MF KiKa Sponsorrit 05-06-2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog maar ff een afspraak gemaakt voor groot onderhoud, wil wel dat mn motor er goed en netjes bijstaat daar :P

Ja anders mag je niet komen, wij gaan bij elke motor een grondige controle houden tenslotte! ;) :+

Maar als ik me niet vergis is er een bezemwagen geregeld (sponsor) dus mocht de nood aan de man zijn...
 
Laatst bewerkt:
Damn, oke dan is er een bezemwagen voor al die andere Honda en Ducati rijders ;)


(Ik ga toch echt lachen als je komt te staan ;) )

Zal um niet worden, ding rijdt uberbetrouwbaar... En voor zijn leeftijd en type best zuinig, 1 op 18 a 1 op 19... Met grote beurt komt er een andere uitlaat op en K&N luchtfilter, carbs worden gedaan.. Dus komt helemaal goed zo :Y
 
Zal um niet worden, ding rijdt uberbetrouwbaar... En voor zijn leeftijd en type best zuinig, 1 op 18 a 1 op 19... Met grote beurt komt er een andere uitlaat op en K&N luchtfilter, carbs worden gedaan.. Dus komt helemaal goed zo :Y

je ben nogal wat van plan stefan :)
ik heb er zin in ik laat mijn gixxer ook nog ff na kijken voor de rit!
er zal niets mee mis zijn maar toch zekere voor het onzekere nemen.
we zitten almost aan de 500 aanmeldingen dat gaat gegarandeerd gezellig worden!!!
 
je ben nogal wat van plan stefan :)
ik heb er zin in ik laat mijn gixxer ook nog ff na kijken voor de rit!
er zal niets mee mis zijn maar toch zekere voor het onzekere nemen.
we zitten almost aan de 500 aanmeldingen dat gaat gegarandeerd gezellig worden!!!

Heeft gewoon zn groot onderhoud nodig (48000Km's) en dus ook gelijk wat slijtage delen laten vervangen :Y Gaat ook nog nieuw voorbandje enz onder. Hadden we het laatst nog over :P
 
Laatst bewerkt:
die van mijn krijgt zijn 20.000 km beurt 17 juni :D dan mag hij namelijk vol vermogen dan laat ik gelijk alles naarkijken de 18de pc3 er op. Mijn nieuwe uitlaat zonder beker gaat er 4 juni onder en 5 juni (naar de rit) onderuit en 17 juni gaat hij er weer onder even kijken of het dan met of zonder beker er onder gaat.
 
Er gebeurt helemaal niks met de politie zolang je "normaal" doet.

Ik zeg niet dat iedereen een engeltje moet zijn , maar doe niet te gek.

Politie , mijn personeel en "undercover" mensen houden een oogje in het zeil.
 
Ik maak me ook echt niet druk.Ik heb wel vertrouwen in me medemens

Daarom. Laat dat ook eens meer merken, het heb weinig nut om jumpy te zijn op iedere grap die gemaakt wordt ;) We zijn allemaal welwillend om een goed doel te ondersteunen en ons daarvoor te gedragen, anders trek je geen 500 motorrijders aan, dik meer dan heel de MFMM.. Het wordt gewoon een superdag :Y
 
Laatst bewerkt:
Daarom. Laat dat ook eens meer merken, het heb weinig nut om jumpy te zijn op iedere grap die gemaakt wordt ;) We zijn allemaal welwillend om een goed doel te ondersteunen en ons daarvoor te gedragen, anders trek je geen 500 motorrijders aan, dik meer dan heel de MFMM.. Het wordt gewoon een superdag :Y


Ik ben zelfs nog van plan om te gaan flyeren op de MFMM :P
 
Is goed.Ik sta zo ie zo bij de ingang en iedereen moet langs mij.
Daarbij geef ik iedereen de opdracht wel om jou op te sporen.

ps mag het ookt hee zijn?lust geen koffie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan