MF Hoope Park weekend meeting

El Snorro

MF veteraan
19 jun 2007
24.455
0
5212_IMG_0631_1.jpg


Op de afgelopen Vledderveen weekend meeting is geproken over een meeting op Hoope Park in Duitsland.

Ik heb even wat kalenders naast elkaar gelegd, en wat het beste uitkomt van wat ik kan zien is het weekend van

Vrijdag 26---zaterdag 27----zondag 28 JULI

De baan is vrijdag al open, dus dan kun je eventueel al rijden.

Wie kan bovenstaande weekend, of heeft andere (betere) opties??
 
[afbeelding]

Op de afgelopen Vledderveen weekend meeting is geproken over een meeting op Hoope Park in Duitsland.

Ik heb even wat kalenders naast elkaar gelegd, en wat het beste uitkomt van wat ik kan zien is het weekend van

Vrijdag 26---zaterdag 27----zondag 28 JULI

De baan is vrijdag al open, dus dan kun je eventueel al rijden.

Wie kan bovenstaande weekend, of heeft andere (betere) opties??


Dan is het ook Zwarte Cross, ik neem aan dat ook dit op jullie planning staat??

Wij (Joost, Remco, Rico, Kevin, Loek, Niels, Rik, Witte, Jeroen Wijlens, Leon Timmerhuis, Glenn) gaan 19/20/21 juli. Donderdag de 18e eind van de middag gaan we erheen, en zondagavond of maandagochtend naar huis.

Ideaal daar, smorgens lekker ontbijten voor €5,- met alles erop en eraan, dan van 9.00 tot 12.00 vrij rijden, dan effe eten tussen de middag en van 14.00 tot 17.00 uur weer vrij rijden.
Ook is er een heel enduroparcours bij, waar je ook gewoon met je crosser zonder kenteken mag rijden.

Alles is er aanwezig, goeie kantine, douches, afpsuitplek voor je motor, stroom voor je bus/camper.
 
Laatst bewerkt:
Dan is het ook Zwarte Cross, ik neem aan dat ook dit op jullie planning staat??

Wij (Joost, Remco, Rico, Kevin, Loek, Niels, Rik, Witte, Jeroen Wijlens, Leon Timmerhuis, Glenn) gaan 19/20/21 juli. Donderdag de 18e eind van de middag gaan we erheen, en zondagavond of maandagochtend naar huis.

Ideaal daar, smorgens lekker ontbijten voor €5,- met alles erop en eraan, dan van 9.00 tot 12.00 vrij rijden, dan effe eten tussen de middag en van 14.00 tot 17.00 uur weer vrij rijden.
Ook is er een heel enduroparcours bij, waar je ook gewoon met je crosser zonder kenteken mag rijden.

Alles is er aanwezig, goeie kantine, douches, afpsuitplek voor je motor, stroom voor je bus/camper.

Gvd, daar had ik weer geen rekening mee gehouden :')
Ik ga niet, maar wellicht anderen wel. Even kijken wat iedereen het beste uitkomt.
 
leuk, kom ik ook nog een dag of misschien 2.
Neem dan gelijk nog een paar andere crossers mee, zijn er altijd wel een paar die mee gaan.
 
Ik denk dat wij (marije en ik) dan wel kunnen. Marije mooi op de quad dan. Moet je nog een licentie hebben?

Nee, kan je daar aanschaffen (ik dacht ongeveer 30 euro voor het hele weekend).
Moet je alleen even kijken of er in het weekend dat jullie willen gaan quad mogen rijden, dit mag namelijk niet altijd.
19/20/21 juli mag het in ieder geval wel, hier heb ik over gemaild omdat er misschien met ons iemand meegaat die met een quad rijdt.
 
leuk, kom ik ook nog een dag of misschien 2.
Neem dan gelijk nog een paar andere crossers mee, zijn er altijd wel een paar die mee gaan.

Hee, das lang geleden.
Alles goed? Helemaal hersteld van de blessure? Goed gereden afgelopen weekend :Y
 
Nee, kan je daar aanschaffen (ik dacht ongeveer 30 euro voor het hele weekend).
Moet je alleen even kijken of er in het weekend dat jullie willen gaan quad mogen rijden, dit mag namelijk niet altijd.
19/20/21 juli mag het in ieder geval wel, hier heb ik over gemaild omdat er misschien met ons iemand meegaat die met een quad rijdt.
Oké, en met een knmv pas mag je er wel op?
 
Uhm, wat doen we??

Gaan wij ook voor 19-20-21 juli, of houden we de datum uit de startpost aan?
Dat de enduro baan dicht is op zondag vind ik persoonlijk niet zo'n probleem.
 
hmm, zwarte cross kan ik wel missen... ga liever zelf rijden dan :P

wss nog goedkoper ook :+

Maare, whatsup met die licentie? Staat me ook iets van bij dat je in Duitsland een daglicentie moet kopen... heb opzich wel zin om daarheen te gaan ja
 
hmm, zwarte cross kan ik wel missen... ga liever zelf rijden dan :P

wss nog goedkoper ook :+

Maare, whatsup met die licentie? Staat me ook iets van bij dat je in Duitsland een daglicentie moet kopen... heb opzich wel zin om daarheen te gaan ja

Ik ga ook liever zelf rijden(al ligt die afweging tegenwoordig eerder bij de 50/50). Maar door weekendje eerder te gaan, kan ik mooi beide doen :P

Ja volgens mij kan je een daglicentie kopen van €15,- of €18,- per dag, of een weekend licentie van rond de €30,- (dacht ik)
 
Wil daar ook weleens komen kijken maar dan wel voor een dag. Kan de bus nml. geen heel weekend meekrijgen. Hou het topic wel ff in de gaten.
 
Lijkt me eigenlijk wel mooi voor de afwisseling als dat enduro stuk er ook bij zit.
We kunnen ook dat weekend van Bart v Dulmen gaan...

Is best geinig stukje, het is geen offroad rit van 40 km, maar km of 3 a 4, en wat meer 'buitenlands, dus met wat rotsen en steil bergop enzo.

Wij gaan in ieder geval niet de 26/27/28e, zitten dan bijna allemaal op de zwarte cross. Zou mooi zijn als jullie ook t weekend ervoor gaan, hebben we wel mooie grote groep.
 
Terug
Bovenaan Onderaan