgende keer bij moeten zijn :)

Moeten we ergens bij iemand wat meer slaapplekken regelen dan komt het helemaal goed. :}

Ja lijk me een strak plan }) moeten we racesmurf ook uitnodigen ;) of zal die van GULS niet mogen :X
De MF heren op stap deel II
 
Jazeker dat jullie er de volgende keer bij moeten zijn :)

Moeten we ergens bij iemand wat meer slaapplekken regelen dan komt het helemaal goed. :}

Ken wel een plek om te maffen *D kost alleen 50 euro per uur, maar 1 voordeel je krijgt de dame er gratis bij :X
 
Zijn jullie niet uitgenodigd :? Da's ook niet aardig B|


Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken, Ik ga vanavond geen vrouwonvriendelijke grappen maken... :X


Hehehehe maak jij ze niet! Maak ik ze wel :P
 
Zo ben er ook weer es, was zeer geslaagde dag vandaag en cker voor herhaling vatbaar.
Vond ook cool van Bram dat ie slaapplaatsen geregeld had en voor ons tosti's heeft gemaakt :}
En van Ivo dat ie echt een idioot is ( op een goeie manier natuurlijk) :+
En ja van Nico weten we het natuurlijk allemaal wel, valt tegen dat ie er nog nie is :P

Grtzz daniel :9


Naja mensen niet zo jaloers hoor! Kan er niets aan doen dat ik perfect ben :X
 
Naja das pas discriminatiealleen omdat we buitenlands bloed hebben


En meneer Bram & Ivo hebben voor ons een mooie snurk serrenade gehouden, was wel erg lief btw!

Maar door dat gelul kon ik niet pitten, lig je eindelijk te pitten, krijg je een klap op je kanis van Daniel
Maaruh de tosti's waren wel lekker hoor
OOOH ja voordat ik het vergeet! Bram voor de slaap plek & de gezelligheid.
Ivo u 2 enne thnx voordat ene Voor herhaling vatbaar Alleen hoop ik dan niet om 04:00 in bed te liggen om te slapen (Daniel: die studenten zijn echt niks gewend)

:X Ik heb mijn best gedaan om in de maat te blijven Rifhster, maar tegen die blèèèrpijp van Daniel kan niemand op :+

Maar Studenten zijn niets gewend...hahaa }) Ik denk dat dat wel meevalt, Rifhster
Door dat ene biertje |( ben jij zover de weg kwijt geraakt.... dat je niet in de gaten had dat het al weer 5 uur was :X :+ voordat de laatste tosti erin ging ;)

Maar Rifhster... next time regel jij dus de dames lees ik
Daar was je nu ook er goed in :X *D
 
Dat zeg je verkeerd. Ik ben de wijste van het stel en bezig met een diepgaand onderzoek naar de betrouwbaarheid en duurzaamheid van de CBR :P
Even een klein vraagje mailman hoeveel mile heb jij op de teller?

daar onze motoren ongeveer net zo oud zijn is het leuk even te vergelijken.
 
Zo Rifhster jij bent ff flink aan het posten geweest :o

Enne mogen de dames van cbr club ook mee op stap de volgende keer??? O-)
Zo niet mag smurfje heus wel mee met jullie, daarvoor moet je bij hem zijn ;)
 
:X Ik heb mijn best gedaan om in de maat te blijven Rifhster, maar tegen die blèèèrpijp van Daniel kan niemand op :+

Maar Studenten zijn niets gewend...hahaa }) Ik denk dat dat wel meevalt, Rifhster
Door dat ene biertje |( ben jij zover de weg kwijt geraakt.... dat je niet in de gaten had dat het al weer 5 uur was :X :+ voordat de laatste tosti erin ging ;)

Maar Rifhster... next time regel jij dus de dames lees ik
Daar was je nu ook er goed in :X *D


Dus je heb tosti's lopen maken terwijl wij sliepen :(
 
Ik ben een rustige drinker ;) ik drink met beleid :P

Enne over de dames maak je daar maar niet druk om kerel.
Bedoel wil heus wel wat regelen hoor, bedoel weet jij ook eens hoe voeltals je het met een meid doet!
 
Ik ben een rustige drinker ;) ik drink met beleid :P

Enne over de dames maak je daar maar niet druk om kerel.
Bedoel wil heus wel wat regelen hoor, bedoel weet jij ook eens hoe voeltals je het met een meid doet!

Wat bedoel je Rifhster... met een meid doet... :? Skiën, motorrijden...filmpje kijken, wat? Rijden met meiden gaat prima, vraag maar aan Guls }) We komen prima door de bochten samen, :] even de topsnelhied aantikken :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan