MF Indoor meeting 14-12-2012

Heb me vanmiddag weer leuk vermaakt op roosendaal, was vrij druk, ook wat flink snelle jongens.

Best zin in de 14e wel. Daarna echt even paar maanden rust, woensdag bij de fysio geweest en heb speling op zowat alle gewrichten, en er klopt vanalles niet meer (of heeft nooit geklopt :+ ) :')
 
Heb me vanmiddag weer leuk vermaakt op roosendaal, was vrij druk, ook wat flink snelle jongens.

Best zin in de 14e wel. Daarna echt even paar maanden rust, woensdag bij de fysio geweest en heb speling op zowat alle gewrichten, en er klopt vanalles niet meer (of heeft nooit geklopt :+ ) :')

Daar kijk ik nog van op dat het druk was. Slecht weer + donderdag.
 
Ja hier ook weer thuis, wat een dag ik ben gebroken.

Leuke speeltuin daar vrij kort draaien, maar heb me prima vemaakt alleen aan het einde wat vervelende spoortjes.

Denk dat ik hier maar een hal koop :)
 
Oh?? Had even wat gezegd joh!

Sander ik heb jou in een flits zien rijden en verder ook niet meer gezien.

Thijs kwam ik tegen toen ik de baan op ging, heb nog even :W gp thijs ging ook net rijden.

Heb jullie niet ergens bij de auto gezien ofzo, stonden jullie buiten?
 
:')Ja, als ik jou was, zou ik toch nog echt ff goed rust pakken met je pols.. Anders blijf je (voor altijd) last houden, dat zeiden ze bij mij op het ziekenhuis iig destijds.
Ja, ik weet ook wel dat t verstandiger is om rust te houden... Maarja, hoelang nog? Maanden??

@ Woodson
Oh oke! Jammer, wij stonden buiten idd. Binnen was geen plek meer.
 
Ja, ik weet ook wel dat t verstandiger is om rust te houden... Maarja, hoelang nog? Maanden??

@ Woodson
Oh oke! Jammer, wij stonden buiten idd. Binnen was geen plek meer.

2 Maanden lijkt me niet onverstandig. Maar jij hebt ook nog werk waarmee je de boel redelijk belast volgens mij. Snap daarom ook eigenlijk niet dat ze je op het ziekenhuis niet een maand langer in het gips hebben gelaten, voor de zekerheid.
Maar ik ben geen dokter :P

@Chris
Het was vrij druk ja, maar niet hinderlijk op de baan ofzo hoor. Gewoon goed kunnen rijden.
 
2 Maanden lijkt me niet onverstandig. Maar jij hebt ook nog werk waarmee je de boel redelijk belast volgens mij. Snap daarom ook eigenlijk niet dat ze je op het ziekenhuis niet een maand langer in het gips hebben gelaten, voor de zekerheid.
Maar ik ben geen dokter :P

@Chris
Het was vrij druk ja, maar niet hinderlijk op de baan ofzo hoor. Gewoon goed kunnen rijden.
Ja, achteraf had ik liever een maand langer gips gehad. Maarja..
 
En ik was een anderhalf uur als trouwe supporter aanwezig tussen 2 uur en half 4! KTM-mutske op, waardoor mn kop nog dikker leek dan dat ie eigenlijk al is.
 
De CRF loopt weer. :)
Alleen begon hij na een tijdje de bakolie eruit te gooien. Beetje vreemd maar ik denk dat ik er gewoon teveel bakolie in heb gedaan. Morgen nog maar eens even kijken. KVS niveau en motorolie van zuiger was nog op peil.
 
De CRF loopt weer. :)
Alleen begon hij na een tijdje de bakolie eruit te gooien. Beetje vreemd maar ik denk dat ik er gewoon teveel bakolie in heb gedaan. Morgen nog maar eens even kijken. KVS niveau en motorolie van zuiger was nog op peil.

Goed om te horen dat hij weer in elkaar zit. En mooi op tijd ook.
 
Goed om te horen dat hij weer in elkaar zit. En mooi op tijd ook.

Dr zit ook een nieuw setje kleppen in. Weer Prox, ze hebben de veren aangepast. Hopen dat ze nu niet meer breken.
De compressie is ook weer normaal nu + nieuwe zuiger. Inrijden doe ik wel op Roosendaal denk ik. Kom je ook nog?
 
Net ff een rondje op de CRF gereden, hij loopt spatzuiver en gooit er geen olie meer uit. Ik had er dus gewoon teveel ingegooid denk ik. Olie is nogal dik bij deze temp. Toen de olie uit het overloopschroefje kwam zat de trechter nog half vol.
 
vanmiddag op Roosendaal gereden,was superdruk voorkant achterkant en de hal zelf stonden vol,helaas moest ik voortijdig stoppen wegens een kapot achterwiel,naaf scheurde af aan de kant van het tandwiel.
 
vanmiddag op Roosendaal gereden,was superdruk voorkant achterkant en de hal zelf stonden vol,helaas moest ik voortijdig stoppen wegens een kapot achterwiel,naaf scheurde af aan de kant van het tandwiel.

Oei, dan zaten je bouten vast los. Dat heb ik ook regelmatig. Vooral op harde banen trilt hij snel los en moet je hem vaak controleren. Voortaan maar ff locktite erop.

@Jos, volgens de site kan je ook met MON pas rijden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan