MF KiKa Sponsorrit 05-06-2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even kijken of ik dan vrij ben en of ik mij vader ook over kan halen om mee te doen.
Ik heb maar een 200cc en las ook dat de rit een stuk over de snelweg gaat. De top ligt dus rond de 110, is dit een probleem? Zou namelijk graag mee willen rijden voor het goede doel!

Ik denk dat we niet harder halen dan 100....als we het al halen....

en anders gewoon zo ver mogelijk voorin mee rijden, daar wordt het tempo aangegeven en wordt over het algemeen het rustigst gereden....
 
Fijn om te weten! Zo snel mogelijk even uitzoeken of ik dan wel of niet moet werken en dan inschrijven! Zou voor het eerst rijden met een grote groep worden en dan ook nog voor een goed doel! Top initiatief!
 
Max rijden we idd rond de 100.Anders is het voor de achterste rijders niet makkelijk om aan te sluiten.

Idd ook voor de "langzamere" motoren en beginnende rijders wil ik niet te hard.

Ik wil dat de 125ccers enzo ook mee kunnen
 
Laatst bewerkt:
ik heb een aantal posters uitgeprint en gevraagd aan een aantal motorzaken of ze die op willen hangen.
ben benieuwd hoeveel we er daar nog uit gaan halen
 
Misschien een idee om de Monsterclub Belgie een berichtje te doen??

Wil Mario wel ff op de hoogte brengen als dat wat is..
 
Dat mag altijd Duuclady.

Stuur ze een berichtje en nodig ze uit.
Ze zijn van harte welkom
 
Ingeschreven en betaald. :) Dat maakt mij nummer 428.
Gaat de goede kant op, nu ga ik deze rit ook op andere fora bekend maken en hopelijk komen daar nog meer inschrijvingen vandaan. :)

Of ik ook daadwerkelijk mee kan rijden weet ik nog niet, hangt van het ruggetje af.
Maar het geld is iig goed besteed!
 
Hallo,

Vraag... Ik zou iemand uit omgeving 0164 meenemen op de Kikarit, maar fysiotherapie en herstel van rug werken dit tegen, acht het niet verstandig om iemand mee achterop te nemen en veiligheid maak ik geen compromis over met mezelf..

Is er iemand uit omgeving 0164 bereid hem een daggie mee op sleeptouw te nemen? ;)

Zijn naam is: Jori

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Vraag... Ik zou iemand uit omgeving 0164 meenemen op de Kikarit, maar fysiotherapie en herstel van rug werken dit tegen, acht het niet verstandig om iemand mee achterop te nemen en veiligheid maak ik geen compromis over met mezelf..

Is er iemand uit omgeving 0164 bereid hem een daggie mee op sleeptouw te nemen? ;)

Zijn naam is: Jori

Alvast bedankt!

misschien een idee om een plaats of regio aan te geven?
 
Dank je, even voordat er twijfel ontstaat en veel mensen lezen dit even door dus een nummer zegt mensen niet zo heel veel of zo moeten echt uit die plaats komen. Bergen op zoom/ woensdrecht zie je nog wel eens op een bord staan, waardoor mensen sneller iets hebben rijd een stukje om om hem op te pikken.

hoop dat iemand jori kan oppikken.
 
Net samen met Martijn bij van Ganzenwinkel geweest en een sponsorcheque opgehaald van wel €1000,- !!!!!!!!!!!!


Martijn plaats een foto van de cheque aub.
Weer extra geld voor KiKa!!!!!!!!!!!!!
 
Misschien een stomme vraag. Ik heb vorige week woensdag(16-3) me aangemeld en betaald.
Hoelang duurt het ongeveer voordat je de bevestiging krijgt?


En verder, goed bezig Peerke. Dat is erg veel geld. *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Misschien een stomme vraag. Ik heb vorige week woensdag(16-3) me aangemeld en betaald.
Hoelang duurt het ongeveer voordat je de bevestiging krijgt?


En verder, goed bezig Peerke. Dat is erg veel geld. *O* *O*

Idd binnen 2 weken worden de betalingen verwerkt.
Dit weekend word het weer gedaan.
 
Martijn was met de auto en heeft hem mee genomen.

Komt met de vergadering wel mijn kant op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan