MF Honda CBRclub.nl

Welke Honda CBR rijd jij?

  • Honda CBR125R

    Stemmen: 1 1,2%
  • Honda CBR600F

    Stemmen: 35 42,2%
  • Honda CBR600RR

    Stemmen: 15 18,1%
  • Fireblade RR

    Stemmen: 23 27,7%
  • BlackBird XX

    Stemmen: 9 10,8%

  • Totaal aantal stemmers
    83
Status
Niet open voor verdere reacties.
hey jongens kep beloofd om iemand wakker te maken die dag, dus laat me weten hoelaat jullie er staan. Zodat ik weet dat ik wa eerder moet zijn... anders krijg ik problemen namelijk O-) :X
 
Ah ik ben inmiddels gepromoveerd tot wekker :+

Euh ik wil jullie best wel wakker komen maken hoor, dan wel beloven dat jullie lang doorgaan op vrijdagavond (anders moek zo vroeg op)

Wie zitten er dan allemaal in het wek-commitee, ff wat regelen wie waar hoe laat is enzo.
 
@wekker: contacteer Gulmaster ff voor onze ontbijtwensen :+ ;)

Maarruh wij gaan op tijd naar bed vrijdagvond, schat zo een uurtje of 10 liggen we wel in onze slaapzakjes, dus 's ochtends rond 7 uur schikt dat voor de ochtendgymnastiek en de verse jus... :?

Ok en nu serieus: roep maar een geschikte verzameltijd? Biker-Mouse had het over 11 uur vertrekken ofzow..dus dan een half uurtje eerder bij de camping... (ik roep maar wat)
 
anders krijg ik problemen namelijk O-) :X

:^


@wekker: contacteer Gulmaster ff voor onze ontbijtwensen :+ ;)

Maarruh wij gaan op tijd naar bed vrijdagvond, schat zo een uurtje of 10 liggen we wel in onze slaapzakjes, dus 's ochtends rond 7 uur schikt dat voor de ochtendgymnastiek en de verse jus... :?

Ok en nu serieus: roep maar een geschikte verzameltijd? Biker-Mouse had het over 11 uur vertrekken ofzow..dus dan een half uurtje eerder bij de camping... (ik roep maar wat)

denk dat we iets eerder moeten vertrekken, want kan best druk worden en als je voor 12 uur niet hebt ingeschreven kun je niet meer meedoen!! (zal allemaal wel meevallen, maar toch :) )
Dus ik zou zeggen, rond een uur of half 10, 10 uur op de camping zijn! Guls wat eerder zodat we van tevoren kunnen ontbijten :P

Tis maar een idee hoor :)
 
denk dat we iets eerder moeten vertrekken, want kan best druk worden en als je voor 12 uur niet hebt ingeschreven kun je niet meer meedoen!! (zal allemaal wel meevallen, maar toch :) )
Dus ik zou zeggen, rond een uur of half 10, 10 uur op de camping zijn! Guls wat eerder zodat we van tevoren kunnen ontbijten :P

Tis maar een idee hoor :)
:^

kvind alles goed...als ik maar om 10 uur in me slaapzakje lig... :+
 
Met een flesje Spa Rood was je toch zo stil :+


Maar half 10, 10 uur is nette tijd......
..om te gaan slapen... ;)

haha nee ik vind het perfect hoor...en dat flesje spa rood laat ik maar thuis denk ik, hou het gewoon op een ordinair maar lekker (en waarschijnlijk lauw) biertje.. :9
 
..om te gaan slapen... ;)

haha nee ik vind het perfect hoor...en dat flesje spa rood laat ik maar thuis denk ik, hou het gewoon op een ordinair maar lekker (en waarschijnlijk lauw) biertje.. :9

Voor mij geen lauw bier hoor!!! Kopen wel koud bier, en anders regelen we wel wat :) Of we kunnen voor sterk gaan, dat is nog wel te doen lauw ;)
 
ja oke, ik wil best wa meenemen voor het ontbijt. alleen je moet nie veel verwachten en ga daar nie een heel picknickje uitzetten ofzo :P
ben maar met de motor dus kan nie veel meenemen :+

slaap maar lekker door ik maak jullie wel wakker ;)
 
Laatst bewerkt:
Speciaal voor jou, ei met resten olie, pekel en zand. Wellicht met een vleugje euro 95 en wat boegievonkjes.






En achteraf poetsen })
 
Damz je kan wel zien dat ik slaap gebrek heb en oud wordt B| , maaruh tijd van opstaan en verzamelen bij die camping is dus 09:30?
Btw ik had me ook aangemeld op die cbr site, maaruh heb geen mail terug gehad :(
Moet ik me dan nog 1 keer aanmelden of zo? wordt gek van dat aanmelden...
De excacte tijdstip krijg ik neem ik aan wel door. :)

Kan ook niet wachten trouwens, nog 2 dagen en het europees kampioenschap begint :) Portugal-Griekenland 8-) .
Hmmmz wat was er die dag ook nog weer voor belangerijks :? :X

Joke he, gedeeltelijk dan ;) tot op de camping ;)
 
Idd ff opnieuw aanmelden, als het goed is krijg je dan direct post terug.

Zie jullie zaterdag!




En natuurlijk heeft iedereen een MF sticker he...
 
...
Moet ik me dan nog 1 keer aanmelden of zo? wordt gek van dat aanmelden...
De excacte tijdstip krijg ik neem ik aan wel door. :)
...
Zelf aanmelden of nog een keer een paar biertjes uitloven om een ander het te laten doen. Er zitten genoeg armlastige studenten bij ons kluppie :+


...

En natuurlijk heeft iedereen een MF sticker he...
Heeft MF ook stickers dan :?
 
Ha goedenavond mensen,

wil er 1 van jullie ff bij Rifhster bijzetten dat ik bij hem achterop ga ( op de motor he :X |( )

tot horens,

grtzz daniel
 
Hmmmz hoe ik rij? laat de vrouwtjes rijden :P , die komen steeds terug dus zal wel goed zijn ;)
Oooh je bedoelde motor rijden! Tja was goed? ben geen Rossi he ;)


Daniel en achterop zitten :( , je gaat maar bij lau pik ;) niemand mag op mijn moppie zitten :P laat staan berijden :+
 
Thnx Mail love you 2 B|

Hmmmz komt gewoon door de leeftijd, zal jij ook wel weten man :P

09:30 bij de camping :) moet lukken ;)
 
Hmmmz hoe ik rij? laat de vrouwtjes rijden :P , die komen steeds terug dus zal wel goed zijn ;)
Oooh je bedoelde motor rijden! Tja was goed? ben geen Rossi he ;)


Daniel en achterop zitten :( , je gaat maar bij lau pik ;) niemand mag op mijn moppie zitten :P laat staan berijden :+

He pik ik dacht het niet, lau neemt rotondes rechtdoor zonder te remmen, en ik wil nog langer leven dan alleen zaterdag :X O-)
Anders ga jij maar bij lau achterop en dan ga ik wel op je bike :]

grtzz daniel
 
Zomaar een ideetje voor Daniel ZX6R: pak je eigen fiets om naar Harderwijk te komen, hang gezellig met ons rond en bekijk de recordpoging als toeschouwer. Of je klimt alleen voor de recordpoging bij iemand achterop, op die paar kilometer filerijden zal er toch weinig kunnen gebeuren :?

En als jij op je Kawa komt, hebben wij als CBR-meerderheid mooi iemand om in de zeik te nemen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan